Lot stracencow

Data: 2012-12-30 14:10:51
Autor: [He®Sk]
Lot stracencow
katastrofa smolenska wciaz nie schodzi z tapety w polskich mediach.
tym  razem wyszlo na jaw, ze jeden z szefow bardzo waznej instytucji
panstwowej, zaufany s.p. lecha kaczynskiego, zostal obrobiony
posmiertnie z 4 kart kredytowych. smaczku dodaje fakt, ze gosciu razem
z kartami mial zapisane na kerteluszkach nr pin do tych kart z czego
skwapliwie skorzystali ruscy soldaci czyszczac szefowi konta. pytanie
po jaka cholere przewozniak zabral ze soba do katynia karty
umozliwiajace dostep do sporej czesc gotowki wciaz jest otwarte. byc
moze mial zaplacic za wystawna, zakrapiana malpkami kolacje
uswietniajaca przyszle zwyciestwo s.p. lecha jako prezydenta 2
kadencji? z tego co wiadomo za obiad suto zakrapiany ruska gorzala
placil kazdy samodzielnie ale to bylo juz w czasie kiedy s.p. lech
meldowal sie u bram raju. nie przeszkadzalo to uczwiscie wszystkim
kochajacym go patriotom chlac ruski samogon i to w czasie keidy
doczesne szczatki ukochanego patrioty lezaly w smolenskim blocie.
az strach pomyslec jakie dane mieli ze soba pozostali ze swity lecha
aleksandra! zapewne szef bbn mial na pendrive strategie opanowania
rosji. tekst i strategia zapisane zapewne w excelu! idzmy dalej,
generalowie, dowodcy sil sbrojnych najjasnieszej rp wiezli zapewne ze
stoba plany rozmieszczenia wyrzutni rakietowych, ilosci wojska w
kazdej lokalziacji i tym podobne tajnosci bedace lakomym kaskiem dla
putinowskich siepaczy. kody do rakiet razem z czerwona skrzynka mial
zapewne sam lech. wszystko zabezpieczone a jakze haslem ktore
przecietny haker rumunski lamie w 5 sekund, a rosyjski w sekunde.
s.p. lech dysponowal rowniez telefonem satelitarnym ktorego nr znany
byl jedynie jego bratu. ukochany brat czuwajac u loza umierajacej
mamusi zadzwonil do s.p. lecha 20 minut przed katastrofa. smaczku
dodaje fakt, ze samolot mial wlasnie 20 mimut opoznienia o ktorym
wielki opozycjonista nie wiedzial czuwajac przy lozu lezacej na
wspolnej sali szpitala wojskowego mamusi. wyobrazacie sobie, mamusia
prezydenta i wielkiego opozycjonisty na wspolej sali! po kilku
tygodniach mamusia cudownie ozdrowiala i nawet zabrala glos w sprawie
zamachu! skad wiedziala skoro nie wiedziala?! to tez pozostaje
tajemnica. taka sama kim jest trzeci kochanek marty zwanej kaczynska.
oczywiscie to wszystko wina tuska, komorowskiego i putina o czym co
jakis czas przypominaja w rezymowych mediach prawdziwym polakom
nieutulone matki, zony i kochanki  rodem z pis. o wielkim
opozycjoniscie ktory ma pretensje do wielbionego przez siebie
jaruzelskiego ze ten nie internowal do 13 grudnia dowolnego roku
wyprowadzajac w swietle fleszy skutego, na boso i w spranej pizamie w
barwach narodowych z wpietym w klape opornikiem. mam nadzieje, \ze
2013 dostarczy nam rownie powolajacych rozrywek w wykonaniu pis.

Data: 2012-12-30 15:50:09
Autor: u2
Lot stracencow
W dniu 2012-12-30 14:10, "[He®Sk]" pisze:
  o wielkim
opozycjoniscie ktory ma pretensje do wielbionego przez siebie
jaruzelskiego ze ten nie internowal do 13 grudnia dowolnego roku

bez przesady herrsk, karuzel to twoj idol i bronka de bula  :)))

Data: 2012-12-30 21:21:05
Autor: [He®Sk]
Lot stracencow
On Sun, 30 Dec 2012 15:50:09 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]
> jaruzelskiego ze ten nie internowal do 13 grudnia dowolnego roku

bez przesady herrsk, karuzel to twoj idol i bronka de bula  :)))

 masz skeroze? zapomniales jak prezes zwany zbawca Polski, a obecnie
wielkim  opozycjonista chwalil prl, a komuchow uznawal za swych
przyjaciol? nie masz argumentow? twoj guru jest po prostu zalosny.

Data: 2012-12-31 15:24:38
Autor: Trybun
Lot stracencow
W dniu 2012-12-30 21:21, "[He®Sk]" pisze:

  masz skeroze? zapomniales jak prezes zwany zbawca Polski, a obecnie
wielkim  opozycjonista chwalil prl, a komuchow uznawal za swych
przyjaciol? nie masz argumentow? twoj guru jest po prostu zalosny.

I jest to zupełnie normalne - tylko wyjątkowy bufon może stawiać wyżej dzisiejszą rzeczywistość nad to co było w PRLu. Brawo Kaczyński, jako jednego z nielicznych stać cię na wypowiedzenie słów prawdy w tej kwestii.

Lot stracencow