Loteria dla wyplacajacych male kwoty z Euronetu.

Data: 2011-05-26 21:11:45
Autor: Marcin
Loteria dla wyplacajacych male kwoty z Euronetu.
Witam

Kto nie lubi swojego banku a chcialby podczas wyplaty z bankomatu zagrac jednoczesnie na loterii:

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Bankomatowa-loteria-w-sieci-Euronet-2346925.html

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2011-05-26 22:26:11
Autor: animka
W dniu 2011-05-26 21:11, Marcin pisze:
[...]

Już się naszarpałam z tym komunikatem w bankomacie. Mnie zależało na szybkiej wypłacie pieniedzy, a nie na bawienie się w ciuciu babkę. 2 razy nie udało mi się pobrać pieniędzy. Dopiero za trzecim razem ta reklama czy zabawa się nie pokazała i pieniądze pobrałam. Jak na złość w tych bankomatach na słońcu nic nie widać i wszystko robi się w ciemno, nawet jak ręką się przysłoni ten zakurzony ekran to słabo widać.

--
animka

Data: 2011-05-26 22:39:14
Autor: Borys Pogore³o
Loteria dla wyplacajacych male kwoty z Euronetu.
Dnia Thu, 26 May 2011 21:11:45 +0200, Marcin napisa³(a):

Kto nie lubi swojego banku a chcialby podczas wyplaty z bankomatu zagrac jednoczesnie na loterii:

 3 dni temu.

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-06-01 12:23:25
Autor: ztomasz
[...]

Rzecz moze i fajna ale bankomat w mojej miejscowosci od teraz nie wyplaca mniej niz 50zl czyli kwot do tej smiesznej loterii. Zazwyczaj place karta i z bankomatu jak juz musze cos wziac to 10-20zl.

--

Tomasz

Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

Data: 2011-06-01 12:31:10
Autor: MarekZ
Użytkownik "ztomasz" <ztomasz@onet.eu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:is53uq$vjj$1@news.onet.pl...

Rzecz moze i fajna ale bankomat w mojej miejscowosci od teraz nie wyplaca mniej niz 50zl czyli kwot do tej smiesznej loterii. Zazwyczaj place karta i z bankomatu jak juz musze cos wziac to 10-20zl.

W Euronetach "od zawsze" minimalna kwota wypłaty to 50 zł. Loteria jest tylko dla Euronetów.

Loteria dla wyplacajacych male kwoty z Euronetu.