Loteria draftowa...

Data: 2009-05-21 00:09:19
Autor: wiLQ
Loteria draftowa...
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Losowanie sie odbylo i mamy nastepujaca kolejnosci pickow:
1. Clippers
2. [Grizzlies]
3. Thunder
4. Kings
5. Wizards

Musze przyznac, ze to wg mnie bodaj najgorszy mozliwy uklad.

Z #1 wolalbym kazdego innego niz Clippers. Nawet nie chodzi o to, ze
zwyczajnie nie zasluguja na ten pick i maja tlok pod koszem, ale kazda
inna druzyna wzielaby Griffina i bardzo by im sie przydal, a tak
spodziewam sie najgorszego ;-)
Z #2 Grizzlies tez sa od czapy skoro juz maja loteryjnego PG.

Widzieliscie ile pickow z Top5 mieli Clippers w ostatnich 20 latach?

Taaa, sa bodaj rekordzistami jesli chodzi o liczbe pickow w loterii.

Oczywiscie z #1 pojdzie Blake Griffin - Clips go wezmą, bo przeciez za
malo maja wysokich tłuczków podkoszowych.

IMHO jakis glosny trejd jest nieunikniony. Oczywiscie gdy sa zamieszani
Clippers bedzie to nie lada przedstawienie ;-)

#2 do Wolves trafi Ricky Rubio i jestem caly podjarany, ze Telfair nie
bedzie juz musial tam rozgrywac, a Foye przesunie sie na bardziej
naturalna dla niego pozycje SG. Z Wolves robi sie calkiem ciekawy
sklad. Oczywiscie nowy GM (gdy juz zostanie ogloszony) znajdzie kilka
sposobow, zeby spieprzyc ten potencjał, ale poki co wyglada to
obiecujaco.

Auc. Twoja radosc byla dosyc krotka.

#3 Thabett - kolejny prospekt do kolekcji. Chociaz akurat w Thunder
przydalby sie ktos potrafiacy czasami zablokowac rzut.

Ten pick tak naprawde powie wiele o oczekiwaniach OKC wobec Sefoloshy.
Jesli wydraftuja wysokiego widza go jako swojego startera na SG.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-21 01:05:37
Autor: Tomasz Radko
Loteria draftowa...
wiLQ pisze:
[...]

Potrafisz przeliterować: W-Y-M-I-A-N-A? Oczywiście wymagałoby to racjonalnego zachowania Clippers, co jest założeniem mało racjonalnym.

pzdr

TRAd

Data: 2009-05-21 08:40:39
Autor: s
Loteria draftowa...
Potrafisz przeliterować: W-Y-M-I-A-N-A? Oczywiście wymagałoby to racjonalnego zachowania Clippers, co jest założeniem mało racjonalnym.

Teraz pytanie: w jakiej konfiguracji?

Bo:
1. Clipps swego czasu podobno celowali w Rubio, ale cholera wie, czy prezent w postaci 1# tych planow nie zmieni.
2. Nie mam watpliwosci, ze Memphis stana na glowie, zeby dostac Griffina, pytanie - ile sa gotowi poswiecic w ewentualnych negocjacjach z Clipps.
3. Memphis moga tez liczyc, ze Clipps zwyczajnie z jedynka siegna po Rubio, a ich szeroko rozpowszechniany obecnie zachwyt Griffinem to zaslona dymna + zacheta do negocjacji...
4. ... ale Memphis moga sie przejechac, bo kolejka managos chcacych pogadac z Dunlem bedzie niemala, nie ograniczajac sie bynajmniej do teamow loteryjnych. I jezeli Clipps uloza sie z kims innym - Memphis zostana z Rubio.

.... i wowczas okaze sie, ze superfajna lista RFAs Masona bedzie tylko fajna (zwlaszcza po tym, jak Lopez zyskuje hype w stylu ubieglorocznego Calderona) :-) Cos jak z kiperami Strikera ostatnio :-)

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-05-21 11:25:21
Autor: s
Loteria draftowa...
s pisze:
[...]

Aha,

5. Clipps, jezeli chca Rubio - beda starali sie dogadac wlasnie z Memphis. Jezeli zejda do kogos nizej na wymiane pickow, Rubio im sie nie ostanie.

No i niech sie zacznie wojna podjazdowa :-)

Data: 2009-05-21 11:51:31
Autor: Tomasz Radko
Loteria draftowa...
s pisze:
[...]

Narzuca się wymiana Clippers-Grizzlies. 1/2 to Griffin/Rubio.
Memphis potrzebuje PF, a nie potrzebuje PG. Clipper potrzebują PG, a nie potrzebują PF. Ponieważ Griffin jest postrzegany jako gracz lepszy od Rubio, Grizzlies będą musieli coś tem dorzucić.

Grizzlies nie przepłacą, bo Conley jest fajnym prospektem, i scenariusz "Bierzemy Rubio, spuszczamy COnleya" nie jest zły.

pzdr

TRad

Data: 2009-05-21 12:19:09
Autor: s
Loteria draftowa...
[...]

Clipps moge chciec wcisnac Memphisom jakis durny kontrakt za trade exception. Jak widze, Mem moga sobie na to pozwolic z punktu widzenia sc (czy chca, to juz inna sprawa), niekoniecznie za to moga sobie pozwolic na wcisniecie pomiedzy mlodziez krzywego charakteru, a zarowno Zach (wymarzony mentor dla Griffina) jak i Baron (niedoscigniony wzorzec dla Conleya) skarbami dla locker roomu nie sa...

Data: 2009-05-21 13:37:47
Autor: wiLQ
Loteria draftowa...
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Narzuca się wymiana Clippers-Grizzlies. 1/2 to Griffin/Rubio.
Memphis potrzebuje PF, a nie potrzebuje PG. Clipper potrzebują PG

To chyba najpierw musieliby sie pozbyc Barona? A to misja sama w sobie.
Czy wydraftuja Rubio jako backupa [z prawie pewnymi startami]?

Grizzlies nie przepłacą, bo Conley jest fajnym prospektem, i scenariusz "Bierzemy Rubio, spuszczamy COnleya" nie jest zły.

A wg mnie jest troche dziwny. Pare lat czekali na pobudke Conleya i gdy
wreszcie sie doczekali w koncowce RS to... mieliby go sprzedac za
kolejnego zawodnika, na ktorego pewnie trzeba bedzie poczekac?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-21 14:14:39
Autor: Tomasz Radko
Loteria draftowa...
wiLQ pisze:
[...]

Davis się nie sprawdza. Dali mu kontrakt i musza z tym żyć (kurna, Davis i Randolph. Nie dość, że grają tak źle, że załapali się na #1 w drafcie, to jeszcze ci dwaj goście wiążą im mniej więcej tyle kasy, co Pistons mają zalokowane na przyszły sezon). Nie jest to powodem, aby nie poprawić gry na PG.

[...]

Jeżeli Rubio ma wyższy pułap niż Conley, a tak zapewne jest; jeżeli Rubio jest logicznym wyborem z #2, a tak jest; jeżeli nie dostaną ciekawej oferty za #2 - to czemu nie?

pzdr

TRad

Data: 2009-05-24 23:53:53
Autor: wiLQ
Loteria draftowa...

Davis się nie sprawdza. Dali mu kontrakt i musza z tym żyć [...]
Nie jest to powodem, aby nie poprawić gry na PG.

Zakladajac, ze Rubio bedzie poprawa, a w najblizszych paru sezonach mam
watpliwosci czy tak bedzie.

> wreszcie sie doczekali w koncowce RS to... mieliby go sprzedac za
> kolejnego zawodnika, na ktorego pewnie trzeba bedzie poczekac?

Jeżeli Rubio ma wyższy pułap niż Conley, a tak zapewne jest

Skad takie zalozenie?

jeżeli Rubio jest logicznym wyborem z #2, a tak jest;

Ale przeciez to moze wiecej mowic o samym drafcie niz o Rubio.

jeżeli nie dostaną ciekawej oferty za #2 - to czemu nie?

Bo biorac Rubio wystawiliby neon "sprzedajemy Conleya w promocji!".
W ten sposob zamieniliby pare dwoch obiecujacych PG na orzeszki.
Jak dla mnie kiepski sposob na prowadzenie druzyny.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-25 01:08:21
Autor: sooobi
Loteria draftowa...

> [...]
> Nie jest to powodem, aby nie poprawić gry na PG.

Zakladajac, ze Rubio bedzie poprawa, a w najblizszych paru sezonach mam

Dokladnie, a poza tym Rubio uczacy sie od Davisa...miodzio:)

> Jeżeli Rubio ma wyższy pułap niż Conley, a tak zapewne jest

Skad takie zalozenie?

To mistyczne zalozenie Tomka.

> jeżeli Rubio jest logicznym wyborem z #2, a tak jest;

Ale przeciez to moze wiecej mowic o samym drafcie niz o Rubio.

Dlaczego Tomku Rubio jest logicznym wyborem z #2?

pzdr

Data: 2009-05-25 01:39:09
Autor: Tomasz Radko
Loteria draftowa...
wiLQ pisze:

jeżeli nie dostaną ciekawej oferty za #2 - to czemu nie?

Bo biorac Rubio wystawiliby neon "sprzedajemy Conleya w promocji!".

No i co z tego? Wszystko zależy od popytu. Jeżeli zainteresowana będzie tylko jedna drużyna, to z transparentem czy bez wiele za Conleya nie dostaną. Jezeli więcej niż jedna, to transparent nie szkodzi.

pzdr

TRad

Data: 2009-05-21 13:32:20
Autor: wiLQ
Loteria draftowa...
> [...]

> spodziewam sie najgorszego ;-)
> Z #2 Grizzlies tez sa od czapy skoro juz maja loteryjnego PG.

Nie, to za dlugie slowo ;-)

Oczywiście wymagałoby to racjonalnego zachowania Clippers, co jest założeniem mało racjonalnym.

Sic! Toz sam sobie odpowiedziales w czym problem...
Zreszta napisalem o tym nizej w w/w poscie.

--
pzdr
wiLQ

Loteria draftowa...