Loteria paragonowa upada :-)

Data: 2016-01-07 18:31:37
Autor: z
Loteria paragonowa upada :-)
Tak jak przewidywałem
Zawiło¶ć i mnogo¶ć danych do wpisywania ludzi zniechęca.
Najpierw 17 a teraz 13 milionów zarejestrowanych.
Im szybciej nowy rz±d zakończy tę propagandow± szopkę tym lepiej.
Oczywi¶cie z rozliczeniem przetargów i kosztów poniesionych przez budżet.
Oddajcie mi moj± czę¶ć opla. Przecież za ni± zapłaciłem w podatkach :-)

Data: 2016-01-07 18:55:49
Autor: Marek Czaplicki
Loteria paragonowa upada :-)
z pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 7 stycznia 2016 18:31:

Tak jak przewidywałem
Zawiłość i mnogość danych do wpisywania ludzi zniechęca.
Najpierw 17 a teraz 13 milionĂłw zarejestrowanych.
Im szybciej nowy rząd zakończy tę propagandową szopkę tym lepiej.
Oczywiście z rozliczeniem przetargów i kosztów poniesionych przez budżet.
Oddajcie mi moją część opla. Przecież za nią zapłaciłem w podatkach :-)

A masz całego Opla? Czy chcesz części do niego? Jak tak to na allegro. :-)

Loteria paragonowa upada :-)