Loteria w Erze

Data: 2010-07-16 08:41:52
Autor: J.F.
Loteria w Erze

Nie tylko w Orange prawnik potrzebny:

"... Kierowniczka loterii gwarantuje ze nagroda zostanie wyslana."

J.

Data: 2010-07-16 11:52:23
Autor: Piotr M
Loteria w Erze
Dnia 16-07-2010 o 08:41:52 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

Nie tylko w Orange prawnik potrzebny:

"... Kierowniczka loterii gwarantuje ze nagroda zostanie wyslana."

A w jakim sensie masz na myśli pomoc prawnika? Że gwarantuje?

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-07-16 12:54:18
Autor: Skylla
Loteria w Erze

Nie tylko w Orange prawnik potrzebny:

"... Kierowniczka loterii gwarantuje ze nagroda zostanie wyslana."

A w jakim sensie masz na myśli pomoc prawnika? Że gwarantuje?

Po prostu przysyłają skandalicznie sformułowane "zachęty" do dalszej gry.

Data: 2010-07-16 14:37:22
Autor: J.F.
Loteria w Erze
Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości news:op.vfxkdlvg13q3bqpiotr-komputer...
[...]

No skoro gwarantuje, a nie wysyla, to chyba prawnik bedzie przydatny ? :-)

J.

Data: 2010-07-16 16:24:55
Autor: Piotr M
Loteria w Erze
Dnia 16-07-2010 o 14:37:22 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

Gwarantowanie wysłania nie jest równoznaczne z tym że coś otrzymasz, np  gwarantuje Ci że wyślę nagrodę jak ją wygrasz :) Milion podchwytliwych  skubańce wykorzystują terminów warunkowych w połączeniu z gwarancjami :)

Data: 2010-07-16 17:08:35
Autor: Kotlet mielony
Loteria w Erze
to sie nazywa wprowadzenie w blad w celu uzyskania korzysci majątkowej

--
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl/ - rewelacja !
http://programdofakturowania.info.pl/

Data: 2010-07-16 16:45:49
Autor: Papkin
Loteria w Erze

No skoro gwarantuje, a nie wysyla, to chyba prawnik bedzie
przydatny ? :-)

Arnold B nie jest w orange? On dla sportu moglby ich pozwac, a nuz baware wydadza :-)?

Orange bierze i mnie za idiote, nie dosc ze dzwonilem do BOK by przestali mi wysylac takie gowna (pani z infolini zastrzegala ze jesli SMS jest z numeru 4 cyfrowego to moze nie byc od nich ale od "organizatora" i tu juz bedzie trudniej blokowac, trzeba by "informatykow" by mi taka blokade zalozyli, cos takiego) TO JESZCZE znow zaczely przylazic po pewnym czasie!

Ja dostalem ze dokumenty do odbioru lub inne pier... o Szopenie.

Data: 2010-07-16 17:44:55
Autor: JoteR
Loteria w Erze
"J.F." napisał:

"... Kierowniczka loterii gwarantuje ze nagroda zostanie wyslana."
A w jakim sensie masz na myśli pomoc prawnika? Że gwarantuje?

No skoro gwarantuje, a nie wysyla, to chyba prawnik bedzie przydatny ? :-)

Żeby wyprocesować "nagrodę gwarantowaną", którą jest tapetka czy dzwonek? Średnio opłacalne, zwłaszcza że oni te nagrody faktycznie wysyłają. Teściowa już po czwartym esemesie dostała swój "oryginalny dzwonek". ;-) Ale ona jest idealnym "targetem" do tego typu naciągactwa, w przeciwieństwie do grupowiczów pmtg, którzy przecież nie dają się na to nabierać, nieprawdaż? ;->

JoteR

Loteria w Erze