Loteria w Orange - prawnik potrzebny

Data: 2010-07-06 17:11:46
Autor: Arek
Loteria w Orange - prawnik potrzebny
.. pisze:
Czy jaki¶ prawnik już się zainteresował loteri± BMW w Orange?

Nie i żaden się nie zainteresuje.
W Polsce GSMy s± ponad prawem.

Jaka jest szansa na odzyskanie pieniędzy?

Nie.

pozdrawiam
Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2010-07-07 15:34:30
Autor: PesTYcyD
Loteria w Orange - prawnik potrzebny
No ale po co brali¶cie udział w tej loterii? Przecież wiadomo że to ¶ciema jest.

Data: 2010-07-10 00:56:18
Autor: pluton
Loteria w Orange - prawnik potrzebny
> Jaka jest szansa na odzyskanie pieniędzy?

Nie.

Ciekawe, dlaczego. Przeciez klient ma prawo w ciagu jakiegos tam czasu
rozmyslic sie i odstapic od transakcji.

Zaplacilem SMSem za BMW, ale po drodze sie rozmyslilem i prosze o zwrot
kasy.

A wogole to skoro producenci papierosow musza pisac na opakowaniach, ze
klienci od palenia dostana raka albo im nie stanie (i kazdy sam moze wybrac,
czy chce fajki z rakiem, czy z impotecja) ,
to tak samo w reklamach loterii powinni zawsze dodawac:
Jan K. z Pierdziszewa wyslal juz sms-y
za 200 zlotych i wygral gowno, a Zdzislawa R. z Dupczyc kolo Kloszyc
wypaskudzila 500 zl i tez na pewno nic nie wygra.

Nullification

Data: 2010-07-10 01:57:49
Autor: Arek
Loteria w Orange - prawnik potrzebny
pluton pisze:
Ciekawe, dlaczego.

Dlatego, że GSMy skorumpowały w ten czy inny sposób
wszystkie Władze w Polsce.
Ostatnio nawet policja ramię w ramię z Krukiem nęka rzekomych dłużników Polkomtela:

http://www.arnoldbuzdygan.com/?p=1092

pozdrawiam
Are

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2010-07-10 09:02:20
Autor: pluton
> [...]

wszystkie Władze w Polsce.
Ostatnio nawet policja ramię w ramię z Krukiem nęka rzekomych dłużników

Mysle, ze rzecz nie lezy w korupcji, ale w podatkach. Wielkie
firmy bardzo efektywnie wyreczaja panstwo w sciaganiu pieniedzy z ludzi.
Wyobraz sobie, ze panstwo musi ostrzyc iles tam milionow ludzi z pieniedzy
za to, ze rozmawiaja przez telefon. Bylo by to dosyc
trudne organizacyjnie. A tak to ma kilka firm, ktorym zabiera w formie
podatku to,
co do tych firm wplacaja ludzie.
4 czy 5 firm do oskubania zamiast milionow ludzi - kolosalna wygoda.

Korupcja jest tu uwiklana posrednio: wladza zyje jako pasozyt na podatkach
wymuszonych na ludziach, i utrata wplywow z podatkow oznacza wiadomo co.

I tak samo z tymi konkursami: panstwo nie moze interweniowac w takich
sprawach,
bo pozbawilo by sie wplywow.
Jezeli Jozef R. z Wypierdkowa Podlesnego pojdzie do sasiada i kupi od niego
pol swiniaka, a od drugiego sasiada kanke bimberku, to panstwo nie zobaczy z
tego
ani grosza.
A jak Jozef K. wysle sesemesa, to wplaci kase do operatora telefonii, a
stamtad
panstwo latwo te kase wyrwie.

Nullification

Data: 2010-07-12 10:54:37
Autor: Jurek Jurek
On 10 Lip, 00:56, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

za 200 zlotych i wygral gowno, a Zdzislawa R. z Dupczyc kolo Kloszyc
wypaskudzila 500 zl i tez na pewno nic nie wygra.

Ale przeciez nie zaplaciles za BMW, tylko wykupiles los w loterii. To
jest chyba zdecydowana roznica, prawda?

Data: 2010-07-16 23:00:03
Autor: pluton
Loteria w Orange - prawnik potrzebny

Ale przeciez nie zaplaciles za BMW, tylko wykupiles los w loterii. To
jest chyba zdecydowana roznica, prawda?

No tego nie wiem tak do konca co kupilem, bo nie ogladam reklam.
Ale jak znam reklamodawcow, to komunikat brzmial: wyslij smsa
a samochod jest twoj.

Zreszta to bez znaczenia: ciemny lud ma to kupic i kupuje :)
Kasy raz wyrwanej nie oddamy nigdy.

Nullification

Loteria w Orange - prawnik potrzebny