Loteria w sklepei

Data: 2009-10-29 21:20:50
Autor: Ploper
Loteria w sklepei
Witam.

Posiadam sklep.
Chcę wprowadzić sprzedaż niektórych towarów po promocyjnych cenach.
Ale aby móc kupić taki towar po promocyjnej cenie najpierw trzeba kupić los.
Losów jest np: 10 szt. Po sprzedaniu tych 10 losów, spośród posiadaczy losów losowana jest osoba, która może kupić ten towar po promocyjnej cenie.
Czy muszę mieć jakieś zezwolenie na prowadzenie takiej działalności?
Czy to podlega pod jakiś paragraf w ustawie o grach i zakładach wzajemnych.

Data: 2009-10-30 00:17:01
Autor: pmlb
Loteria w sklepei

"Ploper" <ploper@poczta.onet.pl> wrote in message news:03fa.0000001e.4ae9f922newsgate.onet.pl...
Witam.

Posiadam sklep.
Chcę wprowadzić sprzedaż niektórych towarów po promocyjnych cenach.
Ale aby móc kupić taki towar po promocyjnej cenie najpierw trzeba kupić los.

I gdzie ta promocja? ;))

Losów jest np: 10 szt. Po sprzedaniu tych 10 losów, spośród posiadaczy losów
losowana jest osoba, która może kupić ten towar po promocyjnej cenie.

Czyli tych 9-ciu sklada sie na promocje dla tego jednego ktory tez w czesci sfinansowal sobie "promocje"?
Hehehehehehe
Nazwiesz to: "Wylosuj sobie promocje"?;)))
A tak serio, ludzie sie daja na to zlapac?

Data: 2009-10-30 07:29:10
Autor: ploper
Loteria w sklepei
> [...]

Hehehehehehe
Nazwiesz to: "Wylosuj sobie promocje"?;)))
A tak serio, ludzie sie daja na to zlapac?

Zgadza sie 9 składa się na promocje dla dziesiatego.
Czy muszę miec jakies specjalne zezwolenie na takie działanie?
Czy podpada to pod ustawe o grach losowych?

Data: 2009-10-30 08:29:58
Autor: Krzysztof Jodłowski
Loteria w sklepei
[...]

A jak sądzisz, przy innych promocjach to kto płaci za "gratisy/promocje"? Przecież nie sklep, tylko w ostatecznym rozrachunku zawsze klienci, w tej czy innej formie. Mniejszy gratis/promocja - składa się kilku, większy - kilkudziesięciu.
Tutaj tylko wystąpiła specyficzna forma losu.

--
Krzysztof

Data: 2009-10-30 05:19:28
Autor: Nikto
Loteria w sklepei

Użytkownik "Ploper" <ploper@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:03fa.0000001e.4ae9f922newsgate.onet.pl...
Witam.

Posiadam sklep.
Chcę wprowadzić sprzedaż niektórych towarów po promocyjnych cenach.

Ja spytam jeszcze inaczej.Jak to wygląda jeśli klient do każdego towaru dostaje "prezent"? Kupuje na przykład aparat, a gratis dostaje kartę pamięci. Czy taka karta pamięci jest wpisywana do rachunku? Jak ona jest rozliczana przez sklep? Jako wydatek na reklamę?

Nikto

Data: 2009-10-30 08:27:39
Autor: Krzysztof Jodłowski
Loteria w sklepei
[...]

Łatwiej jest sprzedać, czyli jest na rachunku za np. 0,01 zł.
Przy podarowaniu za darmo czyli 0 zł trzeba by robić darowiznę i klient musiałby potwierdzać przyjęcie na osobnym formularzykiem.

--
Krzysztof

Data: 2009-10-30 10:37:38
Autor: news.dialog.net.pl
Loteria w sklepei

--

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
"Are you still wasting your time with spam?...

Protected by GIANT Company's Spam Inspector
The most powerful anti-spam software available.
http://mail.spaminspector.com

Użytkownik "Krzysztof Jodłowski" <bluelaser@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hce4he$qmn$1news.onet.pl...
[...]

-- Krzysztof

Pytam,bo bardzo mnie ciekawi [i tylko z ciekawości] taka teoretyczna możliwość: Zaopatrzebiowiec kupuje aparat na zakład i na rachunek. Do aparatu jest dołączona gratis karta pamięci. On zdaje do zakładu aparat i rachunek. Karta zostaje u niego. Czy to jest teoretycznie możliwe? Że sklepy dają "premię" zaopatrzeniowcom aby kupowali u nich w tej formie ?

Nikto

Data: 2009-10-31 11:48:40
Autor: Gotfryd Smolik news
Loteria w sklepei
On Fri, 30 Oct 2009, Nikto wrote:

[...]

  W tej chwili zdarzają się "promocje" z elementami dodawanymi "za darmo",
jak i "promocje" z elementami "za 1 zł".
  Gdzieś widziałem, że ktoś miał zamiar ukrócić proceder (?) "dodawania
bonusów" za pomocą VAT, ale IMO będzie to mało skuteczne, właśnie ze
względu na możliwość sprzedaży "za 1 zł".

pzdr, Gotfryd

Loteria w sklepei