Lotos....

Data: 2011-12-03 08:50:06
Autor: Endriu
Lotos....
Lotos nowa Hossa
http://www.inwestorgieldowy.com/aktualnosci/lotos-nowa-hossa_1,172.html

"[...] Co ciekawe, powyższy pięćdziesięcioprocentowy spadek kursu podczas bessy 2011 pokrywa się dokładnie z 38% zniesieniem Fibonacciego hossy z lat 2009-2011. Jeśli z kolei przyjrzymy się dokładnie MACD w ujęciu miesięcznym, to zobaczymy, że wkrótce zbliży się on w okolice zera, a to oznacza nadchodzący, znaczny wzrost akcji Lotosu. Również MACD weekly nastraja optymistycznie, gdyż widać na nim, że po wygenerowaniu sygnału kupna na początku listopada, MACD oparł się od góry na swojej średniej. Bardzo podobną sytuację mogliśmy zaobserwować w styczniu 2009 r., tuż przed wspomnianą wyżej hossą 2009-2011, z tym, że wtedy dywergencja pozytywna na MACD wystąpiła bez wcześniejszego sygnału kupna na tym wskaźniku. [...]".

Dieter, to po to mam wydać te - już nie 7000 PLN - ...

https://groups.google.com/group/pl.biznes.wgpw/msg/add66fdd9298d379?hl=pl

.... a 5000 PLN ....

<http://www.inwestorgieldowy.com/szkolenia/efektywny-inwestor-%C2%A9_20.html?t=1fc4b81s>

"[...] Twoja inwestycja wynosi 5000 zł + 23% vat. [...]".

.... żebyś ty mi o MACD i o fibonach na tych szkoleniach poopowiadał .....?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-03 14:23:02
Autor: Endriu
Lotos....
[...]

Ostatnio jakaś grupa pod nazwą Jaguar spamują na moje konto jakies takie tego typu żałosne wstawki...:

http://www.youtube.com/watch?v=cQObWzFCLHo&feature=player_embedded

.... w któych to trzech smutnychj kolesi siedzi i opowiada jak to znudzili się życiem i zwykym etetem, i wpadli na pomysł jak tu skosić gigantyczny szmalec.
Żaeby kurwa dziady chociaż jakiś afl, tudziez mql podczas swych szkoleń wrzucili, albo co kolwiek interesującego, a tu kurna nic. Tylko żałosne biadolenia jak to na Price Action i na fibonach zarabiają ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-17 10:36:42
Autor: Endriu
Lotos....
[...]

Chłopaki nie dają za wygraną:

Droga Tradera - Aspiracje i Marzenia
http://www.youtube.com/watch?v=l-DPNLk59RE&feature=player_embedded

Jak się do nich zapisze to będe se mógł kupić automat do kawy ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-20 10:12:25
Autor: Endriu
Lotos....
Droga Tradera - Aspiracje i Marzenia
http://www.youtube.com/watch?v=l-DPNLk59RE&feature=player_embedded

Jak się do nich zapisze to będe se mógł kupić automat do kawy ....

Jest tylko jedno ale ..... Muszę im obiecac, że nie podzielę się wiedzą z kolegami ....

<http://www.jtfteam.pl/swiateczna_promocja.html?utm_source=getresponse&utm_medium=email&utm_campaign=jaguartrendpl&utm_content=%5B%5Bname%5D%5D+%C5%9AWI%C4%98TA+JU%C5%BB+DZI%C5%9A>

"[...] Musisz nam obiecać, że tą wiedzę zostawisz tylko dla siebie. [...]".

P.S. Póki co są tańsi od Dietera  - jedyne 3497 PLN .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Lotos....