Lotos....

Data: 2011-12-03 14:23:02
Autor: Endriu
Lotos....
<http://www.inwestorgieldowy.com/szkolenia/efektywny-inwestor-%C2%A9_20.html?t=1fc4b81s>

"[...] Twoja inwestycja wynosi 5000 zł + 23% vat. [...]".

... żebyś ty mi o MACD i o fibonach na tych szkoleniach poopowiadał .....?.

Ostatnio jakaś grupa pod nazwą Jaguar spamują na moje konto jakies takie tego typu żałosne wstawki...:

http://www.youtube.com/watch?v=cQObWzFCLHo&feature=player_embedded

.... w któych to trzech smutnychj kolesi siedzi i opowiada jak to znudzili się życiem i zwykym etetem, i wpadli na pomysł jak tu skosić gigantyczny szmalec.
Żaeby kurwa dziady chociaż jakiś afl, tudziez mql podczas swych szkoleń wrzucili, albo co kolwiek interesującego, a tu kurna nic. Tylko żałosne biadolenia jak to na Price Action i na fibonach zarabiają ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-17 10:36:42
Autor: Endriu
Lotos....
[...]

Chłopaki nie dają za wygraną:

Droga Tradera - Aspiracje i Marzenia
http://www.youtube.com/watch?v=l-DPNLk59RE&feature=player_embedded

Jak się do nich zapisze to będe se mógł kupić automat do kawy ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-20 10:12:25
Autor: Endriu
Lotos....
Droga Tradera - Aspiracje i Marzenia
http://www.youtube.com/watch?v=l-DPNLk59RE&feature=player_embedded

Jak się do nich zapisze to będe se mógł kupić automat do kawy ....

Jest tylko jedno ale ..... Muszę im obiecac, że nie podzielę się wiedzą z kolegami ....

<http://www.jtfteam.pl/swiateczna_promocja.html?utm_source=getresponse&utm_medium=email&utm_campaign=jaguartrendpl&utm_content=%5B%5Bname%5D%5D+%C5%9AWI%C4%98TA+JU%C5%BB+DZI%C5%9A>

"[...] Musisz nam obiecać, że tą wiedzę zostawisz tylko dla siebie. [...]".

P.S. Póki co są tańsi od Dietera  - jedyne 3497 PLN .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Lotos....