Lotto - podział wygranej

Data: 2009-09-29 11:42:58
Autor: Jaszek
Lotto - podział wygranej
Witam,

Puszczamy czasem w kilka osób jeden kupon Lotto. W przypadku wygranej należy zapłacić podatek 10% wartości. A co z podziałem na te kilka osób? Czy prawo dopuszcza podział nagrody na wszystkich, czy tylko jedna osoba może przyjąć nagrodę i przekazać pozostałym w postaci darowizny, od której zapłacą kolejny podatek?

J.

Data: 2009-09-29 20:49:59
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Lotto - podział wygranej
Dnia Tue, 29 Sep 2009 11:42:58 +0200, Jaszek napisał(a):

[...]

kiedyś coś pisali o graczu zbiorowym, ale nie mogę sobie przypomnieć gdzie

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
Remont na trasie W-Z
http://foto.3mam.net/warsaw/m/index.php

Data: 2009-09-29 22:22:09
Autor: Cyb
Lotto - podział wygranej
On Tue, 29 Sep 2009 11:42:58 +0200, "Jaszek" <j@szek.pl> wrote:

[...]

ty idz na lotto.pl i poszukaj sobie w faq, bo z tym pytaniem nie
jestes zbytnio oryginalny..

ogolnie lotto akceptuje takie "zbiorowe" wygrane, ale pod jakimis tam
warunkami (notarialna umowa czy cos, po szczegoly odsylam do
lotto.pl).

pozdarwiam,
Cyb

Lotto - podział wygranej