Loty VIP-Ăłw

Data: 2019-08-12 16:49:03
Autor: Jacek Bialy
Loty VIP-Ăłw
Tak mi się skromnie wydaje, że najwyższe osoby w państwie powinny mieć możliwość odbywania oficjalnych lotów wraz ze swoimi rodzinami. Nieuregulowanym problemem jest rejestracja takich lotów i ich weryfikacja co do zasadności.

JB

Data: 2019-08-13 08:39:44
Autor: u2
Loty VIP-ów
W dniu 13.08.2019 o 01:49, Jacek Bialy pisze:
[...]

UB

akurat Rzeszów słynie ze swojej szkoły lotniczej, osobiście rozumiem tę chęć latania Kuchcińskiego, póki co nie ma innego lepszego środka lokomocji do Rzeszowa, n.p. TGV:)
--
I love love

Data: 2019-08-13 03:02:38
Autor: Jakub A. Krzewicki
Loty VIP-Ăłw
W dniu wtorek, 13 sierpnia 2019 08:39:44 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> akurat Rzeszów słynie ze swojej szkoły lotniczej, osobiście rozumiem tę chęć latania Kuchcińskiego, póki co nie ma innego lepszego środka lokomocji do Rzeszowa, n.p. TGV:)

Shinkansen ;)

Data: 2019-08-13 09:04:48
Autor: Jacek Bialy
Loty VIP-Ăłw
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Na przykład powołać w Sejmie, albo jeszcze lepiej w Senacie stałą komisję, która na bieżąco będzie ich podliczać i publikować pod koniec roku. Bo jeśli np. papież, albo cesarz Japonii zaprosi premiera wraz z najbliższą rodzinną, to rodzinie nie wypada lecieć na własny koszt. No ale jeśli premier z rodziną jadą tylko coś pozwiedzać, to dlaczego na koszt państwa?

JB

Data: 2019-08-14 07:22:26
Autor: Runt
Loty VIP-ów
W dniu 2019-08-13 o 18:04, Jacek Bialy pisze:
Tak mi się skromnie wydaje, że najwyższe osoby w państwie powinny mieć możliwość odbywania oficjalnych lotów wraz ze swoimi rodzinami.

Oczywiscie nie dotyczy to osób wzrostu niesłusznego czyli kurdupli! ;-)

A tak poważnie - kogo usiłujesz wybielić: Tuska czy Kuchcińskiego?

--
Runt

Data: 2019-08-14 03:34:12
Autor: Jacek Bialy
Loty VIP-Ăłw
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Nikogo, bo to żaden koszt, gdy weźmie na pokład babe albo jeszcze kogoś. Natomiast cała sprawa stała się dobrym pretekstem do przeprowadzenia pewnych roszad.
Kuchcinski nie był najlepszym marszałkiem - wcześniej pilnował wewnatrz-partyjnej dyscypliny w PiS (wyrzucał z tamtąd takich tuzów jak Ziobro lub Sellin) i swoje kapralskie maniery zaczął przenosić do Sejmu. Z drugiej strony w policji na miejscu Jojo posadzili panią Witek... - ciarki przechodzą, bo tu wizyta Trumpa i innych jeszcze ważniaków na horyzoncie!  Na szczęście dobrze się ułożyło (Kamiński to stary wyga, poradzi sobie).

JB

Data: 2019-08-14 07:42:00
Autor: z
Loty VIP-ów
W dniu 2019-08-14 o 07:22, Runt pisze:

Ja zająłbym się sprawą szerzej.
Kto wziął dotację na działalność gospodarczą aby przytulić trochę tysi do kieszeni?
Kto kupił sobie i rodzinie dupowóz na działalność uszczuplając w ten sposób budżet państwa...
Wszyscy zrobili to zgodnie z prawem ale moralnie jest to naganne. DYMISJA? Ciupa?...

Wpisujcie miasta i sposoby ;-)

Data: 2019-08-13 12:58:33
Autor: z
Loty VIP-ów
Tacy wszyscy krzykacze uczciwi a co drugi ma samochód na firmę albo wziął dotację na działalność żeby się uwłaszczyć...
Żałość

Loty VIP-Ăłw