Loty VIP-ów

Data: 2019-08-13 08:39:44
Autor: u2
Loty VIP-ów
W dniu 13.08.2019 o 01:49, Jacek Bialy pisze:
Tak mi się skromnie wydaje, że najwyższe osoby w państwie powinny mieć możliwość odbywania oficjalnych lotów wraz ze swoimi rodzinami. Nieuregulowanym problemem jest rejestracja takich lotów i ich weryfikacja co do zasadności.

UB

akurat Rzeszów słynie ze swojej szkoły lotniczej, osobiście rozumiem tę chęć latania Kuchcińskiego, póki co nie ma innego lepszego środka lokomocji do Rzeszowa, n.p. TGV:)
--
I love love

Data: 2019-08-13 03:02:38
Autor: Jakub A. Krzewicki
Loty VIP-Ăłw
W dniu wtorek, 13 sierpnia 2019 08:39:44 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> akurat Rzeszów słynie ze swojej szkoły lotniczej, osobiście rozumiem tę chęć latania Kuchcińskiego, póki co nie ma innego lepszego środka lokomocji do Rzeszowa, n.p. TGV:)

Shinkansen ;)

Loty VIP-ów