Loty nad Zatoką Pucka.

Data: 2012-03-11 10:59:14
Autor: mimi31
Loty nad Zatoką Pucka.
Witam wszystkich na tym forum i mam pytanie do latających nad zatoką
Pucką.
W związku z tym że latem wybieram się do Jastrzębiej Góry i zabieram z
sobą PPG to chciałbym wiedzieć jakich częstotliwości używacie do
wzajemnej komunikacji. Wiem że latem ruch jest tam dość spory i
chciałbym w razie czego unikać niebezpieczeństwa bliskiego spotkania z
samolotem. Ponieważ loty odbywają się w większości w MATZ czy dziennie
dzwonicie na wieżę lub pytacie przez radio o możliwości latania w
strefie czy po prostu tylko sprawdzanie AUP?
Pozdrawiam
Mirek

Loty nad Zatoką Pucka.