Data: 2013-11-19 02:45:20 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Loty w 4 wymiar komórkowy -- BZ WBK | |
P4 (czyli Play) wyłączył komórkę -- dlaczego?
Ano dlatego, że nie zostały opłacone rachunki. A dlaczego nie zostały opłacone? Ano dlatego, że bank (jak pojmuję BZ WBK) ponoć odmówił wykonania polecenia zapłaty... Jeden raz polecenie wykonał, innym razem -- odmówił i nie wykonał... Gdzież jest kres tego absurdu??!! -=- Aby było jasne -- nie o moja komórkę tu chodzi. Na moją komórkę Play dał mi 5 pln, z których (pomimo dobrych chęci) udało się mi wydać (od 14 listopada) jedynie 22 grosze, choć nawiązałem co najmniej 3 połączenia telefoniczne... Do 24 listopada mam przestawić się na inną taryfę i doładować konto kwota 5 pln, co pozwoli mi na odbieranie połączeń przez 18 miesięcy i na nawiązywanie połączeń przez okres 12 miesięcy... Tego, co Play dał mi na start, ponoć nie stracę, gdy doładuję swe konto. Przyjemna aplikacja mobilna pokazuje wyraźnie gdzie dzwoniłem i kiedy, ile straciłem, do kiedy mam ważne konto -- itd... -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2013-11-19 10:36:47 | |
Autor: Zbynek Ltd. | |
Loty w 4 wymiar komórkowy -- BZ WBK | |
Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) :
P4 (czyli Play) wyłączył komórkę -- dlaczego? Mr Play Four przyszedł do Twojego domu i nacisnął przycisk "Wyłącz"? ;-) Ano dlatego, że nie zostały opłacone rachunki. Może nie było środków? Sprawdź dokładnie daty wpływu i porównaj z dniem w którym operator *mógł* wysłać polecenie zapłaty. A mi się nie chce iść do banku by to polecenie dezaktywować. Chyba trzeba będzie. Gdzież jest kres tego absurdu??!! W datach? -- Pozdrawiam Zbyszek PGP key: 0x36A0E600 |
|
Data: 2013-11-21 18:35:55 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Loty w 4 wymiar komórkowy -- BZ WBK | |
"Zbynek Ltd." l6fbg4$4t1$1@node2.news.atman.pl... Mr Play Four przyszedł do Twojego domu i nacisnął przycisk "Wyłącz"? ;-) Nie. Użył czarnoksięskich zaklęć i wyłączył zdalnie. Być może dlatego, że nie mam domu. Być może gdybym miał rezydencję, nie odważyłby się na żadne wyłaczenie... Ano dlatego, że nie zostały opłacone rachunki. Może nie było środków? Były. Play chciał około 106 pln, na koncie było nie mniej niż 250 pln dostępnych. Mam nadmiary (jeśli chodzi o kilka stów pln, nie o kilka milionów pln) gotówki a %% są obecnie niskie -- nie duszę forsy co do grosza. Debetówką BZ WBK trzeba wydać 3 hpln miesięcznie, więc raczej zwykle coś tam jest, aby w sklepie nie okazało się, że jest za mało. Natomiast BZ WBK ma dublety -- blokadę i obciążenie. Być może tu jest problem, choć i w takiej sytuacji raczej pieniędzy starczyłoby choćby na jedną fakturę. (a trzeba było opłacić dwie; raczej -- trzy, z tego jedna poszła i dwie nie poszły, choć szmal w środkach dostępnych był na sześć takich opłat) Sprawdź dokładnie daty wpływu i porównaj z dniem w którym operator *mógł* wysłać polecenie zapłaty. Pomrugaj oczami, przełknij ślinę (choćby raz na tydzień) itd. Uważasz, że ja tego (co proponujesz -- sprawdzenia) nie zrobiłem przed wysłaniem swego postu? A mi się nie chce iść do banku by to polecenie dezaktywować. Gdzież jest kres tego absurdu??!! W datach? W jakich datach? -=- Aby było jasne -- ja nie mam problemu z Play. Mam aplikację, widzę ile, kiedy i na co wydałem... I ja, zanim mi ktoś wyłączy telefon, sprawdzę, czy zlecenie zostało zrealizowane poprawnie. (a mimo tego -- miewam problemy) Miałem problem z Plusem -- trudno było zgadnąć, ile zapłaciłem a ile nie, bo kilka (dwie lub trzy) opłat poszło podwójnie (nie z mego powodu -- brak potwierdzenia skłonił mnie od ponowienia zapłaty) a Plus bardzo (; ciekawie ;) to wyrażał na swojej stronie. Telefon mi wówczas wyłączono w trudnym dla mnie momencie, a zanim wyłączono, jakiś błąd (nie mój, ale Plusa) udaremnił zapłacenie. Zapłacenie w kasie z białkomatem kosztowało 2 pln, czas na to stracony też był coś warty, nie wspominając już o dojeździe... Dostałem wówczas jakieś powiadomienie o wyłączeniu? Nie, Dostałem jedynie SMS informujący o dokonaniu wyłączenia. (czyli wysłany już po wyłączeniu telefonu, nie przed -- telefon wyłączono gdy spałem) Gdy wszedłem na ich stronę, aby opłacić rzekomo zaległe rachunki -- na stronie był ICH błąd, za który zapewne przeprosili. ;) Do dziś nie wiem, czy była wówczas nadpłata, czy niedopłata. Miesięcznie płaciłem 10 pln i raczej nie warto było kruszyć kopii. Numer przeniosłem do Ery i zauważyłem od razu, że wpadłem z deszczu pod rynnę. Kolejnym był mBank (prawie bezproblemowa obsługa) a teraz jestem w Play -- i na razie (choć to tylko parę dni) sobie chwalę ten wybór. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|