Lovtza

Data: 2012-06-30 12:02:28
Autor: maverik
Lovtza

Użytkownik "MotoCross978" <karol9991@_NOSPAM_interia.eu> napisał w wiadomości news:5bc777772c7b52939a40daab27aefd01$1grupy.scigacz.pl...
Od 4dni widze jak prawie na każdy temat jest odp odezwij się do użytkownika  Lovtza nap riv gg itp napisałem do niego on powiedział ze  z enduro nic nie ma  wspólnego i widziałem  tez tematy spam gdzie napisane pod spodem napisałem do Lovtza ale on napisał ze jaja se ze mnie robią.Ja wam dobrze radze nawet nie piszcie nie zawracajcie sobie głowy. Oczywiście jeśli chcecie to piszcie żeby nie było później ze ja kogos oczerniam ja tylko informuje.

a ja myślę że to znak, widzieliście film 2012?

Lovtza