Data: 2009-10-12 17:55:23 | |
Autor: Mithos | |
Lowia BZ WBK | |
MK pisze:
Dawno juz nie dostalem phishingowego maila, wiec sie chwale ;). Moze to kogos uratuje. Na stronach oczywiscie nie ma informacji gdzie zglaszac takie przypadki... Ja ich zgłosiłem do rzecznika klienta. Jedyny mail jaki znalazłem, a nie miałem dużo czasu żeby szukać właściwego. Oto co dostałem w odp. "Szanowni Państwo, dziękujemy za Państwa zgłoszenie. Informujemy, że autorem maila nie jest Bank Zachodni WBK. Bank nigdy nie zwraca się do swoich klientów z prośbą o wypełnienie formularza, z zapytaniem mailowym czy telefonicznym, o wrażliwe dane dotyczące kart płatniczych, a w szczególności numeru karty, numeru PIN czy kodu służącego do przeprowadzania transakcji internetowych. Są to dane poufne, znane tylko posiadaczowi karty i takimi powinny pozostać. Wszelkie tego typu zapytania należy pozostawiać bez odpowiedzi i informować o nich pracowników banku. Wskazany przez Państwa przypadek został przeanalizowany, a bank podjął działania zmierzające do zablokowania fałszywych stron we współpracy z organizacjami zajmującymi się walką z phishingiem. Z poważaniem, XXXXXXXX rzecznik klienta " -- Mithos |
|