Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Lowia BZ WBK

Lowia BZ WBK

Data: 2009-10-12 17:55:23
Autor: Mithos
Lowia BZ WBK
MK pisze:
Dawno juz nie dostalem phishingowego maila, wiec sie chwale ;). Moze to kogos uratuje. Na stronach oczywiscie nie ma informacji gdzie zglaszac takie przypadki...

Ja ich zgłosiłem do rzecznika klienta. Jedyny mail jaki znalazłem, a nie miałem dużo czasu żeby szukać właściwego. Oto co dostałem w odp.

"Szanowni Państwo,

dziękujemy za Państwa zgłoszenie.

Informujemy, że autorem maila nie jest Bank Zachodni WBK.  Bank nigdy nie zwraca się do swoich klientów z prośbą o wypełnienie formularza, z zapytaniem mailowym czy telefonicznym, o wrażliwe dane dotyczące kart płatniczych, a w szczególności numeru karty,  numeru PIN czy kodu służącego do przeprowadzania transakcji internetowych. Są to dane poufne, znane tylko posiadaczowi karty i takimi powinny pozostać. Wszelkie tego typu zapytania należy pozostawiać bez odpowiedzi i informować o nich pracowników banku.

  Wskazany przez Państwa przypadek został przeanalizowany, a bank podjął działania zmierzające do zablokowania fałszywych stron we współpracy z organizacjami zajmującymi się walką z phishingiem.

Z poważaniem,
XXXXXXXX
rzecznik klienta "


--
Mithos

Lowia BZ WBK

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona