Lozyska dobry sklep w pl

Data: 2009-09-08 06:44:11
Autor: kml
Lozyska dobry sklep w pl

Uzytkownik "marcin goralski" <pl@pl.pl> napisal w wiadomosci news:1pamihz9ko5y4$.k9aj7xcsiwiq.dlg40tude.net...
witam.

szukam lozysk firmy IJK model KP 6 AX

znalazlem kilka stron w necie z wymiarami etc, ale nigdzie nie ma kp 6 ax
tylko kp 6 a  a nie wiem czy ten x na koncu istatny do tego to same strony
z lozyskami do przemyslu lotniczego cos czuje ze nikt nie odpisze na maila
o 2 ch sztukach
jakies pomysly?

stozek.pl (czy jakos podobnie)

kml
Last update 15/08/2009 manual TIME Z, KMC Z82 pomiar rozciagniecia.

Data: 2009-09-20 22:46:19
Autor: marcin goralski
Lozyska dobry sklep w pl
zamowilem w usa to byly jakies specjalne lozyska stosowane w lotnictwie
wyszlo mnie z wysylka 45$. znalazlem je tylko na kilku stronach w necie.

Lozyska dobry sklep w pl