Lozyska stozkowe w nietypowych wymiarach - gdzie?

Data: 2010-08-16 17:34:02
Autor: Paszczak
Lozyska stozkowe w nietypowych wymiarach - gdzie?
Hej.

Ja większość łożysk do pracy kupuję tu:

www.quay.pl

Mają oddział w Warszawie na Grzybowskiej.
Tani nie są, ale znajdą i doradzą.
Mają też katalogi on line.

Pozdr...
Paszczak
TDM

Data: 2010-08-17 16:38:14
Autor: de Fresz
On 2010-08-16 17:34:02 +0200, "Paszczak" <paszczak55WYTNIJTO@poczta.onet.pl> said:

Ja większość łożysk do pracy kupuję tu:

www.quay.pl

Jako że ostatnio kupowałem trochę łożysk do padaki w różnych fikuśnych rozmiarach, to polecę:
KOOL na Jaktorowskiej - na miejscu różnie, w miarę pomocni gdyby chciało się czekać aż ściągną (do 2 tygodni)
FŁT na Prostej - wbrew nazwie większość tego co kupowałem to japońskie EZO, wszystko mieli na drugi dzień, zdaje się nie mają nic na stanie.
MTM Tech Market na Terespolskiej - różnie, wiele rzeczy mogą ściągnąć, niezłe ceny.
Prema na Jaktorowskiej - jakoś tak z tego co potrzebowałem nie mieli nic na miejscu lub w kosmicznych cenach (np. łożyska do kół SKFa za 80 zł/szt., gdy japońskie chodzą po 25-40 zł).

Nie wiem jak ze stożkowymi, ale warto podzwonić, popytać.

de Fresz

Lozyska stozkowe w nietypowych wymiarach - gdzie?