Łożyska - wyjasnijcie prosze

Data: 2012-07-24 08:57:34
Autor: Majka
Łożyska - wyjasnijcie prosze
Łożyska w aucie - te które widziałam - oblepione są smarem, zatopione w nim.
W rowerze - zamknięte koszyczki łozysk także w smarze do łozysk.
I mam taki smar, opisany jako "do łożysk", czerwony.

A problem jest następujący:

złapałam gumę w... taczce. Rozkręcilam koło, zdjęłam oponę z jednej strony, wyjęłam dętkę i przy okazji wysunęła się oś z koła.
W środku jest łożysko wałkowe/wałeczkowe, wałki sś rozmieszczone w koszyczku plastikowym. I to łożysko było absolutnie SUCHE! Bez śladu smaru.
Czy składając kolo nałożyć do wnętrza łożyska, na koszyczek z wałkami i do tulei smaru do łożysk?
Nasmarować na wszelki wypadek, czy pozostawić suche?

Majka

Data: 2012-07-24 11:52:19
Autor: Arbiter

Użytkownik "Majka" <majabezjaja.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości

Nasmarować na wszelki wypadek, czy pozostawić suche?

jeśli niedużo jeździsz np tylko do kościoła, to warto nasmarowac.

Data: 2012-07-24 15:38:42
Autor: Albercik
W dniu 24.07.2012 10:57, Majka pisze:

Nasmarować na wszelki wypadek, czy pozostawić suche?

zależy od przebiegu;)
trochę smaru nie zaszkodzi.
Oczywiście zmieniasz oponę na zimową/letnią? :P

Data: 2012-07-24 21:14:06
Autor: Marek Dyjor
Albercik wrote:
W dniu 24.07.2012 10:57, Majka pisze:

Nasmarować na wszelki wypadek, czy pozostawić suche?

zależy od przebiegu;)
trochę smaru nie zaszkodzi.
Oczywiście zmieniasz oponę na zimową/letnią? :P

jak jeżdzi po budowie to powienien kupić opony terenowe:)

Data: 2012-07-24 18:23:19
Autor: Andy Niwinski

"Majka" <majabezjaja.SKASUJ@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:julo1u$rqj$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zasada jest prosta - smarujesz, jedziesz :)

Data: 2012-07-24 22:10:24
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2012-07-24 18:23, Andy Niwinski pisze:

[...]

Nie przy suchych tulejach ślizgowych. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-07-25 12:02:05
Autor: Andy Niwinski

"Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> schrieb im Newsbeitrag news:jumvff$66o$1news.dialog.net.pl...
W dniu 2012-07-24 18:23, Andy Niwinski pisze:

Nie przy suchych tulejach ślizgowych. :P

Ale ja nie odnosiłem się do całokształtu problemu wszelkich łożysk, tylko do:

Data: 2012-07-24 23:08:43
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 24 Jul 2012 08:57:34 +0000 (UTC), Majka napisał(a):

[...]

Jak tak czytam porady tutejszych fahofcóf, to żal serce ściska od bezmiaru
niekompetencji. Sama fachowcem nie jestem, ale podstawowe zasady logiki
"czuję" i wiele rzeczy potrafię sama zrobić, jesli chodzi o naprawy itp.

Na chłopski rozum zatem: skoro wałki są w koszyczku plastikowym, to
widocznie łożysko MA BYĆ suche, a nie smarowane, a nadgorliwość tutaj
będzie tylko szkodliwa - nałożony przez Ciebie smar jako rozpuszczalnik
plastików może uszkodzić (czyt. rozpuścić) koszyczek, który tym szybciej
się rozleci. Ponadto do smaru przyklei się piasek i tam pozostanie, co
spowoduje dodatkowo mechaniczne uszkodzenia (wytarcie i pęknięcie
koszyczka).

Generalnie: taczki z plastikowym łożyskiem to raczej zabawka, a nie poważne
narzędzie - obliczone są na krótki okres trwałości i niewielkie obciążenia,
jak większość sprzętu (ogrodniczego?) dla amatorów.  Umyj łożysko i niczym
nie smaruj. Tak czy inaczej długo nie posłuży.
--
XL

Data: 2012-07-24 23:58:22
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
W dniu 2012-07-24 23:08, Ikselka pisze:
[...]

Raczysz żartować - wałeczki są narażone na korozję i pozostawienie ich suchych owocuje piękną rdzą :( - szczególnie jeśli całość często ma kontakt z wodą.
Miałem do czynienia z takimi łożyskami, które właśnie blokowane były płatkami rdzy i wżerami w suchych wałeczkach.
W kilku wózkach łożyska zostały natychmiast po zakupie nasmarowane (ŁT-43) i tam nie występowała właśnie korozja :) pomimo regularnego zanurzania całych kółek (powyżej osi!) w wodzie (również morskiej).

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2012-07-25 00:20:15
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 24 Jul 2012 23:58:22 +0200, Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał(a):

[...]

Nie kijem go, to pałką. Piasek w smarze też może.
--
XL

Data: 2012-07-25 08:10:47
Autor: Andy Niwinski

"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:10y60i05uyytg$.eiiu6nsu8en6.dlg40tude.net...
[...]

Ty weż już zajmuj się zupami i kotletami, fachowcu z bożej łaski....

Data: 2012-07-25 17:25:03
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 25 Jul 2012 08:10:47 +0200, Andy Niwinski napisał(a):

[...]

Widzę, że się fachowiec z wyższej łaski odezwał. Kuoię Ci łopatkę w sklepie
z zabawkami, będzie pasowała.
--
XL

Data: 2012-08-05 02:43:11
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 24 Jul 2012 23:08:43 +0200, Ikselka napisał(a):

Na chłopski rozum zatem: skoro wałki są w koszyczku plastikowym, to
widocznie łożysko MA BYĆ suche, a nie smarowane, a nadgorliwość tutaj

Ty chyba nie wiesz co to koszyczek i do czego służy. Jakoś mnie to nie
dziwi. --
     ___________ (R)
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2012-07-25 17:33:18
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2012-07-24 10:57, Majka pisze:
Czy składając kolo nałożyć do wnętrza łożyska, na koszyczek z wałkami i do
tulei smaru do łożysk?
Nie. Ma być suche bez smaru.
--
Krzysiek

Data: 2012-07-25 18:27:36
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 25 Jul 2012 17:33:18 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

W dniu 2012-07-24 10:57, Majka pisze:
Czy składając kolo nałożyć do wnętrza łożyska, na koszyczek z wałkami i do
tulei smaru do łożysk?
Nie. Ma być suche bez smaru.

Witaj w klubie "fachowców z bożej łaski" by Andy Niwinski, fahoffietz nad
fahofftzami :-)
--
XL

Data: 2012-07-25 19:46:04
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2012-07-25 18:27, Ikselka pisze:
[...]

Umysły mierne potępiają wszystko, co przechodzi ich miarę.
--
Krzysiek

Data: 2012-07-25 19:59:31
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 25 Jul 2012 19:46:04 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

[...]

Dobrze, że Ci nie kazał do kotletów iść - jak mnie ;-)
--
XL

Data: 2012-07-25 21:31:08
Autor: Chiron
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:71zhlllvbz87.1iukajyq225qz.dlg40tude.net...
[...]

Tym bardziej, że takie koszyczki są często z teflonu- i smarowanie wręcz przynosi odwrotny efekt (skleja kulki- zwiększa tarcie)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-25 23:19:06
Autor: Andy Niwinski

"Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:juphhr$e9g$1node2.news.atman.pl...
[...]

A teraz przeczytaj to co napisałeś jeszcze raz, pomyśl i powiedz gdzie walnąłęś babola. Podpowiem - po pierwsze mowa o łożysku nie kulkowym a prawdopodobnie igiełkowym lub walcowym (wałki zauważone przez Majkę), pod drugie, od kiedy to koszyczek w łożysku ma cokolwiek wspólnego z "łożyskowaniem". I jeszcze bardzo bym poprosił o jakiś materiał twierdzący, że teflonowe koszyczki wykluczają konieczność smarowania.
Widzę, że X-lka znalazła klub wielbicieli o takim samym poziomie intelektualnym jak ona - gówno wiem, ale wydaje mi się, że wiem wszystko.

Data: 2012-07-26 07:10:08
Autor: Marek Dyjor
Andy Niwinski wrote:
[...]

imho to w taczkach powszechnie są montowane teflonowe łożyska z tytanowymi rolkami w obudowie z lotniczego aluminium... :)

Data: 2012-07-26 12:02:49
Autor: Andy Niwinski

"Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:juqjfg$6hg$1news.task.gda.pl...
Andy Niwinski wrote:
[...]

E tam, nie znasz się - bieżnie tych łożysk, ale tylko w taczkach i z teflonowymi koszyczkami są wykonane z diamentów przemysłowych. A te jak wiadomow, w obecności smaru ulegają 100-krotnie szybszej degradacji niż normalnie.

Data: 2012-07-26 15:01:06
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 25 Jul 2012 23:19:06 +0200, Andy Niwinski napisał(a):

 I jeszcze bardzo bym poprosił o jakiś materiał twierdzący, że teflonowe koszyczki wykluczają konieczność smarowania.

Jak niektórym (bo nie tobie) wiadomo, teflon sam w sobie jest materiałem o
wysokim poślizgu, powszechnie używany jest do tworzenia powłok poślizgowych
m.in. w tłokach itp, dodawany do smarów.
Ale takie chamiszcze jak ty tego wiedzieć nie może. Do kotletów mi!
--
XL

Data: 2012-07-26 16:01:37
Autor: Andy Niwinski

"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:1n44ikdxtincc.sjy2e1ilisyt.dlg40tude.net...
[...]

Nie kompromituj się kobieto. Może do Ciebie to trzeba inaczej:

Głupia KURWO, koszyczek w łożysku trzyma w kupie i odpowiedniej pozycji rolki, lub kulki, a nie jest elementem tocznym. Więc możesz go sobie nawet z gówna zrobić, a nie wpłynie na właściwości łożyska. W łożyskach tocznych nie robi się "powłok poślizgowych", kuchenna wywłoko. Co się kurwa, odezwiesz, to głupiej, to lepiej stul głupi ryj i lep pierogi.

Data: 2012-07-26 16:36:43
Autor: RoMan Mandziejewicz
Łożyska - wyjasnijcie prosze
Hello Andy,

[...]

Głupia KURWO,

*PLONK!*

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-07-26 16:56:10
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2012-07-26 16:01, Andy Niwinski pisze:
Głupia KURWO, koszyczek w łożysku trzyma w kupie i odpowiedniej ...]
Albo masz jaja i wiesz co robisz, albo jesteś przygłupem.

Andy... Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i
kaput. Czy z tego wynika, że mogę siedzieć z piłą na drzewie i czatować na
jakiegoś skurwysyna? Wytłumacz mi, przekonaj. Chętnie tak zrobię, znam paru
skurwysynów.
--
Krzysiek

Data: 2012-07-26 17:19:43
Autor: Andy Niwinski

"Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jurlqa$cv4$1news.vectranet.pl...
[...]

E, Panie Krzysiu, to już nie na mój głupi umysł, jam schamiał i zdurniał. Chyba za często ktoś mi X-lkę z KF-a wyciąga. No i dzisiaj mi całkiem odbiło, pogooglałem za "mądrościami" X-elki na Google Group i się już całkiem załamałem. No bo takich durnych bab nie ma. Nie ma i już. Czyli dałem się podejść zwykłej TROLLOWNICY....

Ale z tą gałęzią i piłą i no wiesz.... Sprecyzuj, pls.

Data: 2012-07-27 19:52:42
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2012-07-26 17:19, Andy Niwinski pisze:
...]  No i dzisiaj mi całkiem odbiło,
Wystrzegaj się furii człowieka łagodnego.
Ale z tą gałęzią i piłą i no wiesz.... Sprecyzuj, pls.
Czego nie rozumiesz?
--
Krzysiek

Data: 2012-07-28 19:59:06
Autor: Ghost

Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości news:juukh9$h32$1news.vectranet.pl...
W dniu 2012-07-26 17:19, Andy Niwinski pisze:
...]  No i dzisiaj mi całkiem odbiło,
Wystrzegaj się furii człowieka łagodnego.
Ale z tą gałęzią i piłą i no wiesz.... Sprecyzuj, pls.
Czego nie rozumiesz?

Ja na ten przyklad nic nie zrozumialem z tego co napisales.

Data: 2012-08-06 16:20:54
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2012-07-28 19:59, Ghost pisze:
[...]

Jak natniesz po zbluzganiu lub zmieszaniu z błotem człowieka "łagodnego" to zrozumiesz. Nawet system prawny Ci nie pomoże.
--
Krzysiek

Data: 2012-07-26 18:56:39
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 26 Jul 2012 16:01:37 +0200, Andy Niwinski napisał(a):

[...]

Przejrzałam sobie (i nadal przeglądam - co dalej, to zobaczymy, moze coś
się wykluje) twoją tfurczość netową i już teraz widać w niej, że ten
twój... hmmm...  powiedzmy specyficzny stosunek do kobiet jest u ciebie
normą, taką wrodzoną dysfunkcją, za którą w sumie nawet nie można mieć do
czegoś takiego pretensji - urodzileś się chamem i chamem pozostaniesz,
niczyja to wina. Takich natur-chamów, jak ty, ziemia nosi, bo musi, i tacy
pewnie niejedną kobietą w swym chamskim życiu zdołają pomiatać - ale to
tylko dlatego, że niektóre kobiety pozwalają na to.
 Prawdziwej kobiety jeszczc nie spotkałeś i to widać - bo prawdziwa kobieta
czubeczkiem swojej szpilki wgniata w asfalt takie śmierdzące g... jak ty.

To twój pierwszy raz, więc uczcij to jak tylko umiesz. Mnie to kosztuje
tylko szpilki, bo po tobie ślad śmierdzący został i muszę je wyrzucić.
Spoko, mam ze 20 par, wystarczy na jeszcze paru takich, ale wiem, że prędko
podobnego śmierdziela nie spotkam, bo jesteś megaokazem - więc zdążę
pochodzić w moich szpilkach.

--
XL

Data: 2012-07-26 22:55:24
Autor: Andy Niwinski

"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:2ra3p020180h.rct1eex20lxf.dlg40tude.net...
[...]

Co byś z siebie nie wyrzygałą, GŁUPIA KURWO, to i tak byłaś, jesteś i będziesz tylko debilną kuchenną wywłoką.

Data: 2012-07-27 13:50:16
Autor: Przesmiewca
"Andy Niwinski" <andyniwinski@interia.pl> napisał(a):

Co byś z siebie nie wyrzygałą, GŁUPIA KURWO, to i tak byłaś, jesteś i będziesz tylko debilną kuchenną wywłoką.

Skoncz te swoje kurwowanie i wez sie ogarnij bo czytaja cie tez inni.
Mozesz sobie koggos nie lubic ale jak chcesz sie powyzywac, to spadaj
na priva, a nie smiecisz na grupie.

Data: 2012-07-27 10:08:02
Autor: quent
W dniu 2012-07-26 18:56, Ikselka pisze:
[...]

Ikselka - na takie teksty jakie Ci zaserwowano nie reaguje się.
Nie wyleczysz...
To już agonalne stadium w chorobie mózgu...

--
Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2012-07-27 10:30:11
Autor: Andy Niwinski

"quent" <xx@xx.com> schrieb im Newsbeitrag news:50124c59$0$1310$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No pacz pan, następny(a) przydupas i znawca....

Data: 2012-07-27 18:02:09
Autor: Ikselka

Date: Fri, 27 Jul 2012 10:08:02 +0200
From: quent <xx@xx.com>
Newsgroups: pl.rec.dom,pl.misc.samochody
Subject: Re: Łożyska - wyjasnijcie prosze

[...]

To nie znaczy, że należy pozwalać i wycofywać się.

To już agonalne stadium w chorobie mózgu...

Bąblowiec mu zeżarł - typowe objawy.
--
XL

Data: 2012-07-27 23:56:11
Autor: Chiron
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1ns84h222zrat$.10mlwx38r99aa.dlg40tude.net...

To nie znaczy, że należy pozwalać i wycofywać się.

To już agonalne stadium w chorobie mózgu...

Bąblowiec mu zeżarł - typowe objawy.

Warto karmić takiego trolla? Zaistniał- tylko dzięki reakcjom innych.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-28 10:40:21
Autor: Andy Niwinski

"Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:juv2pq$hkm$1node2.news.atman.pl...
[...]

No to policz ile razy mi odpowiedziałeś...

Ja rozumiem, że można być taką głupią kurwą jak niejaka Ikselka, Stokrotka czy inna Animka - cóż, rodziców się nie wybiera, puli genów jaką się dostaje też nie.
Ale bycie przydupasem takowych, to już świadomy wybór. Może założycie klub wylizywaczy ?

Data: 2012-07-28 17:24:34
Autor: Ikselka
Łożyska - wyjasnijcie prosze
Dnia Sat, 28 Jul 2012 10:40:21 +0200, Andy Niwinski napisaů(a):

From: "Andy Niwinski" <andyniwinski@interia.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom,pl.misc.samochody
Subject: =?iso-8859-2?Q?Re:_=A3o=BFyska_-_wyjasnijcie_prosze?=
Date: Sat, 28 Jul 2012 10:40:21 +0200
References: <julo1u$rqj$1@inews.gazeta.pl> <jup3ju$nsl$2@news.vectranet.pl> <3if20r7lom0m.d8q7qn1fhtxi$.dlg@40tude.net> <jupbcs$vun$1@news.vectranet.pl> <71zhlllvbz87.1iukajyq225qz.dlg@40tude.net> <juphhr$e9g$1@node2.news.atman.pl> <jupnsc$5lq$1@news01.versatel.de> <1n44ikdxtincc.sjy2e1ilisyt.dlg@40tude.net> <jurik2$tk3$1@news01.versatel.de> <2ra3p020180h.rct1eex20lxf.dlg@40tude.net> <50124c59$0$1310$65785112@news.neostrada.pl> <1ns84h222zrat$.10mlwx38r99aa.dlg@40tude.net> <juv2pq$hkm$1@node2.news.atman.pl>

"Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:juv2pq$hkm$1node2.news.atman.pl...
Uýytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisaů w wiadomości news:1ns84h222zrat$.10mlwx38r99aa.dlg40tude.net...

To nie znaczy, ýe naleýy pozwalaă i wycofywaă sić.

To juý agonalne stadium w chorobie mózgu...

Bąblowiec mu zeýarů - typowe objawy.

Warto karmiă takiego trolla? Zaistniaů- tylko dzićki reakcjom innych.

No to policz ile razy mi odpowiedziaůeś...

Ja rozumiem, ýe moýna byă taką gůupią kurwą jak niejaka Ikselka, Stokrotka czy inna Animka - cóý, rodziców sić nie wybiera, puli genów jaką sić dostaje teý nie.
Ale bycie przydupasem takowych, to juý świadomy wybór. Moýe zaůoýycie klub wylizywaczy ?

Siedzisz sam we wůasnym klubie - to stŕd ta twoja paranoja.
--
XL

Data: 2012-07-30 17:02:13
Autor: Feahisim
Użytkownik "Andy Niwinski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jv08ho$4t0$1@news01.versatel.de...

Ale bycie przydupasem takowych, to już świadomy wybór. Może założycie klub

Może byś tak bezmózgu zamknął już tą swoją japę bo wzbudzasz odruch wymiotny.
Czego jeszcze chcesz się dowiedzieć o sobie gdy w tak łajdacki sposób lżysz kogoś nad kim się wywyższasz?

Feah

Data: 2012-07-30 17:50:27
Autor: Andy Niwinski

"Feahisim" <heniekr@poczta.gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jv67lp$ht8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zapłon masz debilku odrobinę spóźniony. I głupotą swoją przedłuszasz flejma, o którym inni już zapomnieli. I kto tu jest bezmózgiem?

Aha, a z tym rzyganiem to uważaj, możesz wyrzygać te nędzne resztki zdegenerowanego mózgu jakie jeszcze posiadasz....

Data: 2012-07-31 20:14:43
Autor: Feahisim
Łożyska - wyjasnijcie prosze
Użytkownik "Andy Niwinski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jv6ag9$bbb$1@news01.versatel.de...

I kto tu jest bezmózgiem?

W pysku jesteś silny.

EOT

Data: 2012-08-01 08:07:51
Autor: Andy Niwinski

"Feahisim" <heniekr@poczta.gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jv97ao$qr3$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "Andy Niwinski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jv6ag9$bbb$1@news01.versatel.de...

I kto tu jest bezmózgiem?

W pysku jesteś silny.

Dżisaas, jakiś ty głupi.

Data: 2012-07-28 20:02:09
Autor: Ghost

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:juv2pq$hkm$1node2.news.atman.pl...
[...]

Piszesz o racji w sensie gazrurkowego odrzutowca, czy pamieci wody?

Data: 2012-07-26 20:43:21
Autor: Maciek
Łożyska - wyjasnijcie prosze
Dnia Thu, 26 Jul 2012 16:01:37 +0200, Andy Niwinski napisał(a):

Głupia KURWO

Witaj w KF, chamie. --
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-07-26 21:12:10
Autor: Chiron
Użytkownik "Andy Niwinski" <andyniwinski@interia.pl> napisał w wiadomości news:jurik2$tk3$1news01.versatel.de...

[...]

NTG.
alt.pl.zbluzgaj

Taki się urodziłeś- czy skończyłeś jakąś szkołę? Długo się uczyłeś, żeby zostać takim chamem?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-26 21:13:19
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 26 Jul 2012 21:12:10 +0200, Chiron napisał(a):

[...]

Takiego rozpoznaję od pierwszego spojrzenia - naturszczyk. I szczyk.
--
XL

Data: 2012-07-26 22:58:57
Autor: Andy Niwinski
Łożyska - wyjasnijcie prosze

"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> >

Takiego rozpoznaję od pierwszego spojrzenia - naturszczyk. I szczyk.

Nie chce mi sie cytować twoich wypowiedzi na innych grupach, GŁUPIA KURWO. Tam też zasłynęłaś z "rozpoznawania", a i głębia twoich wiadomości i umiejętności też w pełni została przez ciebie, kuchenna wywłoko, zaprezentowana.

Data: 2012-07-26 22:53:57
Autor: Andy Niwinski
Łożyska - wyjasnijcie prosze

"Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com>

Taki się urodziłeś- czy skończyłeś jakąś szkołę? Długo się uczyłeś, żeby zostać takim chamem?

Jak już kiedyś wyjaśniłem, TAKIM chamem jestem tylko w stosunku do tej GŁUPIEJ KURWY!

Data: 2012-07-27 01:26:51
Autor: Chiron

Użytkownik "Andy Niwinski" <andyniwinski@interia.pl> napisał w wiadomości news:jusape$n67$1news01.versatel.de...

"Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com>

Taki się urodziłeś- czy skończyłeś jakąś szkołę? Długo się uczyłeś, żeby zostać takim chamem?

Jak już kiedyś wyjaśniłem, TAKIM chamem jestem tylko w stosunku do tej GŁUPIEJ KURWY!
Tak, tak
PLONK!

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-27 06:39:18
Autor: Marek Dyjor
Andy Niwinski wrote:
[...]

w sumie to plonk jest bardzo delikatnym środkiem... powinieneś dostać w mordę.

może i Ikselka często bredzi czasem nawet jest napastliwa ale to nie usprawiedliwia ordynarnego języka stosowanego przez ciebie.

Data: 2012-07-27 10:06:30
Autor: Andy Niwinski

"Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jut61m$hp4$1news.task.gda.pl...
Andy Niwinski wrote:
[...]

Ależ oczywiście, że usprawiedliwia. Głupiej KURWIE trzeba w oczy mówić i powtarzać, że jest głupią kurwą. I przydupasom takowej też trzeba to uświadamiać.  Ten głupi kurwiszon panoszy się na wszelkich możliwych grupach wyrzygując z siebie swoje "mądrości", a ja mam być grzeczny, kulturalny i prosić ją aby może przestała?

A tak nawiasem mówiąc, to schowani za monitorem bardzo chętnie bilibyśmy w mordę?

Data: 2012-07-27 18:00:22
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 27 Jul 2012 10:06:30 +0200, Andy Niwinski napisał(a):

A tak nawiasem mówiąc, to schowani za monitorem bardzo chętnie bilibyśmy w mordę?

No to pokaż się pierwszy, bohaterze. Bo inaczej sama cię znajdę.
--
XL

Data: 2012-07-27 13:58:57
Autor: Przesmiewca
"Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał(a):

może i Ikselka często bredzi czasem nawet jest napastliwa ale to nie usprawiedliwia ordynarnego języka stosowanego przez ciebie.

Przeca adwersarz glupoty gada, wiec ma prawo do powyzywania od kurew.
To takie proste.

Data: 2012-07-27 17:58:33
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 26 Jul 2012 22:53:57 +0200, Andy Niwinski napisał(a):

Jak już kiedyś wyjaśniłem, TAKIM chamem jestem tylko w stosunku do tej GŁUPIEJ KURWY!

Niedługo się spotkamy we Wrocławiu, zobaczymy, jaki jesteś dzielny oko w
oko, panie fotograf.
--
XL

Data: 2012-07-28 19:14:17
Autor: Tomek Kańka
Łoşyska - wyjasnijcie prosze
Andy Niwinski <andyniwinski@interia.pl> napisał(a)

[...]

Dawno takiego chama nie widziałem.

PLONK

Data: 2012-07-28 22:26:41
Autor: Andy Niwinski

"Tomek Kańka" <tom@tomkan.eu.org> schrieb im Newsbeitrag news:slrnk18eg9.4m5.tomtv2.dom.local...
Andy Niwinski <andyniwinski@interia.pl> napisał(a)

[...]

Dawno takiego chama nie widziałem.

Doś w dupie był i gówno widział....

Data: 2012-07-27 22:40:16
Autor: Tomasz Pyra
On Tue, 24 Jul 2012 08:57:34 +0000 (UTC), Majka wrote:

Nasmarować na wszelki wypadek, czy pozostawić suche?

Być może łożysko nie jest tak naprawdę suche - są "suche" smary teflonowe,
do kupienia np. w sklepie rowerowym.

Łożyska - wyjasnijcie prosze