Łożysko czy coś innego

Data: 2010-10-13 13:59:40
Autor: Piotrek
Łożysko czy coś innego
Jadę na wprost słychać jakby coś obcierało (delikatnie wyczuwalne w aucie).
Przy skęcie lub przy przychamowaniu już nie czuć. Wydaje mi się że łożysko
ale nie jestem pewien. Jakieś pomysły? Hamulce sprawne- niedawno byłem na
przeglądzie.

P.

Data: 2010-10-13 15:20:31
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
Łożysko czy coś innego
Witam serdecznie.

Jadę na wprost słychać jakby coś obcierało (delikatnie wyczuwalne w aucie).
Przy skęcie lub przy przychamowaniu już nie czuć. Wydaje mi się że łożysko
ale nie jestem pewien.
Raczej nie łożysko. Ono po prostu wyje coraz mocniej w miarę zużycia z
częstotliwością proporcjonalną do prędkości auta.

Jakieś pomysły? Hamulce sprawne- niedawno byłem na
przeglądzie.
Obstawiam niewracający do końca któryś klocek hamulcowy. Może przegląd hamulców
był tylko optyczny?
Wyczyścić, przesmarować i powinno być OK.
Powodzenia.

Sebastioan
http://www.speedyelise.fora.pl/

Data: 2010-10-14 14:08:12
Autor: Piotrek
Łożysko czy coś innego
Ono po prostu wyje coraz mocniej w miarę zużycia z
częstotliwością proporcjonalną do prędkości auta.

Tak właśnie słychać.

Data: 2010-10-15 09:43:19
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
Łożysko czy coś innego
> Ono po prostu wyje coraz mocniej w miarę zużycia z
> częstotliwością proporcjonalną do prędkości auta.

Tak właśnie słychać.
No to wyje czy obciera? No i co na zakrętach i przy hamowaniu? Bo jeśli to
łożysko to dźwięk nie powinien znikać. Po prostu zmniejszać częstotliwość i
natężenie, wraz ze spadkiem prędkości wynikającym z hamowania.
Pozdrawiam.

Sebastian