Lt widokowy nad Szczecinem

Data: 2011-09-28 18:29:03
Autor: polutt
Lt widokowy nad Szczecinem
Dzień Dobry

Mam pytanie. Czy orientuje się ktoś z Was czy w Szczecinie można by zorganizować lot widokowy, góra godzinny (aeroklub, warszewo, śródmieście, regalica, aeroklub). Ile taka usługa mogłaby kosztować?
Na stronie aeroklubu nie ma zbyt dużo danych kotaktowych, a nie wiem czy dla dwóch osób + pilot oczywiście można szybowcem (3 osobowym?) czy samolotem.

Data: 2011-09-28 18:55:31
Autor: Delfino Delphis
Lt widokowy nad Szczecinem
polutt wrote:

[...]

Szukaj pilota prywatnie, na pewno ktoś cię zabierze za partycypację w kosztach. Jeśli spróbujesz oficjalnie przez aeroklub, to pewnie zaśpiewają ci stawkę komercyjną, a te są raczej wysokie :)

Data: 2011-09-28 11:14:56
Autor: kosmita767
Lt widokowy nad Szczecinem
On 28 Wrz, 18:55, Delfino Delphis <Delfi...@wytnijto.op.pl> wrote:
polutt wrote:
> Mam pytanie. Czy orientuje si kto z Was czy w Szczecinie mo na by
> zorganizowa lot widokowy, g ra godzinny (aeroklub, warszewo,
> r dmie cie, regalica, aeroklub). Ile taka us uga mog aby kosztowa ?
> Na stronie aeroklubu nie ma zbyt du o danych kotaktowych, a nie wiem czy
> dla dw ch os b + pilot oczywi cie mo na szybowcem (3 osobowym?) czy
> samolotem.

Szukaj pilota prywatnie, na pewno kto ci zabierze za partycypacj w
kosztach. Je li spr bujesz oficjalnie przez aeroklub, to pewnie za piewaj
ci stawk komercyjn , a te s raczej wysokie :)

Data: 2011-09-28 11:53:41
Autor: kosmita767
Lt widokowy nad Szczecinem

można wynająć samolot  http://www.aerogryf.com.pl/

Data: 2011-09-28 11:58:37
Autor: kosmita767
Lt widokowy nad Szczecinem
z tego co się orientuję to stawka podstawowa ok. 1600 zł za godz. z
możliwością negocjacji. Lot możliwy tylko i wyłączenie po wpłacie na
konto firmy. Posiadają Cessna 172. Świetni piloci polecam.

można wynająć samolot  http://www.aerogryf.com.pl/

Data: 2011-09-29 01:47:48
Autor: Delfino Delphis
Lt widokowy nad Szczecinem
kosmita767@tlen.pl wrote:

z tego co się orientuję to stawka podstawowa ok. 1600 zł za godz.

No tak jak mówiłem, stawka komercyjna... Oczywiście dostaniesz za to zawodowego pilota, ale dla wielu ludzi to jednak cena zaporowa.

Data: 2011-09-29 10:01:51
Autor: /dev/SU45
Lt widokowy nad Szczecinem

z tego co się orientuję to stawka podstawowa ok. 1600 zł za godz. z
możliwością negocjacji.

Kosmita to i cena kosmiczna. Zagadaj w aeroklubie a najlepiej bezpośrednio z pilotem.

Lot możliwy tylko i wyłączenie po wpłacie na konto firmy.

To po wyczynach łebka ze Szczytna który sobie poleciał do Paryża za darmo?

Posiadają Cessna 172.

A cena jakby to był An-2 albo Cirrus.

Szybowców 3-osobowych w Polsce nie ma, możesz jeszcze polecieć paralotnią lub motolotnią (1 osoba) albo balonem (zależy, od 1 do kilkunastu, zależy od wielkości balonu).

Lt widokowy nad Szczecinem