Lubelski rower

Data: 2014-10-12 21:14:20
Autor: Andrzej Ozieblo
Lubelski rower
cytawa pisze:

Jak to jest w innych miastach, w ktorych dziala ten system?

Jasiu, podobne wrazenia z Krakowa. Niezle to dziala. Wyprobowalem i chwatit, bo na codzien jezdze kultowymi Wigry 3, a w dniu kiedy probowalem rowery mbankowe rano lalo i poszedlem do pracy na piechote. Wracalem mbankiem. W zasadzie wszystko w nim bylo sprawne. Jak dla mnie, troche za twarde siodelko (w Wigrach mam sprezyny, a goral jest fullem).

Najwiekszy problem to niejednorodnosc zageszczenia. Tzn. na niektorych parkingach wszystkie stanowiska sa zajete, a na niektorych nie ma zadnego roweru. Podobno staraja sie to ujednorodnic wozac roweru ze stacji do stacji, ale roznie z tym bywa. Widze spore zainteresowanie.

W najnowszej "Polityce" cieply set artykulow o Lublinie. Szkoda, ze nic nie bylo o rowerach.

Data: 2014-10-13 09:23:54
Autor: cytawa
Lubelski rower
Andrzej Ozieblo pisze:

[...]

W sobote wracalem po wycieczce do domu. Na zadnej stacji nie bylo roweru. Za to sporo ludzi widzialem jezdzacych nawet za miastem. Z tego by wynikalo, ze sporo ludzi wypozycza rower na dluzej. Ciekaw jestem jakiego rzedu pieniadze wplywaja do wypozyczalni. (to dobrze)

Za to w nocy okolo godziny 22 widzialem kolejki po rower.

Jan Cytawa

Lubelski rower