Lubię Adriana!

Data: 2017-06-21 12:32:51
Autor: z
Lubię Adriana!
Przy okazji ucha prezesa

Wczoraj w tvnie Petru przemawiał.

Nie wiedziałem dlaczego tak mnie rozśmieszył. Przecież pier... jak zawsze bez sensu.
Ale potem uzmysłowiłem sobie że dwa razy oglądałem ucho prezesa o kłótliwej opozycji i tam intonacja Ryśka była tak fantastycznie sparodiowana że teraz zawsze się uśmiecham jak Petru na ekranie :-)

Data: 2017-06-21 19:01:42
Autor: Lepudruk
Lubię Adriana!

A mnie smieszy ten: http://tinyurl.com/takimalytakiduzy