Lubitel 166B - instrukcja PL

Data: 2009-07-20 16:00:17
Autor: Dariusz Zygmunt
Lubitel 166B - instrukcja PL
W niedziela 19 lipiec 2009 01:01, jab wyraził następujacą opinię:

Poszukuję polskojęzycznej instrukcji do Lubitela 166B.
Obiecałem, że podaruję aparat z instrukcją PL i chcę dotrzymac słowa,
tym bardziej, że osoba która odbiera, jest dość zasadnicza...
Ma ktoś plik np. pdf?

Mam angielską ze swoim egzemplarzem, ale chodzi o PL.
Byłem pewien, że mam PL.:/
 Mogę dodać instrukcję po rosyjsku, skoro ta osoba jest tak bardzo zasadnicza to zasadniczo powinna mieć wszystko oryginalne  ;-)  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt  --
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

Data: 2009-07-20 18:15:08
Autor: jab
Lubitel 166B - instrukcja PL
Dariusz Zygmunt pisze:
[...]

To niestety, co do zasady, nic nie zmieni;)

ps.
Okazało się, że w Lubim miałem agfę portrait XPS 160:P
No, no... teraz muszę wygnać z Lubiego paprochy;)
--
Lubitel 166B
Fuji s5000

Lubitel 166B - instrukcja PL