Lublin - Sadurki - Warszawa [foto][turystyka rowerowa]

Data: 2017-12-20 00:36:10
Autor: Titus Atomicus
Lublin - Sadurki - Warszawa [foto][turystyka rowerowa]
Witam,
A ja wrzucam zalegle zdjecia z krotkiej wycieczki z tego roku - Lublin-Warszawa:
https://photos.app.goo.gl/S8o05Ej4tu66ba1K3

I jeszcze nierowerowy suplement: https://photos.app.goo.gl/msc0zZXn1bN1db722
--
TA

Data: 2017-12-20 12:45:26
Autor: cytawa
[...]

Miło obejrzec zdjecia wlasnego miasta.
Do Sadurek, widze, jechales glowna droga czesto o dosc duzym ruchu, zwlaszcza w ladne dnie, gdy ludziska ciagna do Kazimierza. Ale dworzec w Sadurkach wart zobaczenia. Budowany jeszcze za cara.

Kosciuszce chyba placu nie zabiora. Mial szczescie, ze nie zyl w PRLu. Choc konkurenta ma zacnego.

Pozdrawiam

Jan Cytawa

Data: 2017-12-29 11:05:02
Autor: Titus Atomicus
Lublin - Sadurki - Warszawa [foto][turystyka rowerowa]
In article <5a3a4d5a$0$5148$65785112@news.neostrada.pl>,
 cytawa <cytawa@hektor.umcs.lublin.pl> wrote:

> [...]

Do Sadurek, widze, jechales glowna droga czesto o dosc duzym ruchu, zwlaszcza w ladne dnie, gdy ludziska ciagna do Kazimierza.
Rok wczesniej jechalem poczatkowo chyba jakas inna wylotowka ale i tak sie jakos niepostrzezenie polaczyly.

Kosciuszce chyba placu nie zabiora. Mial szczescie, ze nie zyl w PRLu. Choc konkurenta ma zacnego.
E, ten konkurent zdaje sie nie tylko urodzil sie ale i (wg ostatnich ustalen) umarl w PRLu. Wprawdzie jedni twierdza ze byl to najwybitniejszy polski przywodca od czasow Mieszka I, ale inni znowu zarzucaja mu, ze przyczynil sie do smierci prawie setki osob...

A Maciejowice _nawiedzil_ chyba tylko raz.

Sam zaczales :-)
--
TA

Data: 2017-12-29 13:59:18
Autor: Ignac
Lublin - Sadurki - Warszawa [foto][turystyka rowerowa]
W dniu piątek, 29 grudnia 2017 11:05:09 UTC+1 użytkownik Titus_A....@somewhere.in.the.world napisał:

Sam zaczales

Obejrzałem też Twoją fotorelację i jak zawsze bardzo mi się podobała.

Data: 2017-12-20 17:18:05
Autor: m
W dniu 20.12.2017 o 00:36, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
A ja wrzucam zalegle zdjecia z krotkiej wycieczki z tego roku - Lublin-Warszawa:
https://photos.app.goo.gl/S8o05Ej4tu66ba1K3

Tytusie, masz ty rękę do fotografii. Żeby tak brzydkie miasto ująć w tak
piękny sposób - szacun :).

p. m.

Data: 2017-12-21 12:21:11
Autor: kawoN
W dniu 20.12.2017 o 17:18, m pisze:

Tytusie, masz ty rękę do fotografii. Żeby tak brzydkie miasto ująć w tak
piękny sposób - szacun :).

Hehe kolega dawno nie był?

Chociaż akurat Titus uchwycił miejsca gdzie można
jeszcze poczuć klimat miasta z przed lat... :-)

pozdr.
kawoN

Data: 2017-12-29 11:08:09
Autor: Titus Atomicus
Lublin - Sadurki - Warszawa [foto][turystyka rowerowa]
In article <p1g5f7$2e1$1@node2.news.atman.pl>,
 kawoN <bike4win@bike4win.pl> wrote:

W dniu 20.12.2017 o 17:18, m pisze:

> Tytusie, masz ty rękę do fotografii. Żeby tak brzydkie miasto ująć w tak
> piękny sposób - szacun :).

Hehe kolega dawno nie był?

Ano wlasnie - ja bylem (chyba nawet kilka razy) w Lublinie krotko tak z cwierc wieku temu i jakos nie zrobil na mnie wrazenia. A teraz coraz bardziej mi sie podoba. Zwlaszcza Starowka i okolice.
--
TA

Data: 2017-12-29 14:08:03
Autor: m
W dniu 29.12.2017 o 11:08, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
> [...]

Ano wlasnie - ja bylem (chyba nawet kilka razy) w Lublinie krotko tak z cwierc wieku temu i jakos nie zrobil na mnie wrazenia. A teraz coraz bardziej mi sie podoba. Zwlaszcza Starowka i okolice.

Kolega wyprowadził się z Lublina 10 lat temu. Fakt - Starówka już nie
straszyła tak jak w latach 90-ch, ale i tak mógłbym 2 dni łazić po
Lublinie i nie uchwycić wrażenia choćby podobnego do tego uchwyconego w
powyższym.

p. m.

Data: 2017-12-30 12:21:50
Autor: Titus Atomicus
Lublin - Sadurki - Warszawa [foto][turystyka rowerowa]
In article <5a463e33$0$660$65785112@news.neostrada.pl>,
 m <mvoicem@gmail.com> wrote:

> [...]

straszyła tak jak w latach 90-ch, ale i tak mógłbym 2 dni łazić po
Lublinie i nie uchwycić wrażenia choćby podobnego do tego uchwyconego w

Powiem tak: cudze chwalicie, swego nie znacie.
--
TA

Data: 2018-01-03 09:12:43
Autor: kawoN
W dniu 29.12.2017 o 14:08, m pisze:

[...]

Titus wyjatkowo brzydkie miejsca uchwycił wyjątkowo ładnie :-)
Te które są ładne same z siebie nie zostały pokazane,
ale to akurat zrozumiałe - Titus nie lubi cukierkować ;-)

pozdr.
kawoN

Data: 2017-12-28 16:22:25
Autor: jg
Lublin - Sadurki - Warszawa [foto][turystyka rowerowa]
Dnia Wed, 20 Dec 2017 00:36:10 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

[...]

dzieki. bardzo fajna obrazkowa historyja...

ps. mam rodzinke w Lublinie, ale temat zwiedzania tego miasta mam
zaniedbany. musze kiedys nadrobic...

--
jg

Data: 2018-01-03 10:10:15
Autor: Andrzej Ozieblo
W dniu 2017-12-20 o 00:36, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

[...]

Jak zwykle u Ciebie super zdjęcia. I smaczki są, które bardzo lubię. Niewielu je widzi. W Lublinie dawno nie byłem, ale wspomnienia z przed ok. 12 lat mam dobre. Starówka i nie tylko bardzo przypadły mi do gustu. Czysto, sympatycznie.

Po co targasz tyle bagaży? Nigdy nie byłem na dłuższej wyprawie rowerowej, ale sądzę, że zmieściłbym się w połowie Twojego majdanu.

To przesunięcie czasowe w GP też mnie wk... Wynika z błednie ustawionej przez GP strefy czasowej. Zresztą nie zawsze, bo czasem jest OK. Anyway, zaraz po wrzuceniu zdjęć/filmów z kompa (ze smartfona, jeśli wstawiane są automatycznie, jest OK) trzeba sprawdzić i przeważnie ustawić prawidłowo strefę czasową i skorygować o 1 lub 2 godziny czas. To dla zdjęć, bo filmy (sprawdzałem z kompaktu i Samsunga S8) zawsze nagrywane są w czasie GMT i zawsze wymagają korekty czasowej.

Data: 2018-01-04 09:31:08
Autor: cytawa
Andrzej Ozieblo pisze:

[...]

Tego chyba nie przeskoczy sie. GPS jest w czasie GMT zawsze i wszedzie. Automatycznie strefy czasowej nie da sie ustawic, bo politycy robia co chca. Jak tak dalej pojdzie to my zmienimy strefe czasowa na kijowska, zeby ustawic czas na letni przez caly rok.

Jan Cytawa

Data: 2018-01-04 12:22:13
Autor: Andrzej Ozieblo
W dniu 2018-01-04 o 09:31, cytawa pisze:

Tego chyba nie przeskoczy sie. GPS jest w czasie GMT zawsze i wszedzie.

Ale w smartfonach już jest różnie. Jeśli masz synchronizację z Google Photos, to zdjęcia są automatycznie przesyłane z właściwą strefa czasową. Jeśli przesyłasz ręcznie z pamięci telefonu czy komputera to wtedy GP reaguje różnie. Kiedyś ustawiał strefę dość przypadkowo. Od pewnego czasu w ogóle jej nie ustawia. Można by sobie w ogóle nie zawracać głowy strefą, gdyby nie paskudna cecha GP, który po pewnym czasie potrafi poprzestawiać takie zdjęcia ze źle ustawioną strefą czasową.

Data: 2018-01-06 22:43:27
Autor: Titus Atomicus
Lublin - Sadurki - Warszawa [foto][turystyka rowerowa]
In article <p2i6ln$5ov$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>,
 Andrzej Ozieblo <ypoziebl@cyf-kr.edu.pl> wrote:

Po co targasz tyle bagaży? Nigdy nie byłem na dłuższej wyprawie rowerowej, ale sądzę, że zmieściłbym się w połowie Twojego majdanu.
A, nie wiem.
Jakos tak zawsze wychodzi.
Nawet kupilem w Podrozniku ksiazke 'Sztuka podrozowania na lekko' ale mnie nie przekonala.
W tym wyjezdzie na upartego moglbym wywalic z bagazu dwie koszule, jedne majtki, oraz jedna maszynke do gotowania (wzialem i gazowa i benzynowa), i moze kilka ksiazek. W ten sposob zaoszczedzilbym moze objetosc jednej przedniej sakwy. Ale po co?

[...]

Znaczy, w kazdym zdjeciu zaladowanym do albumu trzeba to zmieniac osobno?
To ja jednak poczekam az to jakos google usprawni.
--
TA

Data: 2018-01-08 08:10:53
Autor: cytawa
[...]

Znam ten bol. Ostatnio ksiazki biore w wersji elektronicznej. Troche sa lzejsze.

Znaczy, w kazdym zdjeciu zaladowanym do albumu trzeba to zmieniac osobno?
To ja jednak poczekam az to jakos google usprawni.

Ja dodaje do nazwy pliku dokladny prawdziwy czas. Wtedy sortowanie wedlug nazwy ustawia je prawidlowo. Tez sie wkurzam, bo rozne galerie pokazuja zdjecia w dziwnych kolejnosciach. I nie znalazlem zadnej logiki w tym.

Jan Cytawa

Data: 2018-01-08 15:25:53
Autor: Andrzej Ozieblo
W dniu 2018-01-06 o 22:43, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Znaczy, w kazdym zdjeciu zaladowanym do albumu trzeba to zmieniac osobno?
To ja jednak poczekam az to jakos google usprawni.

Nie! Po załadowaniu zaznaczasz wszystkie zdjęcia, którym chcesz zmienić czas. Klikasz w lewym górnym rogu na pierwszym i trzymając shift - ostatnim zdjęciu. Teraz wybierasz "Edytuj datę i godzinę" (prawy górny róg), dalej wybierasz pierwszą opcje. Zmieniasz strefę czasową raz dla pierwszego zdjęcia, reszta zostanie poprawiona automatycznie.

Data: 2018-01-09 23:44:55
Autor: Titus Atomicus
Lublin - Sadurki - Warszawa [foto][turystyka rowerowa]
In article <p2vv1h$1n4$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>,
> [...]

Nie! Po załadowaniu zaznaczasz wszystkie zdjęcia, którym chcesz zmienić czas. Klikasz w lewym górnym rogu na pierwszym i trzymając shift - ostatnim zdjęciu. Teraz wybierasz "Edytuj datę i godzinę" (prawy górny róg), dalej wybierasz pierwszą opcje. Zmieniasz strefę czasową raz dla pierwszego zdjęcia, reszta zostanie poprawiona automatycznie.

A, ok. Ale tez mi sie jakos nie chce :-) - mam kilkadziesiat tych albumow.
--
TA

Lublin - Sadurki - Warszawa [foto][turystyka rowerowa]