Lublin - Sadurki - Warszawa [foto][turystyka rowerowa]

Data: 2017-12-20 12:45:26
Autor: cytawa
Lublin - Sadurki - Warszawa [foto][turystyka rowerowa]

A ja wrzucam zalegle zdjecia z krotkiej wycieczki z tego roku -
Lublin-Warszawa:
https://photos.app.goo.gl/S8o05Ej4tu66ba1K3

I jeszcze nierowerowy suplement:
https://photos.app.goo.gl/msc0zZXn1bN1db722

Miło obejrzec zdjecia wlasnego miasta.
Do Sadurek, widze, jechales glowna droga czesto o dosc duzym ruchu, zwlaszcza w ladne dnie, gdy ludziska ciagna do Kazimierza. Ale dworzec w Sadurkach wart zobaczenia. Budowany jeszcze za cara.

Kosciuszce chyba placu nie zabiora. Mial szczescie, ze nie zyl w PRLu. Choc konkurenta ma zacnego.

Pozdrawiam

Jan Cytawa

Data: 2017-12-29 11:05:02
Autor: Titus Atomicus
Lublin - Sadurki - Warszawa [foto][turystyka rowerowa]
In article <5a3a4d5a$0$5148$65785112@news.neostrada.pl>,
 cytawa <cytawa@hektor.umcs.lublin.pl> wrote:

> [...]

Do Sadurek, widze, jechales glowna droga czesto o dosc duzym ruchu, zwlaszcza w ladne dnie, gdy ludziska ciagna do Kazimierza.
Rok wczesniej jechalem poczatkowo chyba jakas inna wylotowka ale i tak sie jakos niepostrzezenie polaczyly.

Kosciuszce chyba placu nie zabiora. Mial szczescie, ze nie zyl w PRLu. Choc konkurenta ma zacnego.
E, ten konkurent zdaje sie nie tylko urodzil sie ale i (wg ostatnich ustalen) umarl w PRLu. Wprawdzie jedni twierdza ze byl to najwybitniejszy polski przywodca od czasow Mieszka I, ale inni znowu zarzucaja mu, ze przyczynil sie do smierci prawie setki osob...

A Maciejowice _nawiedzil_ chyba tylko raz.

Sam zaczales :-)
--
TA

Data: 2017-12-29 13:59:18
Autor: Ignac
Lublin - Sadurki - Warszawa [foto][turystyka rowerowa]
W dniu piątek, 29 grudnia 2017 11:05:09 UTC+1 użytkownik Titus_A....@somewhere.in.the.world napisał:

Sam zaczales

Obejrzałem też Twoją fotorelację i jak zawsze bardzo mi się podobała.

Lublin - Sadurki - Warszawa [foto][turystyka rowerowa]