Lublin - Sadurki - Warszawa [foto][turystyka rowerowa]

Data: 2017-12-20 17:18:05
Autor: m
Lublin - Sadurki - Warszawa [foto][turystyka rowerowa]
W dniu 20.12.2017 o 00:36, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
A ja wrzucam zalegle zdjecia z krotkiej wycieczki z tego roku - Lublin-Warszawa:
https://photos.app.goo.gl/S8o05Ej4tu66ba1K3

Tytusie, masz ty rękę do fotografii. Żeby tak brzydkie miasto ująć w tak
piękny sposób - szacun :).

p. m.

Data: 2017-12-21 12:21:11
Autor: kawoN
W dniu 20.12.2017 o 17:18, m pisze:

Tytusie, masz ty rękę do fotografii. Żeby tak brzydkie miasto ująć w tak
piękny sposób - szacun :).

Hehe kolega dawno nie był?

Chociaż akurat Titus uchwycił miejsca gdzie można
jeszcze poczuć klimat miasta z przed lat... :-)

pozdr.
kawoN

Data: 2017-12-29 11:08:09
Autor: Titus Atomicus
Lublin - Sadurki - Warszawa [foto][turystyka rowerowa]
In article <p1g5f7$2e1$1@node2.news.atman.pl>,
 kawoN <bike4win@bike4win.pl> wrote:

W dniu 20.12.2017 o 17:18, m pisze:

> Tytusie, masz ty rękę do fotografii. Żeby tak brzydkie miasto ująć w tak
> piękny sposób - szacun :).

Hehe kolega dawno nie był?

Ano wlasnie - ja bylem (chyba nawet kilka razy) w Lublinie krotko tak z cwierc wieku temu i jakos nie zrobil na mnie wrazenia. A teraz coraz bardziej mi sie podoba. Zwlaszcza Starowka i okolice.
--
TA

Data: 2017-12-29 14:08:03
Autor: m
W dniu 29.12.2017 o 11:08, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
> [...]

Ano wlasnie - ja bylem (chyba nawet kilka razy) w Lublinie krotko tak z cwierc wieku temu i jakos nie zrobil na mnie wrazenia. A teraz coraz bardziej mi sie podoba. Zwlaszcza Starowka i okolice.

Kolega wyprowadził się z Lublina 10 lat temu. Fakt - Starówka już nie
straszyła tak jak w latach 90-ch, ale i tak mógłbym 2 dni łazić po
Lublinie i nie uchwycić wrażenia choćby podobnego do tego uchwyconego w
powyższym.

p. m.

Data: 2017-12-30 12:21:50
Autor: Titus Atomicus
Lublin - Sadurki - Warszawa [foto][turystyka rowerowa]
In article <5a463e33$0$660$65785112@news.neostrada.pl>,
 m <mvoicem@gmail.com> wrote:

> [...]

straszyła tak jak w latach 90-ch, ale i tak mógłbym 2 dni łazić po
Lublinie i nie uchwycić wrażenia choćby podobnego do tego uchwyconego w

Powiem tak: cudze chwalicie, swego nie znacie.
--
TA

Data: 2018-01-03 09:12:43
Autor: kawoN
W dniu 29.12.2017 o 14:08, m pisze:

[...]

Titus wyjatkowo brzydkie miejsca uchwycił wyjątkowo ładnie :-)
Te które są ładne same z siebie nie zostały pokazane,
ale to akurat zrozumiałe - Titus nie lubi cukierkować ;-)

pozdr.
kawoN

Lublin - Sadurki - Warszawa [foto][turystyka rowerowa]