Lublin-Warszawa (po dłuższym weekendzie)

Data: 2011-11-09 13:13:24
Autor: Lort
Lublin-Warszawa (po dłuższym weekendzie)
Witam,

czy znajdzie się jakiś praktyk, który doradzi wybór trasy z Lublina do
Warszawy po najbliższym długim weekendzie? Pora planowanego dojazdu do
DC to poniedziałek, okolice 10 rano; miejsce to Mokotów (okolice
Gagarina)

Zasadniczo widzę trzy opcje:

1. Klasyczna, czyli DK17 2. Nadwiślanka, czyli DW801 i wjazd do W-wy od strony Otwocka

3. Przeskoczyć Wisłę w Puławach, dojechać do Kozienic, potem DK79 przez
Górę Kalwarię i wjazd do DC od strony Konstancina-Jeziorny.

Mniej więcej wiem czego mogę się spodziewać po trasie klasycznej -
strasznych rzeczy w Kołbieli, no i na samym wjeździe do DC. Plus
ewentualny gratis w postaci Szybkich i Szczupłych.

Nie mam za to pojęcia jak to może wyglądać w przypadku tras
alternatywnych. Mimo tego, że są one może i odrobinę dłuższe,
to na mapie wyglądają całkiem atrakcyjnie. A jak w rzeczywistości?

--
Llort

Data: 2011-11-09 16:39:53
Autor: jerzu
Lublin-Warszawa (po dłuższym weekendzie)
On Wed, 9 Nov 2011 13:13:24 +0100, Lort <berdyczow@gdzies.w.ua> wrote:

1. Klasyczna, czyli DK17

Tego się trzymaj.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-09 18:19:45
Autor: yabba
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:tl7lb71ijco8dr2vrfatnfmnq2v6pbvlsv4ax.com...
On Wed, 9 Nov 2011 13:13:24 +0100, Lort <berdyczow@gdzies.w.ua> wrote:

1. Klasyczna, czyli DK17

Tego się trzymaj.

Kołbiel można objechać skręcając przy wiadukcie kolejowym w lewo na Lubice lub trochę dalej na Antoninek (??) i potem jadąc na Karczew i Otwock.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2011-11-09 21:07:12
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-11-09 18:19, yabba pisze:
[...]

Fakt, "trzeźwy poranek" lepiej omijać :)

Data: 2011-11-09 18:47:25
Autor: 'Tom N'
jerzu w <news:tl7lb71ijco8dr2vrfatnfmnq2v6pbvlsv4ax.com>:

On Wed, 9 Nov 2011 13:13:24 +0100, Lort <berdyczow@gdzies.w.ua> wrote:

1. Klasyczna, czyli DK17

Tego się trzymaj.

Taaa, pewnie... Niech go /buk/ broni, żeby 801 jechał, bo ja tamtędy będę
jechał ;-)

P.S.
I wcale nie jest _nierówna_ 801, jerzu, wcale... od Maciejowic do
Sobiekurska po prostu stół...

--
Tomasz Nycz

Data: 2011-11-09 22:59:52
Autor: jerzu
Lublin-Warszawa (po dłuższym weekendzie)
On Wed, 9 Nov 2011 18:47:25 +0100, 'Tom N'
<news111109@184725intf.dyndns.org.invalid> wrote:

I wcale nie jest _nierówna_ 801, jerzu, wcale... od Maciejowic do
Sobiekurska po prostu stół...

Taa...

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-10 13:06:36
Autor: Lort
Lublin-Warszawa (po dłuższym weekendzie)
Kto: 'Tom N' Gdzie:  pl.misc.samochody Kiedy: 9 listopad 2011, 18:47:25
Taaa, pewnie... Niech go /buk/ broni, żeby 801 jechał, bo ja tamtędy będę
jechał ;-)

Czy dobrze rozumiem, że znając obie trasy i wybierając się w podobną
drogę - świadomie wybierasz 801?

P.S.
I wcale nie jest _nierówna_ 801, jerzu, wcale... od Maciejowic do
Sobiekurska po prostu stół...

Jedziesz prywatnym czy służbowym? --
Llort

Data: 2011-11-09 23:45:36
Autor: Qlfon
Lublin-Warszawa (po dłuższym weekendzie)
Szczerze? Nic nie wykombinujesz, w poniedziałek rano nie będzie aż tak źle w Kołbieli. W ub. wtorek leciałem do Wawy na 11 i w Kołbiel przeszedłem z marszu. Warszawa ze słoikami wróci w niedzielę.
A 801 to dobra jest ale na poduszkowiec.

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-11-10 09:03:03
Autor: Michal Jankowski
Qlfon <rav@life.pl> writes:

[...]

A z Warszawy do Dęblina w sobotę rano to jechać przez Kołbiel czy
przez Wilgę? Przez 801 niby bliżej, ale jeśli ona tylko na
poduszkowce...

  MJ

Data: 2011-11-10 16:09:57
Autor: Qlfon
W dniu 2011-11-10 09:03, Michal Jankowski pisze:

A z Warszawy do Dęblina w sobotę rano to jechać przez Kołbiel czy
przez Wilgę? Przez 801 niby bliżej, ale jeśli ona tylko na
poduszkowce...
Pochodzę z Dęblina właśnie ale od alt staram się nie jeździć 801 na tym odcinku. Chyba że masz jakiegoś SUV. Leć na Kołbiel - możliwości objazdu jest sporo a w sobotę powinien być lajcik tam.
PS. Odkąd jeżdżę do Wawy zawsze Garwolin stanowił problem, pobudowali obwodnicę, miasto miało umrzeć a się rozwija. A z prostego skrzyżowania w Kołbieli zrobili dramat. Inna sprawa, że Ci jeżdżący DK50 mieli zawsze przechlapane. To rondo jest zbyt małe na taki ruch. Wiadukt byłby rozwiązaniem. Może jakby każdy stojący tam w korku wrzucił złotówkę to za rok byśmy już coś tam mieli zrobione:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-11-10 13:04:24
Autor: Lort
Lublin-Warszawa (po dłuższym weekendzie)
Kto: Qlfon Gdzie:  pl.misc.samochody Kiedy: 9 listopad 2011, 23:45:36
Szczerze? Nic nie wykombinujesz, w poniedziałek rano nie będzie aż tak źle w Kołbieli. W ub. wtorek leciałem do Wawy na 11 i w Kołbiel przeszedłem z marszu.

Hm. A ja ostatnio jak jechałem tą trasą to utknąłem tam na ponad pół
godziny chyba. Jakoś tak mnie wzięło i zaskoczyło, no.

Warszawa ze słoikami wróci w niedzielę.

Dziękuję za słowa pociechy.

A 801 to dobra jest ale na poduszkowiec.

Hm. Na całej trasie? Przyznam się, że tamtędy jak dotąd nie jechałem.

A...! Ten wariant z Kozienicami i G.Kalwarią, jak rozumiem, jest
zupełnie głupi?

Dzięki.
--
Llort

Data: 2011-11-10 16:12:47
Autor: Qlfon
W dniu 2011-11-10 13:04, Lort pisze:
[...]

Jak masz CB to juz w Zakręcie będziesz wiedział jak jechać:) Kołbiel małym samochodem objedziesz na kilka sposobów. Nie ma się czego bać. Niedawno nawet wrzucałem mapkę tutaj.

Warszawa ze słoikami wróci w niedzielę.

Dziękuję za słowa pociechy.

A 801 to dobra jest ale na poduszkowiec.

Hm. Na całej trasie? Przyznam się, że tamtędy jak dotąd nie jechałem.

Na całej to nie, ale te fragmenty które są skutecznie zniechęcają. 801 ma tę zaletę że jest zwykle pusta.
A...! Ten wariant z Kozienicami i G.Kalwarią, jak rozumiem, jest
zupełnie głupi?

Jeździłem tylko ten kawałe Wawa-G. kalwaria - zwykle b. zatłoczony był. Dalej na KOzienice nigdy nie jechałem ale chętnie się dowiem jak to jest:)
Dzięki.
NP.

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-11-10 16:39:25
Autor: jerzu
On Thu, 10 Nov 2011 16:12:47 +0100, Qlfon <rav@life.pl> wrote:

Dalej na KOzienice nigdy nie jechałem ale chętnie się dowiem jak to jest:)

Podobnie jak na 801 - pusto. Ale na tym kończą się zalety, bo
nawierzchnia nie jest najlepsza, na przeważającej części koleiny.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Lublin-Warszawa (po dłuższym weekendzie)