Lublin-Zamość-Krasnobród i spowrotem

Data: 2010-02-12 09:27:34
Autor: noker
Lublin-Zamość-Krasnobród i spowrotem
Witam.

Czeka mnie taka trasa dzisiaj z powrotem w niedzielę.
Macie jakieś wieści z tych okolic? Nie ma żadnych niespodzianek na drogach?
Bliżej wschodniej granicy jak służby drogowe radzą sobie z odśnieżaniem?

Pozdrawiam
noker

Data: 2010-02-12 10:32:53
Autor: emes

Użytkownik "noker" <noker@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hl33fc$8pe$1@inews.gazeta.pl...
[...]

tak samo jak na tym zadupiu z ktorego pochodzisz....

NMSP...

Data: 2010-02-12 11:50:55
Autor: noker
emes pisze:

  > tak samo jak na tym zadupiu z ktorego pochodzisz....

NMSP...
Dzięki, podniosłeś mnie na duchu. Myślałem, że dojadę jak człowiek.

PS. Znamy się, że wiesz skąd jestem? Czy od siedzenia na internecie Ty wiesz wszystko?

Data: 2010-02-12 13:40:48
Autor: emes

Użytkownik "noker" <noker@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hl3bs4$7h7$1@inews.gazeta.pl...
emes pisze:

> [...]

PS. Znamy się, że wiesz skąd jestem? Czy od siedzenia na internecie Ty wiesz wszystko?

tylko to drugie !

a gdyby kopiaca ironia w dupe nie byla zrozumiala, to po prostu derewujace jest to, jak traktuje sie polske B !
To jeszcze nie syberia, naprawde zyja tutaj ludzie i czasami jakies zwierzaki i wszyscy sie maja dobrze.

Data: 2010-02-15 10:05:04
Autor: noker
Lublin-Zamość-Krasnobród i spowrote m
Lecz się człowieku, może nie jest jeszcze za późno.

Data: 2010-02-12 16:35:38
Autor: lublex
Użytkownik "noker" <noker@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hl33fc$8pe$1inews.gazeta.pl...
[...]

Do Zamościa standard. Natomiast od Zamościa to tylko przez Lipsko/Adamów (droga 849). Od Jacni lód, zwłaszcza w tym lesie ale rozepchnięte dość szeroko i przejazd jest. Od strony krajowej 17 (Zamość/Tomaszów) droga do Krasnobrodu nieprzejezdna (dane z dzisiejszego ranka).

pozdr
lublex

Data: 2010-02-15 10:11:40
Autor: noker
lublex pisze:

[...]

Dzięki, właśnie tak pojechałem Lipsko/Adamów, Stok w Jacni fajny, siedmio letnia córcia nauczyła się jady na nartach.

Tylko ta droga zdaje się za Świdnikiem mnie załamała. Dziura na dziurze.

Data: 2010-02-15 15:57:26
Autor: glang
Lublin-Zamość-Krasnobród i spowrotem
Tylko ta droga zdaje się za Świdnikiem mnie załamała. Dziura na dziurze.

no niestety to problem
mam nadzieję że marszałek woj który jeździ do Chełma często wkońcu się zeźli i puszczą kasę na ten kawałek
pzdr
GL

Lublin-Zamość-Krasnobród i spowrotem