Lublin-Zamość-Krasnobród i spowrotem

Data: 2010-02-12 10:32:53
Autor: emes
Lublin-Zamość-Krasnobród i spowrotem

Użytkownik "noker" <noker@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hl33fc$8pe$1@inews.gazeta.pl...
Witam.

Czeka mnie taka trasa dzisiaj z powrotem w niedzielę.
Macie jakieś wieści z tych okolic? Nie ma żadnych niespodzianek na drogach?
Bliżej wschodniej granicy jak służby drogowe radzą sobie z odśnieżaniem?

tak samo jak na tym zadupiu z ktorego pochodzisz....

NMSP...

Data: 2010-02-12 11:50:55
Autor: noker
emes pisze:

  > tak samo jak na tym zadupiu z ktorego pochodzisz....

NMSP...
Dzięki, podniosłeś mnie na duchu. Myślałem, że dojadę jak człowiek.

PS. Znamy się, że wiesz skąd jestem? Czy od siedzenia na internecie Ty wiesz wszystko?

Data: 2010-02-12 13:40:48
Autor: emes

Użytkownik "noker" <noker@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hl3bs4$7h7$1@inews.gazeta.pl...
emes pisze:

> [...]

PS. Znamy się, że wiesz skąd jestem? Czy od siedzenia na internecie Ty wiesz wszystko?

tylko to drugie !

a gdyby kopiaca ironia w dupe nie byla zrozumiala, to po prostu derewujace jest to, jak traktuje sie polske B !
To jeszcze nie syberia, naprawde zyja tutaj ludzie i czasami jakies zwierzaki i wszyscy sie maja dobrze.

Data: 2010-02-15 10:05:04
Autor: noker
Lublin-Zamość-Krasnobród i spowrote m
Lecz się człowieku, może nie jest jeszcze za późno.

Lublin-Zamość-Krasnobród i spowrotem