Lublin był miastem żydowskim

Data: 2011-11-16 10:10:07
Autor: robertbig
Lublin był miastem żydowskim
W dniu środa, 16 listopada 2011, 13:46:24 UTC+1 użytkownik Grzegorz Z. napisał:
Czy to się wam naziole podoba czy nie. Chcecie zmieniać historię? Polska
była jest i będzie multikulturowa. Powinniśmy być z tego dumni.

Otóz kolego. Żydy , tak jak okupanci niemieccy . Pozostawili po sobie bardzo zła opinie , złe wspomnienia.
..

Czy ci sie to podoba  czy nie ,ale tak jest. Dlatego zydy musza podstepnie zasiedlac na nowo polske. Pomimo wspierajacej ich przeogromnej ,swiatowej maszyny propagandowej.
Chronicznych prób zrobienia polskiemu społeczeństwu prania mózgu.

Ludzie pamietaja i nie lubia zydków ania zydowic ani zydziatek. Nie chca ich znowu.
Taka jest prawda najprawdziwsza , najprostsza  i  najoczywistsza.

A takich hiszpanów np chcą! Bo nic do nich nie maja.

Proste ? Czy nie ogarniasz?

Data: 2011-11-16 19:48:32
Autor: Grzegorz Z.
robertbig napisał:

[...]

A ja mam bardzo dobre zdanie o Żydach, poza tym moja rodzina od strony
mojej matki wywodzi się z Lublina.

Proste ? Czy nie ogarniasz?

Nie, nie ogarniam.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-11-16 20:17:07
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości news:11429547.286.1321467007427.JavaMail.geo-discussion-forumsvbvq4...
[...]

Co ludzie pamiętają?
Jeśli zaliczysz mnie, w swej łaskawości, do owych ludzi, to ja nie pamiętam żadnego żyda, z żadnym żydem się nie spotkałem, z żadnym żydem się nie kolegowałem. Mieszkam w Polsce 65 lat, tu się urodziłem, jestem Polakiem i mieszkam w otoczeniu Polaków. I gdy wyjadę do innego, jakiegokolwiek miasta w Polsce to spotykam mieszkających tam Polaków.

Marynarzowi po trzech miesiącach w morzu wszystko kojarzyło się z dupą. Może i wam?

Lublin był miastem żydowskim