Lublin i Chełm wyzwolone...

Data: 2010-01-10 12:01:38
Autor: boukun
Lublin i Chełm wyzwolone...
Radio Moskwa pozdrawia pierwsz± Armię Wojska Polskiego, Niech żyje przyjaĽń polsko-radziecka, piękna rosjanka i flirty naszych pancerniaków, bijmy szwaba , pie¶ni o panach i wyzyskiwaczach, piękne polskie starodawne meble, uczczenie polskich wojaków wyzwalaj±cych u boku Armii Czerwonej Polskę, go¶cina mieszkańców, zdrowa i smaczna żywno¶ć, zdrowa wódka, tyle patriotyzmu jak na jeden odcinek to aż się żeczywi¶cie łza w oku kręci.

Znów mamy okazję powspominać przy okazji kolejnej emisji kultowego filmu PRL "Czterej Pancerni i pies", wspaniałe i beztroskie czasy, kiedy to można się była bawić w wojnę z przyjemno¶ci± i bić z ruskimi razem niemca na podwórku. Jakby tego było mało, mamy do wyboru "Wakacje z duchami", "Bonanze" itp. wspaniałe filmy beztroskich czasów prawdziwej wolno¶ci.

Dzisiaj niestety mamy okres wojny i musimy i¶ć na wojnę, zniewoleni u boku syjono-amerykanów, co wcale, ale to wcale nie jest zabawne, ani dla dzieci, ani dla dorosłych...

boukun

Data: 2010-01-10 10:27:45
Autor: Woland
Lublin i Chełm wyzwolone...
boukun napisał(a):

bić z ruskimi razem niemca na podwórku.

Ruskie nie takie głupie jak my¶lisz, już się drugi raz na Niemców
napu¶cić nie dadz±....

Data: 2010-01-10 19:43:55
Autor: boukun
Lublin i Chełm wyzwolone...

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomo¶ci news:67359f1c-9e8b-4c3c-99d1-3737cbd153eem26g2000yqb.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

bić z ruskimi razem niemca na podwórku.

Ruskie nie takie głupie jak my¶lisz, już się drugi raz na Niemców
napu¶cić nie dadz±....
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Brawo, podoba mi sie to...
Ale wychodzi z tego, że Ruskie porzucaj±c obronę Polski przez bisko 50 lat przed rewizjonistami niemieckimi, nigdy nie będ± mieli pewno¶ci, że jak Niemcy powróc± na swoje dawne tereny, to nie zechc± jak bywało wcze¶niej i¶ć dalej na Wschód...

boukun

Data: 2010-01-10 10:49:12
Autor: Woland
Lublin i Chełm wyzwolone...
rewizjonistami niemieckimi, nigdy nie będ± mieli pewno¶ci, że jak Niemcypowróc±
na swoje dawne tereny, to nie zechc± jak bywało wcze¶niej i¶ć dalej na Wschód

Rewi-co?... Przeciętny zdrowy Niemiec marzy dzi¶ o piętnastoletniej
Tajce z siusiakiem zamiast pochwy, a nie o wojaczce z Ruskimi.. A sami
Ruscy to ludzkie zdemoralizowane ¶cierwo trzymane twardo za pysk przez
mafię paliwow±.. Je¶li kto¶ w nich pierdolnie, to już prędzej Kitaj,
ale wtedy nie będzie co z nich zbierać...

Data: 2010-01-10 20:11:40
Autor: boukun
Lublin i Chełm wyzwolone...

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomo¶ci news:fde61d03-a3c6-46c2-82d3-ca2d52af4ee3j4g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
To nie zdrowy Niemiec, tylko jakio¶ upo¶ledzony, ostatni deb, których w Niemczech dosyć dużo. Jak jeszcze pracowałem w AKZO..., to mielismy kilku takich depów, jeden Joschiniok (chuj wie sk±d to nazwisko, mój kolega Grek Dimitrios Manasis (Taki) ¶miał się z niego na okr±ło, Jorgo woła do Uli (Filipinkę miał za żonę) Uli, komm schon, ach, ach, ach, usw.. Drugi taki idiota, to był na naszym dziale Udo Stegmann. Kiedy¶ w sylwestra mieli¶my zmi9anę i skakałem mu po brzuchu, aż się zwymiotował, wcze¶niej pili¶my w robocie, w końcy był sylwester. papierem toaletowym go całego obrzucałem... Potem idiota zrobił napad na bank w mie¶cinie obok i go rozpoznali, odsiedział rok... i kupił sobie Filipinkę, a potem mu uciakła, jak zrobił jej dziecko...

boukun

Data: 2010-01-10 11:20:51
Autor: Woland
Lublin i Chełm wyzwolone...
boukun napisał(a):

papierem toaletowym go calego obrzucalem...

Też Niemców lubię, zupełnie jak Polaków, wspieram ich nawet czasem...

Data: 2010-01-10 20:34:58
Autor: boukun
Lublin i Chełm wyzwolone...

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomo¶ci news:824a82bc-e811-4da9-b855-a254dadcd5cd21g2000yqj.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

papierem toaletowym go calego obrzucalem...

Też Niemców lubię, zupełnie jak Polaków, wspieram ich nawet czasem...
-- -- -- -- -- -- -- -
A najlepsi s± wła¶nie ci ograniczeni...

boukun

Data: 2010-01-10 12:03:05
Autor: Piotr
Lublin i Chełm wyzwolone...
Dnia Sun, 10 Jan 2010 12:01:38 +0100, boukun napisał(a):

Dzisiaj niestety mamy okres wojny i musimy i¶ć na wojnę, zniewoleni u boku syjono-amerykanów, co wcale, ale to wcale nie jest zabawne, ani dla dzieci, ani dla dorosłych...

No to idĽcie, może najpierw do jakiej¶ roboty?
Co nie...? Wy pluszowe ogiery...
--
z chuci to potrafi bezrobotnemu nieĽle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-01-10 12:19:27
Autor: boukun
Lublin i Chełm wyzwolone...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:6cz1qi3j99nk.1ejstk74wl5p1.dlg40tude.net...
[...]

Brawo głupi Piotrusiuuuu, brawo!! Do nogi, grzeczny Piotru¶, grzeczny, ssij
pałę, już! Lubisz to, lubisz, e he.... łasisz się, łaszisz... i lokale pedalskie
znasz, u hu, hu...
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI
Historia dotyczy głupiego Piotrusia z pl.soc.polityka Głupi Piotru¶ stale napala
się, zrobić mi laskę...

boukun

Data: 2010-01-10 12:29:14
Autor: Piotr
Lublin i Chełm wyzwolone...
Dnia Sun, 10 Jan 2010 12:19:27 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Widzę, że¶ dalej zanurzony w marzeniach, mój ty pluszowy ogierku...
A jak tam twoja dmuchana lala, też pewnie "napala" się i "łasi" do
ciebie...

Data: 2010-01-10 12:38:40
Autor: boukun
Lublin i Chełm wyzwolone...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1w7xwjhsce89e.m3i1p9h2505h.dlg40tude.net...

Data: 2010-01-10 12:34:30
Autor: Piotr
Lublin i Chełm wyzwolone...
Dnia Sun, 10 Jan 2010 12:38:40 +0100, boukun napisał(a):

[...]

No to dobrze, dzielny ogier z ciebie wałkunku, taki pluszowy...

Data: 2010-01-10 13:36:05
Autor: Mirek
Lublin i Chełm wyzwolone...
Piotr pisze:
[...]

Piotrze, podobno pochodzisz ze ¦l±ska. Sk±d konkretnie?

Data: 2010-01-10 19:41:38
Autor: Piotr
Lublin i Chełm wyzwolone...
Dnia Sun, 10 Jan 2010 13:36:05 +0100, Mirek napisał(a):

Piotrze, podobno pochodzisz ze ¦l±ska. Sk±d konkretnie?

Z górnego... :-)
Piotr

Data: 2010-01-10 23:16:20
Autor: Mirek
Lublin i Chełm wyzwolone...
Piotr pisze:
Dnia Sun, 10 Jan 2010 13:36:05 +0100, Mirek napisał(a):

Piotrze, podobno pochodzisz ze ¦l±ska. Sk±d konkretnie?

Z górnego... :-)

Chyba faktycznie z aldreichu. ;)

Data: 2010-01-10 23:20:04
Autor: Piotr
Lublin i Chełm wyzwolone...
Dnia Sun, 10 Jan 2010 23:16:20 +0100, Mirek napisał(a):

Chyba faktycznie z aldreichu. ;)

No, no!
Aż tak to sobie nie pozwalaj! :-)
Z altrajchu to jest Jogi i chyba Jadry¶.
Piotr

Data: 2010-01-10 23:26:44
Autor: Mirek
Lublin i Chełm wyzwolone...
Piotr pisze:
Dnia Sun, 10 Jan 2010 23:16:20 +0100, Mirek napisał(a):

Chyba faktycznie z aldreichu. ;)

No, no!
Aż tak to sobie nie pozwalaj! :-)

Żartowałem. ;-) Niespecjalnie mnie interesuje sk±d klikasz (tym bardziej, że
paru nieżyczliwych Ci ludzi pewnie by się tutaj znalazło), choć u mnie widać to
np. po domenie.

Z altrajchu to jest Jogi i chyba Jadry¶.

Kumpel uczęszczał na wykłady Jogiego (je¶li to był ten, ale dużo na to
wskazuje), podobno niezły ubaw.

Data: 2010-01-11 07:44:30
Autor: Piotr
Lublin i Chełm wyzwolone...
Dnia Sun, 10 Jan 2010 23:26:44 +0100, Mirek napisał(a):

[...]

Ja się nie ukrywam, mam stały adres, nie korzystam z anonimizerów. Kto
sobie chce, ten znajdzie. Ale się nie afiszuję, nie mam
ekshibicjonistycznych potrzeb. Ba, uważam, że pisanie pod swoim nazwiskiem
na tej li¶cie, to nie jest dobry pomysł.

Z altrajchu to jest Jogi i chyba Jadry¶.

Kumpel uczęszczał na wykłady Jogiego (je¶li to był ten, ale dużo na to
wskazuje), podobno niezły ubaw.

Był tu cały watek o tym, i kto¶ dał linka do jakiego¶ bielsko-bialskiego
forum, tam było o nim raczej w nieprzychylnym tonie. Ale warto pamiętać, że
ludziska rzadko bywaj± obiektywni w swoich sprawach i to wcale nie musi być
prawd±, co tam pisali.
Piotr

--
Czego to ludzie z żalu nie zrobi±:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-01-10 18:18:04
Autor: boukun
Lublin i Chełm wyzwolone...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:emzc04uudnwx$.shzfwk65u2o4$.dlg40tude.net...

Data: 2010-01-10 19:43:54
Autor: Piotr
Lublin i Chełm wyzwolone...
Dnia Sun, 10 Jan 2010 18:18:04 +0100, boukun napisał(a):

[...]

¦linisz się wałkunku do mnie, i bełkocesz podjarany, he, he, Willy będzie
zazdrosny i twoja dmuchana Cindy też...

Data: 2010-01-10 20:03:15
Autor: boukun
Lublin i Chełm wyzwolone...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:17hp7zc5aauuy$.18qahg9tl58uc$.dlg40tude.net...

Data: 2010-01-10 20:01:50
Autor: Piotr
Lublin i Chełm wyzwolone...
Dnia Sun, 10 Jan 2010 20:03:15 +0100, boukun napisał(a):

[...]

A gdzie namolny pedziu tekst o spermie? Zawsze kończyłe¶ tym te swoje
pedalskie tokowanie...
A tu czytam i nie ma...
Czyżby¶ się pluszowy ogierku przestraszył? Pisz durniu, i tak te twoje
wszystkie pierdzenia s± w archiwum.

Data: 2010-01-10 20:20:54
Autor: boukun
Lublin i Chełm wyzwolone...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1nstvn680w7sr.fctn5g5jsql1$.dlg40tude.net...

Data: 2010-01-10 12:08:57
Autor: boukun
Lublin i Chełm wyzwolone...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hicbp8$nf0$1atlantis.news.neostrada.pl...
Radio Moskwa pozdrawia pierwsz± Armię Wojska Polskiego, Niech żyje przyjaĽń polsko-radziecka, piękna rosjanka i flirty naszych pancerniaków, bijmy szwaba , pie¶ni o panach i wyzyskiwaczach, piękne polskie starodawne meble, uczczenie polskich wojaków wyzwalaj±cych u boku Armii Czerwonej Polskę, go¶cina mieszkańców, zdrowa i smaczna żywno¶ć, zdrowa wódka, tyle patriotyzmu jak na jeden odcinek to aż się rzeczywi¶cie łza w oku kręci.

Upss,

już poprawiłem raż±c± literówkę...

boukun

Lublin i Chełm wyzwolone...