Lublin i Chełm wyzwolone...

Data: 2010-01-10 10:27:45
Autor: Woland
Lublin i Chełm wyzwolone...
boukun napisał(a):

bić z ruskimi razem niemca na podwórku.

Ruskie nie takie głupie jak myślisz, już się drugi raz na Niemców
napuścić nie dadzą....

Data: 2010-01-10 19:43:55
Autor: boukun
Lublin i Chełm wyzwolone...

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:67359f1c-9e8b-4c3c-99d1-3737cbd153eem26g2000yqb.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

bić z ruskimi razem niemca na podwórku.

Ruskie nie takie głupie jak myślisz, już się drugi raz na Niemców
napuścić nie dadzą....
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Brawo, podoba mi sie to...
Ale wychodzi z tego, że Ruskie porzucając obronę Polski przez bisko 50 lat przed rewizjonistami niemieckimi, nigdy nie będą mieli pewności, że jak Niemcy powrócą na swoje dawne tereny, to nie zechcą jak bywało wcześniej iść dalej na Wschód...

boukun

Data: 2010-01-10 10:49:12
Autor: Woland
Lublin i Chełm wyzwolone...
rewizjonistami niemieckimi, nigdy nie będą mieli pewności, że jak Niemcypowrócą
na swoje dawne tereny, to nie zechcą jak bywało wcześniej iść dalej na Wschód

Rewi-co?... Przeciętny zdrowy Niemiec marzy dziś o piętnastoletniej
Tajce z siusiakiem zamiast pochwy, a nie o wojaczce z Ruskimi.. A sami
Ruscy to ludzkie zdemoralizowane ścierwo trzymane twardo za pysk przez
mafię paliwową.. Jeśli ktoś w nich pierdolnie, to już prędzej Kitaj,
ale wtedy nie będzie co z nich zbierać...

Data: 2010-01-10 20:11:40
Autor: boukun
Lublin i Chełm wyzwolone...

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:fde61d03-a3c6-46c2-82d3-ca2d52af4ee3j4g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
To nie zdrowy Niemiec, tylko jakioś upośledzony, ostatni deb, których w Niemczech dosyć dużo. Jak jeszcze pracowałem w AKZO..., to mielismy kilku takich depów, jeden Joschiniok (chuj wie skąd to nazwisko, mój kolega Grek Dimitrios Manasis (Taki) śmiał się z niego na okrąło, Jorgo woła do Uli (Filipinkę miał za żonę) Uli, komm schon, ach, ach, ach, usw.. Drugi taki idiota, to był na naszym dziale Udo Stegmann. Kiedyś w sylwestra mieliśmy zmi9anę i skakałem mu po brzuchu, aż się zwymiotował, wcześniej piliśmy w robocie, w końcy był sylwester. papierem toaletowym go całego obrzucałem... Potem idiota zrobił napad na bank w mieścinie obok i go rozpoznali, odsiedział rok... i kupił sobie Filipinkę, a potem mu uciakła, jak zrobił jej dziecko...

boukun

Data: 2010-01-10 11:20:51
Autor: Woland
Lublin i Chełm wyzwolone...
boukun napisał(a):

papierem toaletowym go calego obrzucalem...

Też Niemców lubię, zupełnie jak Polaków, wspieram ich nawet czasem...

Data: 2010-01-10 20:34:58
Autor: boukun
Lublin i Chełm wyzwolone...

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:824a82bc-e811-4da9-b855-a254dadcd5cd21g2000yqj.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

papierem toaletowym go calego obrzucalem...

Też Niemców lubię, zupełnie jak Polaków, wspieram ich nawet czasem...
A najlepsi są właśnie ci ograniczeni...

boukun

Lublin i Chełm wyzwolone...