Lublin - oko potrzebne

Data: 2009-02-27 11:13:04
Autor: Piotrek Roczniak
Lublin - oko potrzebne
Dnia 27.02.2009 K.M.C. <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> napisał/a:
na zdjeciu wielkie g.... widac, moze ktos mialby chwile czasu zeby podleciec, obejrzec i zdac relacje-oczywiscie mozliwy zwrot kosztow lub inna forma rewanzu (bez uciech cielesnych :D)
Moto z linki http://moto.allegro.pl/item561177715_gtr_1000.html

pozdr

Nie widziałem tego motura, ale jak rok temu szukałem to też był wystawiony
Nawet foty te same. IMO o czym¶ to ¶wiadczy.

--
Ja mam nadzieję, że z jednym będę konsekwentny. Nie zmienię samochodu na inn± markę jak Mercedes. Nienawidzę BMW. marcin miller (boys) 2007.08.27 (wysokie obcasy)
:::::::::::::::: http://www.roczniak.net/ :::::::::::::::::::

Data: 2009-02-27 12:22:18
Autor: K.M.C.
Ostrow wlk - oko potrzebne
Piotrek Roczniak pisze:

Nie widziałem tego motura, ale jak rok temu szukałem to też był wystawiony
Nawet foty te same. IMO o czym¶ to ¶wiadczy.

slusznie, wiec moze
http://moto.allegro.pl/item556025369_kawasaki_gtr_1000_1993r_raty_transport.html

w ostrowie wlkp? tam moze jakies zyczliwe oko sie znajdzie
--
Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com

Data: 2009-02-27 12:34:20
Autor: Kuczu
Ostrow wlk - oko potrzebne
K.M.C. pisze:

slusznie, wiec moze
http://moto.allegro.pl/item556025369_kawasaki_gtr_1000_1993r_raty_transport.html

Po co Ci to ? Malo masz stresow zeby jeszcze sie panewka stresowac ? :) GSX1100F nie lepszy bedzie ?

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-02-27 13:59:41
Autor: K.M.C.
Ostrow wlk - oko potrzebne
Kuczu pisze:
K.M.C. pisze:

Po co Ci to ? Malo masz stresow zeby jeszcze sie panewka stresowac ? :) GSX1100F nie lepszy bedzie ?

az nadto ich mam :-) ale ja slyszalem tylko o zaworach i prowadnicach, panewki tez? Shit, moje i olejak fkatycznie, tylko ten lancuch ech.

--
Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com

Data: 2009-02-27 14:41:41
Autor: zbigi
Ostrow wlk - oko potrzebne
K.M.C. napisał(a):
Kuczu pisze:
K.M.C. pisze:

[...]

No to GSX1100G - tez ciekawy czoper i to z kardanem :)

Data: 2009-02-27 14:52:48
Autor: Piotr
Ostrow wlk - oko potrzebne
siem podczepie
a FJR1300 jak?
ups -- > nie tutaj
sorry
zakrecony piontkiem

Data: 2009-02-27 15:48:37
Autor: K.M.C.
Ostrow wlk - oko potrzebne
zbigi pisze:
No to GSX1100G - tez ciekawy czoper i to z kardanem :)

ble, brzydkie IMO i wiekszosc bez plastikow wystepuje :D
--
Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com

Data: 2009-02-27 15:54:38
Autor: Kuczu
Ostrow wlk - oko potrzebne
K.M.C. pisze:

az nadto ich mam :-) ale ja slyszalem tylko o zaworach i prowadnicach, panewki tez?

A jakze :) 1000RX, ZL1000 i wlasnie GTR1000 to jeden i ten sam silnik. Potem, w ZZR1100/GPZ1100 powiekszyli tylko pojemnosc ale problem panewki pozostal.

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-02-27 16:02:05
Autor: K.M.C.
Ostrow wlk - oko potrzebne
Kuczu pisze:

A jakze :) 1000RX, ZL1000 i wlasnie GTR1000 to jeden i ten sam silnik. Potem, w ZZR1100/GPZ1100 powiekszyli tylko pojemnosc ale problem panewki pozostal.

dzieki, zabijaczu enztuzjazmu Ty :P

--
Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com