Lublin - oznakowany czarny szlak rowerowy

Data: 2009-05-26 22:27:40
Autor: Agniecha
Lublin - oznakowany czarny szlak rowerowy
Pytanie do lubelskich rowerzystów... kilka razy w okolicach lublina
natknęłam się na oznakowany czarny szlak rowerowy, na pewno biegnie
przez Marynin, Stasin i do Rezerwatu i chyba kawałek spotkałam w
okolicach Radawca i Tereszyna. Skąd dokąd prowadzi ten szlak i czy
gdzieś znajdę mapkę z zaznaczoną ścieżką?

Pozdrawiam, Agniecha

Data: 2009-05-27 08:03:16
Autor: WOJO
Lublin - oznakowany czarny szlak rowerowy

Skąd dokąd prowadzi ten szlak i czy
gdzieś znajdę mapkę z zaznaczoną ścieżką?

http://www.szlakirowerowe.lubelskie.pl/
Pozdrawiam !
WOJO

Data: 2009-05-27 06:44:09
Autor: Ryszard Mikke
WOJO <sorry@address.unknown.hehe> napisał(a):

Skąd dokąd prowadzi ten szlak i czy
gdzieś znajdę mapkę z zaznaczoną ścieżką?

http://www.szlakirowerowe.lubelskie.pl/

Ekhem...

A jakaś mapka, na której można sie tym szlakom przyjrzeć z bliska?
Bo mapki szlaków na tej stronie to raczej fail...

rmikke

Data: 2009-05-27 09:21:12
Autor: WOJO
Lublin - oznakowany czarny szlak rowerowy
A jakaś mapka, na której można sie tym szlakom przyjrzeć z bliska?
Bo mapki szlaków na tej stronie to raczej fail...

Niestety nie ja jestem właścicielem strony...:)
Z bliska, to polecam
http://www.cartomedia.pl/
Jestem posiadaczem kilku sztuk różnych regionów i sprawdzają się w rzeczywistości.
Pozdrawiam !
WOJO

Data: 2009-05-29 11:44:15
Autor: Menel
[...]

Szkoda, że mapki ze słowem "rowerowy" w nazwie są 3X droższe niż te bez.

Data: 2009-05-29 15:56:32
Autor: KermitOZ [LUB]
Lublin - oznakowany czarny szlak rowerowy
Co do wszelkich szlaków w okolicach Lublina to polecam pytać na
www.rowerowylublin.org
Ekipa się ciągle powiększa, ludzie dużo jeżdżą i wiele szlaków znają.
Chętnie wybierzemy się także na poszukiwania, gdyby okazało się, że
szlak jest na mapie, a z oznaczeniami gorzej :) Może uda się nie
zabłądzić :)

pOZ:Drower
Grzesiek

Data: 2009-05-27 15:20:04
Autor: M_X
Lublin - oznakowany czarny szlak rowerowy
A jakaś mapka, na której można sie tym szlakom przyjrzeć z bliska?
Bo mapki szlaków na tej stronie to raczej fail...

 Jeżeli chodzi o lubelskie szlaki to imho ta strona nie ma sobie równych, chylę czoła przed autorem.
http://kruk.ovh.org/trasy.htm

 POZDRAV
                  M_X

Data: 2009-05-27 20:20:40
Autor: ArtiArt [LUB]
Agniecha pisze:
Skąd dokąd prowadzi ten szlak i czy
gdzieś znajdę mapkę z zaznaczoną ścieżką?

Pozdrawiam, Agniecha

Na razie ten szlak nie został oficjalnie otwarty więc z mapką będzie kłopot. Ten szlak projektował i robi Sławek J http://www.juraszewski.pl/.
Otwarcie szlaku planowane jest wstępnie na miesiąc czerwiec a wiedzie przez gminę Konopnica. Na podanej przeze mnie stronie będzie info kiedy to nastąpi. Wtedy też pojawią się oficjalne wydania przewodnika po szlaku. Info będzie też na stronie nowej lubelskiej inicjatywy rowerowej   www.rowerowylublin.org

Pozdrawiam i do zobaczenia na szlakach
ArtiArt

Data: 2009-05-27 14:19:41
Autor: Agniecha
Lublin - oznakowany czarny szlak rowerowy
On 27 Maj, 20:20, "ArtiArt [LUB]" <arti...@nie.spamuj.poczta.onet.pl>
wrote:
Agniecha pisze:

> [...]

to nastąpi. Wtedy też pojawią się oficjalne wydania przewodnika po
szlaku. Info będzie też na stronie nowej lubelskiej inicjatywy rowerowej

Wielkie dzięki za info, a wiesz może czy znakowanie trasy zostało już
ukończone? Czy można już wybrać się na przejażdżkę na podstawie tych
oznaczeń? Pytam, bo nie mam pojęcia jak wygląda tworzenie takiego
szlaku, od strony technicznej i urzędowej.

Data: 2009-05-28 13:08:06
Autor: ArtiArt
On 27 Maj, 23:19, Agniecha <ahci...@gmail.com> wrote:
Wielkie dzięki za info, a wiesz może czy znakowanie trasy zostało już
ukończone?

Z tego co pamiętam co Sławek mi mówił to znaki malowane są wszystkie.
Nie ma tabliczek mocowanych na słupach etc. Więc przy odrobinie
szczęścia można już cały szlak przejechać. Z uwagi na wandalizm
tablice informacyjne i tabliczki montowane są w ostatniej chwili przed
oficjalnym otwarciem.
Dla przykładu napiszę, że np przy oznakowaniu rowerowego szlaku
zielonego z lublina do niedrzwicy niektóre tablice nie wytrzymały
nawet nocy. Montaż był w sobotę wieczorem a w niedzielę jak było
oficjalne otwarcie to już część tablic informacyjnych dostałą nóg.
Planuję czarny szlak objechać i go "zdjąć" na gpsie i wtedy gdzieś go
opublikuję. Ale to już pewnie po oficjalnym otwarciu. na razie czasu
brak.

Data: 2009-05-29 12:11:28
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 28 May 2009, ArtiArt wrote:

[...]

  Czegoś nie rozumiem - ale nie znam się, może ktoś wyjaśni.
  Po co wobec tego w ogóle te tablice - dla oficjeli ("aby było na
otwarcie"), dla urzędników ("bo jest w planie i ma być")
czy dla złodziei?
  Z tego co piszesz - dla turystów nie.

  Osobna sprawa, że widywałem miejsca w których takie tablice stoją.
  Ale żeby stawiać na jeden dzień?

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-07-16 01:56:11
Autor: jurasz
On 27 Maj, 07:27, Agniecha <ahci...@gmail.com> wrote:
Skąd dokąd prowadzi ten szlak i czy
gdzieś znajdę mapkę z zaznaczoną ścieżką?

czołem!
Szlak ten jest mojego autorstwa; dopięty na ostatni guzik (tablice,
drogowskazy, znaki) został kilkanaście dni temu
Informacje na temat tego szlaku można znaleźć na http://www.szlaki.lublin.pl
Zapraszam do przejażdżek! :-)

pozdrawiam, Sławek

Lublin - oznakowany czarny szlak rowerowy