Lublin - złodzieje rowerów

Data: 2013-06-07 13:25:39
Autor: glang
Lublin - złodzieje rowerów
Witajcie, ukradli mój rower. Jakby ktoś widział, że ktoś gdzieś sprzedaje to proszę o kontakt 601 195 129.

coś czuję że to jakaś grubsza ekipa
na fejsie widziałem już 2-3 ogłoszenia z Lublina o kradzieży rowerów. a nawet jeden film ze złodziejem
pzdr
GL

Data: 2013-06-07 14:57:06
Autor: z
Lublin - złodzieje rowerów
W dniu 2013-06-07 13:25, glang pisze:
coś czuję że to jakaś grubsza ekipa
na fejsie widziałem już 2-3 ogłoszenia z Lublina o kradzieży rowerów. a
nawet jeden film ze złodziejem

A gdzie konkretnie grasują? Będę robił zasadzkę ;-)

Data: 2013-06-07 17:14:49
Autor: Titus Atomicus
Lublin - złodzieje rowerów
In article <51b1c336$0$1449$65785112@news.neostrada.pl>,
 "glang" <glang@o2222222.pl> wrote:

> [...]

coś czuję że to jakaś grubsza ekipa
na fejsie widziałem już 2-3 ogłoszenia z Lublina o kradzieży rowerów. a nawet jeden film ze złodziejem
LOL
Myslisz, ze w innych duzych miastach nie kradna?
--
TA

Lublin - złodzieje rowerów