Lublina Seca - 23.06.11

Data: 2011-06-24 14:00:41
Autor: duddits
Lublina Seca - 23.06.11
Nie wiem czy ktoś był z precli, ale w przerwie pomiędzy stacjami jakimi szła procesja z pobliskiego kościoła można było się trochę pokręcić:

https://picasaweb.google.com/114051708396369423924/Lublin23062001

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2011-06-24 14:35:46
Autor: Norbi
Lublina Seca - 23.06.11
W dniu 2011-06-24 14:00, duddits pisze:
Nie wiem czy ktoś był z precli, ale w przerwie pomiędzy stacjami jakimi
szła procesja z pobliskiego kościoła można było się trochę pokręcić:

https://picasaweb.google.com/114051708396369423924/Lublin23062001

Bylem w srode - pogoda mniod - jazda gorzej bo jakis test glosnosci
obiektu wymyslili mieszkancy pobliskich blokow i tak na pol gwizdka
trzeba bylo latac.

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2011-06-24 16:29:35
Autor: duddits
Lublina Seca - 23.06.11
On 06/24/11 14:00, duddits wrote:
Nie wiem czy ktoś był z precli, ale w przerwie pomiędzy stacjami jakimi
szła procesja z pobliskiego kościoła można było się trochę pokręcić:

https://picasaweb.google.com/114051708396369423924/Lublin23062001

Oops, jakieÅ› zmiany w matriksie:
https://picasaweb.google.com/114051708396369423924/Lublin23062011

--