Lubnałer twierdzi że Polacy sa odporni na wirusa

Data: 2020-06-03 10:28:46
Autor: z
Lubnałer twierdzi że Polacy sa odporni na wirusa
Ciekawe. To chyba jaki¶ przekaz dnia bo już 3 razy to słyszałem w tvnie ;-)

Data: 2020-06-03 10:43:30
Autor: A. Filip
Lubnałer twierdzi że Polacy sa odporni na wirusa [Czy dostanie Nobla za to odkrycie?! ;-)]
z <z@z.pl> pisze:
Ciekawe. To chyba jaki¶ przekaz dnia bo już 3 razy to słyszałem w tvnie ;-)

A jaki¶ "profesor (literatury)" się pod tym przełomowym odkryciem
medycznym *podpisał* własnym imieniem i nazwiskiem? :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-06-03 11:09:09
Autor: z
Lubnałer twierdzi że Polacy sa odporni na wirusa [Czy dostanie Nobla za to odkrycie?! ;-)]
No co Ty? Powtarzaj± to tylko totalni opozycjoni¶ci.

Lubnałer twierdzi że Polacy sa odporni na wirusa