Łubu dubu, niech zyje prezes naszeg o klubu

Data: 2009-06-25 10:23:58
Autor: Jerzy Olszewski
Łubu dubu, niech zyje prezes naszeg o klubu
-- -Cytat-- -
Unijny komisarz ds. gospodarczych i walutowych Joaquin Almunia przyznał w środę, że w związku z wysokim deficytem perspektywa przystąpienia Polski do strefy euro oddala się. "Jeśli deficyt będzie poprawiony do roku 2012, to pierwsza pozytywna ocena wypełnienia kryterium deficytowego może mieć miejsce w kwietniu-maju roku 2013" - powiedział dziennikarzom w Brukseli.
-- -Koniec-- -

To skandal. Już moherowe berety zagnieździły się w Brukseli. Nikt nie słucha Pana Premiera Tuska. Przecież Pan Premier powiedział wyrażnie, że Euro w Polsce ma być w 2011 roku. Kompromisowo zgodził się na 2012, ale moherom  ciągle mało i sabotują i jątrzą. To nie ludzie , to wilki.

To mówiłem ja, Jarząbek, trener III kategorii.

Data: 2009-06-25 10:53:56
Autor: skippy
Łubu dubu, niech zyje prezes naszego klubu
-- -Cytat-- -
Prezydent Lech Kaczyński nie poleciał w środę na Lubelszczyznę, oficjalnym tego powodem była zła pogoda. Prezydencki śmigłowiec wzięła jego żona i poleciała nad morze
-- -Koniec-- -

Moherowe taksówki zawsze do usług.

To mówiłem ja, Jarząbek, trener III kategorii.

Data: 2009-06-25 11:07:37
Autor: Jerzy Olszewski
skippy pisze:
[...]

A jak z murzynami w USA ?

Data: 2009-06-25 11:16:56
Autor: skippy
Łubu dubu, niech zyje prezes naszego klubu

A jak z murzynami w USA ?

Zdziwiłbyś się.

Data: 2009-06-25 11:21:28
Autor: marfi
Użytkownik "skippy" <man3@on.the.moon> napisał w wiadomości news:h1ve36$1ro$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

  Rydzyk zepsuł "czarownicy" miotłę?

--
marfi __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4187 (20090625) __________

Data: 2009-06-25 13:10:18
Autor: skippy

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1vfmd$5he$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Urwał się zaczep na siatkę z kanapkami.

Data: 2009-06-25 11:17:30
Autor: skippy
Łubu dubu, niech zyje prezes naszego klubu

Użytkownik "Jerzy Olszewski"

[...]

A jak z cyklistami?

Łubu dubu, niech zyje prezes naszeg o klubu