Łubudubu , niech nam żyje prezes naszego klubu...

Data: 2016-05-11 16:24:44
Autor: Stachu Chebel
Łubudubu , niech nam żyje prezes naszego klubu...
Ciekaw jestem czy po tytule wątka niejaki Lord_Donald wda się w polemikę. A co Paniedzieju powiesz o telegrafie? Łapiesz w ogóle o co chodzi? Dalej, ART-B vs. bliźniaki. Na skrzyżowaniu na czerwonym  niechcący się poznali??

Data: 2016-05-12 06:35:47
Autor: Ciemny Lód

Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:84af6cc0-041d-4a32-88e8-7078daea664cgooglegroups.com...
[...]

Albo na temat spółki "Srebrna". Pajac nazywający siebie lordem.

CL

Łubudubu , niech nam żyje prezes naszego klubu...