Lucas a 3D Secure

Data: 2009-07-22 14:35:07
Autor: jQ
Lucas a 3D Secure
Mam kartę Mastercard Gold w Lucasie. Od jakiegoś czasu zaczęły pojawiać się problemy z jej autoryzacją. Zgłosiłem to dziś do banku, w związku z tym, ze kolejny raz nie mogłem zapłacić w internecie tą kartą. Dostałem odpowiedź, że Lucas nie obsługuje systemu 3D secure. Może mi ktoś powiedzieć, czy to poważny problem, czy system ten jest i będzie coraz popularniejszy? Generalnie, czy trzymać tą kartę, czy lepiej szukać banku, który takich problemów nie robi?

Data: 2009-07-22 15:19:26
Autor: Artur O.
Lucas a 3D Secure
Jak chcesz super bezpieczenstwa idz do BZWBK.

Nie ma sily go zlamac, login i kod smsowy do kazdej transakcji .....

Data: 2009-07-22 16:57:00
Autor: jQ
Lucas a 3D Secure

Użytkownik "Artur O." <artek144_nospam@wp.pl> napisał w wiadomości news:h4775b$5u3$1news.wp.pl...
Jak chcesz super bezpieczenstwa idz do BZWBK.

Nie ma sily go zlamac, login i kod smsowy do kazdej transakcji .....
Ok, ale nie w tym problem.
Pierwszy raz miałem problem, gdy próbowałem zapłacić wspomnianą kartą w poczcie kwiatowej. Autoryzacja przez polcard, została odrzucona. Dziś próbowałem kupic bilet na pociąg. System e-IC korzysta z e-card. Problem ten sam. Panienka z Lucasa stwierdziła, że to problem wynikający z tego, ze Lucas nie obsługuje 3D Secure. No ale VISĄ z Millennium udało się zapłacić, i o żadne hasła nie pytał. Więc o co biega? Dlaczego mi tą Mastercard z Lucasa może odrzucać, co ma 3D Security do tego?

Data: 2009-07-22 18:33:48
Autor: MK
Lucas a 3D Secure
"jQ" <abuse@spam.pl> wrote in message news:h479c1$pcj$1inews.gazeta.pl...

[...]

Karty Lukasa chyba sa obslugiwane przez BZWBK, a BZWBK ma dla swoich kart 3DS, poniewaz go Lukas nie potrafi obsluzyc to masz problem ;).

MK

Lucas a 3D Secure