Lucas lezy ?

Data: 2011-08-04 18:18:52
Autor: Crimson
Lucas lezy ?
Przelewy czekają ...

Data: 2011-08-04 21:58:45
Autor: Lisciasty
Lucas lezy ?
Dnia Thu, 4 Aug 2011 18:18:52 +0200, Crimson napisał(a):

Przelewy czekają ...

Też mnie drażnią, już chyba 5 godzin nie działa, to jakaś kpina...

L.

Data: 2011-08-04 22:46:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Lucas lezy ?

"Lisciasty" 11s7n00acyrjg$.13zwozqmmg74x$.dlg@40tude.net

Przelewy czekają ...

Też mnie drażnią, już chyba 5 godzin nie działa, to jakaś kpina...

Pięć godzin? Tak krótko? U mnie już od kilku lat nie działa -- ani
kredytówka, ani debetówka, ani nawet bezpłatne konto... Psuł się
ów dostęp, psuł, aż pewnego dnia bank zabrał mi wszelki dostęp...

Data: 2011-08-05 21:52:04
Autor: Lisciasty
Lucas lezy ?
Dnia Thu, 4 Aug 2011 22:46:42 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
Pięć godzin? Tak krótko? U mnie już od kilku lat nie działa -- ani
kredytówka, ani debetówka, ani nawet bezpłatne konto... Psuł się
ów dostęp, psuł, aż pewnego dnia bank zabrał mi wszelki dostęp...

Ja mam u nich konto od 1999, przez ten czas w zasadzie nie narzekałem  na
bank, drażnią mnie ostatnio opłatami za debetówkę, teraz podnieśli do 5 zł.
Tak, wiem że można uniknąć opłaty wydając 3 stówki kartą w miesiącu, ale ja
jakoś nie trawię płacenia kartą i czasem mi się nie udaje tego limitu
wyrobić. Czy czas bycia klientem i regularne wpływy (pensja) ma jakikolwiek realny
wpływ na cokolwiek (kredyt np.) czy to nie ma znaczenia?

Pzdr.
L.

Data: 2011-08-05 23:48:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Lucas lezy ?

"Lisciasty" 1ori1llzkfc03$.7rljzzfjktk4.dlg@40tude.net

[...]

Zanim miałem ze 12 lat miałem już swoje (ale nie na moje nazwisko) konto
w PeKaO - -walutowe, dolcowe. :) Budynek na Żabiej/1_Maja/Piłsudskiego
jawił się mi (dziecku z przedmieść drewnianej metropolii) jak z innego
świata. Pamiętam przeprowadzki (z chyba Warszawskiej itp.) i to, że moja
matka poważnie podchodziła do spraw moich finansów. Skąd miałem dolce
u siebie -- tego już nie pamiętam, ale na pewno wprost z Hameryki, od
ludzi, którzy zasilali dzieciaka...

Z ręka na sercu przysięgam Ci na dusze moich niepoczętych dzieci, że
bankozmian jest koniecznością, bo bankierom odbija szajba i starych
swoich klientów traktują źle.

Trudno mi policzyć, ile miałem kont, w jakich bankach, jak długo itd...
Nawet nie umiem policzyć, ile teraz mam kont.

Ze 20 lat temu miałem zwyczaj: szedłem ulicą i rozglądałem się; gdy
jakiś bank wydał się mi przyjemny na oko, rozpoczynałem ,,procedury''
zakładania tam konta -- szukałem o banku informacji, pytałem ludzi,
czy warto tam założyć konto i czego należy bać, a banki zazwyczaj
lubiły okradać. :) Założenie konta trwało chwilę (póki nie było
komputeryzacji) a i zamknięcie nie trwało długo. Dlaczego rezygnowałem
z usług jakiegoś banku czy choćby oddziału? Dlatego, że ktoś w banku
krzywo na mnie spojrzał. :)

Wyjątkiem w tych regułach był PeKaO oraz ING Śląski. Do PeKaO nawet
przyniosłem kiedyś śliczne druki (sporządzone dokładnie na wzór ich
niemal nieczytelnych kserokopii z kserokopii kserokopii....) a i tak
źle mnie potraktowano.

Wszystko było dobrze, póki traktowałem ich jak należy -- jak zwierze
gotowe do rozszarpania mnie z byle powodu, czy raczej bez powodu.

I przysięgam Ci -- od tamtej pory niewiele zmieniło się poza tym,
że wiele banków upadło, wiele połączyło się, wiele przybyło, że
nie ma już czeków, ale są karty, że jest dostęp via net...

-=-

Poczytaj, pomyśl i zdecyduj się.

-=-

Tylko 5 złotych? To dwa ręczniki w Carrefourze. Białe, bawełniane
(tak zwane frote) o rozmiarze 30 cm na 50 cm -- mnie pół takiego
starczy do wytarcia się po prysznicu, jeśli nie liczyć głowy...
A gdyby tak od tego odliczyć podatki i talony z Impresjonistki
czy kupić na rencistę, płacąc debetówką Mille?... Więcej niż
24 ręczniki rocznie, :) ponad 260 ręczników przez te lata...

-=-

Wybór należy do Ciebie. Ręczniki poszarpane, poprzecierane -- czy stale nowe?...
Nie, to nie tak... Ręczniki stale nowe u Ciebie -- albo u kogoś innego, kogoś z banku. ;)

Data: 2011-08-05 05:09:07
Autor: azot
Lucas lezy ?

Użytkownik "Crimson" <robertsad6@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j1egpt$5em$1inews.gazeta.pl...
Przelewy czekają ...

Piątek godz 5:07, dalej leży.

"Szanowni Państwo,
LUKAS e-Bank nie jest aktualnie dostępny. Serdecznie przepraszamy za niedogodności."

wiatrak

Data: 2011-08-05 05:40:37
Autor: Aicha
Lucas lezy ?
W dniu 2011-08-05 05:09, azot pisze:

"Szanowni Państwo,
LUKAS e-Bank nie jest aktualnie dostępny. Serdecznie przepraszamy za
niedogodności."

Może wysyłają zawiadomienia o zmianie nazwy i coś im się wykrzaczyło.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

Data: 2011-08-05 06:41:38
Autor: Aicha
Lucas lezy ?
W dniu 2011-08-05 05:40, Aicha pisze:

"Szanowni Państwo,
LUKAS e-Bank nie jest aktualnie dostępny. Serdecznie przepraszamy za
niedogodności."

Może wysyłają zawiadomienia o zmianie nazwy i coś im się wykrzaczyło.

Już działa, w poczcie cisza.