Lucy (2014)

Data: 2014-11-25 21:42:58
Autor: Titus Atomicus
Lucy (2014)
Witam
Lucy, Luca Bessona.
https://www.youtube.com/watch?v=MVt32qoyhi0
http://en.wikipedia.org/wiki/Lucy_(2014_film)
Troche Nikity, troche Piatego Elementu, troche (ale na szczescie tylko troche) Taxi i jeszcze troche Matrixa. I Samsary (zreszta, w Lucy wykorzystano nawet fragment Samsary).
Swietne zdjecia, muzyka (Eric Sera), obsada, bdb Scarlet Johansson i Moegan Freeman (w swojej zwyklej roli)... przyjemnie sie ogladalo, ale calosci czegos brakuje.
Tak jakby scenarzysta nie wiedzial, jak te historie zakonczyc.
7+/10
--
TA

Data: 2014-11-25 22:09:06
Autor: Titus Atomicus
Lucy (2014)
In article <Titus_Atomicus-5F5F66.21425825112014@node1.news.atman.pl>,

Swietne zdjecia, muzyka (Eric Sera),
[...]
....i montaz.
--
TA

Data: 2014-11-26 09:56:33
Autor: Skylla
Lucy (2014)

7+/10

Czy przy tym wszystkim ten film nie jest po prostu głupi i niedorzeczny. Nie widziałem, ale tego się obawiam...

Data: 2014-11-26 03:37:14
Autor: jcyprys
Lucy (2014)
Czy przy tym wszystkim ten film nie jest po prostu głupi i niedorzeczny.

Już sam pomysł, że wykorzystujemy 10% mózgu jest idiotyczny...

Data: 2014-11-26 13:05:39
Autor: Maciek
Lucy (2014)
Dnia Wed, 26 Nov 2014 03:37:14 -0800 (PST), jcyprys@gmail.com napisał(a):

Już sam pomysł, że wykorzystujemy 10% mózgu jest idiotyczny...

Nie rozumiem :>

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-11-26 04:25:03
Autor: robson
Lucy (2014)
W dniu środa, 26 listopada 2014 13:05:36 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
Dnia Wed, 26 Nov 2014 03:37:14 -0800 (PST), jcyprys@gmail.com napisał(a):
 > Już sam pomysł, że wykorzystujemy 10% mózgu jest idiotyczny...

Nie rozumiem :>

Bo wykorzystujesz 8% ;>

--
==R=

Data: 2014-11-26 16:32:43
Autor: Maciek
Lucy (2014)
Dnia Wed, 26 Nov 2014 04:25:03 -0800 (PST), robson@bocznica.org napisał(a):

Nie rozumiem :>

Bo wykorzystujesz 8% ;>

No shit, Cpt. Obvious!

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-11-26 15:50:44
Autor: m
Lucy (2014)
W dniu 26.11.2014 09:56, Skylla pisze:

7+/10

Czy przy tym wszystkim ten film nie jest po prostu głupi i niedorzeczny.
Nie widziałem, ale tego się obawiam...

Dobrze się obawiasz. Ja miałem duże oczekiwania, bo reżyser, bo ogólny zarys akcji dawał nadzieję, bo "drugi matriks wyreżyserowany prze gościa od 5 elementu", a wyszedł schematyzm, pretensjonalności i ogólnie trochę kupa. Na tyle że jak mnie rozłączyło z siecią i mi zerwało streaming w 2/3 filmu, to nie chciało mi się ponownie łączyć. A Bóg mi świadkiem - nie jestem nadmiernie wybredny jeżeli chodzi o filmy :).

p. m.

Data: 2014-11-27 08:39:43
Autor: Ghost
Lucy (2014)

Użytkownik "m"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5475e8c5$0$22396$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Żarty , jak widzę to nazwisko to wiem, ze będzie infantylna papka.

Data: 2014-11-26 17:18:29
Autor: Titus Atomicus
Lucy (2014)
In article <m544s7$2ks$1@sunflower.man.poznan.pl>,
 Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> wrote:

> 7+/10

Czy przy tym wszystkim ten film nie jest po prostu głupi i niedorzeczny. Nie widziałem, ale tego się obawiam...

Mi sie w sumie podobal.
Choc spodziewalem sie jakigos bardziej wyrazistgo finalu.
W zasadzie irytowaly mnie tylko sceny wykladu (gdzie studenci wyzszej uczelni zadawali idiotyczne pytania) oraz scena konfrontacji Wybitnych Naukowcow z Lucy, ktorzy tez w zasadzie nie wiedzieli o co pytac.
--
TA

Data: 2014-11-28 17:07:08
Autor: Qrczak
Lucy (2014)
Dnia 2014-11-25 21:42, obywatel Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world uprzejmie donosi:
[...]

Za zakończenie to przynajmniej ze dwa punkty mniej.

Data: 2014-11-28 19:10:10
Autor: Ghost
Lucy (2014)

Użytkownik "Qrczak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:54789da9$0$2661$65785112@news.neostrada.pl...

Tak jakby scenarzysta nie wiedzial, jak te historie zakonczyc.
7+/10

Za zakończenie to przynajmniej ze dwa punkty mniej.

Uuuuu!
To czekamy ma torents

Data: 2014-12-03 21:54:37
Autor: JD
Lucy (2014)
W dniu 2014-11-25 o 21:42, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Tragedia. Nie obejrzałem do końca.
Nie dało się mentalnie.

JD

Data: 2014-12-04 04:37:48
Autor: Titus Atomicus
Lucy (2014)
In article <547f788e$0$2640$65785112@news.neostrada.pl>,
 JD <jacek3d@gmail.com> wrote:

> [...]
> calosci czegos brakuje.
> Tak jakby scenarzysta nie wiedzial, jak te historie zakonczyc.

A, bo flmy to sie w kinie oglada...
--
TA

Data: 2014-12-04 13:25:15
Autor: m
Lucy (2014)
W dniu 04.12.2014 04:37, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
>Tragedia. Nie obejrzałem do końca.
>Nie dało się mentalnie.
A, bo flmy to sie w kinie oglada...

To prawda, kino pomaga doobejrzeć kiepski film, bo wstyd wyjść, bo skoro już zapłaciłem to wysiedzę, bo wstyd chrapać itd...

Często się okaże że film nie był taki kiepski na jaki się zapowiadał.

p. m.

Data: 2014-12-05 00:30:45
Autor: Marek
Lucy (2014)
On Wed, 03 Dec 2014 21:54:37 +0100, JD <jacek3d@gmail.com> wrote:
Tragedia. Nie obejrzałem do końca.
Nie dało się mentalnie.

MoĹźe nie wąż tak Ĺşle. Ale faktycznie forma z jaką przedostawiono opowieść pasuje bardziej do etiudy czy krĂłtkiego metraĹźu.  Jest początek i koniec ale brak rozwinięcia.

--
Marek

Lucy (2014)