Lucy (2014)

Data: 2014-11-26 09:56:33
Autor: Skylla
Lucy (2014)

7+/10

Czy przy tym wszystkim ten film nie jest po prostu głupi i niedorzeczny. Nie widziałem, ale tego się obawiam...

Data: 2014-11-26 03:37:14
Autor: jcyprys
Lucy (2014)
Czy przy tym wszystkim ten film nie jest po prostu głupi i niedorzeczny.

Już sam pomysł, że wykorzystujemy 10% mózgu jest idiotyczny...

Data: 2014-11-26 13:05:39
Autor: Maciek
Lucy (2014)
Dnia Wed, 26 Nov 2014 03:37:14 -0800 (PST), jcyprys@gmail.com napisał(a):

Już sam pomysł, że wykorzystujemy 10% mózgu jest idiotyczny...

Nie rozumiem :>

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-11-26 04:25:03
Autor: robson
Lucy (2014)
W dniu środa, 26 listopada 2014 13:05:36 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
Dnia Wed, 26 Nov 2014 03:37:14 -0800 (PST), jcyprys@gmail.com napisał(a):
 > Już sam pomysł, że wykorzystujemy 10% mózgu jest idiotyczny...

Nie rozumiem :>

Bo wykorzystujesz 8% ;>

--
==R=

Data: 2014-11-26 16:32:43
Autor: Maciek
Lucy (2014)
Dnia Wed, 26 Nov 2014 04:25:03 -0800 (PST), robson@bocznica.org napisał(a):

Nie rozumiem :>

Bo wykorzystujesz 8% ;>

No shit, Cpt. Obvious!

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-11-26 15:50:44
Autor: m
Lucy (2014)
W dniu 26.11.2014 09:56, Skylla pisze:

7+/10

Czy przy tym wszystkim ten film nie jest po prostu głupi i niedorzeczny.
Nie widziałem, ale tego się obawiam...

Dobrze się obawiasz. Ja miałem duże oczekiwania, bo reżyser, bo ogólny zarys akcji dawał nadzieję, bo "drugi matriks wyreżyserowany prze gościa od 5 elementu", a wyszedł schematyzm, pretensjonalności i ogólnie trochę kupa. Na tyle że jak mnie rozłączyło z siecią i mi zerwało streaming w 2/3 filmu, to nie chciało mi się ponownie łączyć. A Bóg mi świadkiem - nie jestem nadmiernie wybredny jeżeli chodzi o filmy :).

p. m.

Data: 2014-11-27 08:39:43
Autor: Ghost
Lucy (2014)

Użytkownik "m"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5475e8c5$0$22396$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Żarty , jak widzę to nazwisko to wiem, ze będzie infantylna papka.

Data: 2014-11-26 17:18:29
Autor: Titus Atomicus
Lucy (2014)
In article <m544s7$2ks$1@sunflower.man.poznan.pl>,
 Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> wrote:

> 7+/10

Czy przy tym wszystkim ten film nie jest po prostu głupi i niedorzeczny. Nie widziałem, ale tego się obawiam...

Mi sie w sumie podobal.
Choc spodziewalem sie jakigos bardziej wyrazistgo finalu.
W zasadzie irytowaly mnie tylko sceny wykladu (gdzie studenci wyzszej uczelni zadawali idiotyczne pytania) oraz scena konfrontacji Wybitnych Naukowcow z Lucy, ktorzy tez w zasadzie nie wiedzieli o co pytac.
--
TA

Lucy (2014)