Lud ich chce

Data: 2011-06-21 20:20:01
Autor: K.S.
Lud ich chce
              PeO - dziura budżetowa,
              PiS  - choroba umysłowa,
              SLD - sloganem pieprzy,
              PSL - niewiele lepszy.

              Ale trudno - lud ich chce,
              a przekonać nie da się.

Data: 2011-06-21 18:27:37
Autor: obserwator
Lud ich chce
K.S. <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał(a):
              Ale trudno - lud ich chce,
              a przekonać nie da się.

a macie lesze propozycje ? Aby do czegos przekonywac, to to cos trzeba
najpierw stworzyc. Gdzie dwoch Polakow, to zawsze trzy opinie. Ile Polakow to tyle partii?
Nonsens.

Data: 2011-06-21 21:52:22
Autor: boukun
Lud ich chce

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:itqnqp$5si$1inews.gazeta.pl...
[...]

To wybieraj dalej, te żydowskie partie zrobi± ci dobrze...

boukun

Data: 2011-06-21 20:37:36
Autor: obsertwator
Lud ich chce
To wybieraj dalej, te żydowskie partie zrobi± ci dobrze...

odpowiedz raz na pytanie ktore ci sie zadaje: masz jakas inna powazna
alternatywe i potrafisz do niej przekonac wyborcow?

Z tymi zydami to juz nie pierdziel, bo ci w PO i SLD jakos nie przeszkadzaja.

Data: 2011-06-21 22:50:39
Autor: boukun
Lud ich chce

Użytkownik " obsertwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:itqveg$4i8$1inews.gazeta.pl...

To wybieraj dalej, te żydowskie partie zrobi± ci dobrze...

odpowiedz raz na pytanie ktore ci sie zadaje: masz jakas inna powazna
alternatywe i potrafisz do niej przekonac wyborcow?

Na matołectwo nie ma lerkarstwa, musi cierpieć, a wraz z nim cały naród... Alternatyw± jest nieposłuszeństwo obywatelskie, rewolucja oddolna, pogonienie tego całego tałatajstwa w pizdu na cztery wiatry. Masz, posłuchaj sobie, ten go¶ciu to jest geniusz http://stopsyjonizmowi.wordpress.com/2011/04/05/zbrodnie-zydowskie/

Z tymi zydami to juz nie pierdziel, bo ci w PO i SLD jakos nie przeszkadzaja.

Koalicja okr±głostołowa POPiSSLD i wszystko jasne...

boukun

Data: 2011-06-21 20:56:17
Autor: obserwator
Lud ich chce

> [...]

> Z tymi zydami to juz nie pierdziel, bo ci w PO i SLD jakos nie przeszkadzaja.

Koalicja okr±głostołowa POPiSSLD i wszystko jasne...

nie zmieniaj tematu, tylko odpowiedz konkretnie na pytanie ktore ci zadalem: jaka masz alternatywe powazna. Rozumiesz: POWAZNA.

Pierdzielic tak jak to robisz ty, to mozna do usranej smierci.

Data: 2011-06-21 23:04:14
Autor: boukun
Lud ich chce

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:itr0hh$8jm$1inews.gazeta.pl...

> [...]

jaka masz alternatywe powazna. Rozumiesz: POWAZNA.

Pierdzielic tak jak to robisz ty, to mozna do usranej smierci.

Alternatyw± jest nawet nic nie robienie, alternatyw± jest Kononowicz... Lepszy Kononowicz, niż banda okr±głostołowa... Jak można bandytów sobie na panów wybierać?

boukun

Data: 2011-06-21 21:09:38
Autor: obserwator
Lud ich chce

Alternatyw± jest nawet nic nie robienie, alternatyw± jest Kononowicz... Lepszy Kononowicz, niż banda okr±głostołowa... Jak można bandytów sobie na panów wybierać?

..a jeszcze lepsza alternatywa jest tylko krytykowanie:)

Data: 2011-06-22 12:59:42
Autor: boukun
Lud ich chce

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:itr1ai$b8c$1inews.gazeta.pl...

[...]

Lepsza krytyka, niż wybieranie na zmianę PO i PiS, PiS i PO, na swoj± i przyszłych pokoleń zagładę..., niż dawanie się nabierać dziesi±tki lat w kółko sondażowniom...

boukun

Data: 2011-06-22 03:40:46
Autor: cirrus
Lud ich chce
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:itr1in$mji$1mx1.internetia.pl...
[...]

Jak można wybrać takiego kretyna?

--
stevep

Data: 2011-06-22 18:37:52
Autor: jadrys
Lud ich chce
W dniu 2011-06-22 03:40, cirrus pisze:

Lepszy  Kononowicz, niĹĽ banda okrÄ…gĹ‚ostoĹ‚owa... Jak moĹĽna bandytĂłw sobie
na panĂłw  wybierać?
boukun
AlternatywÄ… jest nawet nic nie robienie, alternatywÄ… jest Kononowicz...

Jak można wybrać takiego kretyna?

Czasem lepszy kretyn od przebiegłego złodzieja i sprzedawczyka.

Data: 2011-06-22 22:00:27
Autor: K.S.
lepszy m±dry złodziej
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:itt5oh$tne$1news.onet.pl...
[...]

Lepszy m±dry złodziej od uczciwego kretyna.
Bo złodziej w końcu się do¶ć nachapie, a kretyn nie zm±drzeje nigdy.

Data: 2011-06-22 22:04:18
Autor: u2
lepszy m±dry złodziej
W dniu 2011-06-22 22:00, K.S. pisze:
[...]

Lepiej z m±drym stracić, niż ze złodziejem się nachapać.

Data: 2011-06-23 09:54:07
Autor: jadrys
lepszy mądry złodziej
W dniu 2011-06-22 22:04, u2 pisze:

Czasem lepszy kretyn od przebiegłego złodzieja i sprzedawczyka.
Lepszy mądry złodziej od uczciwego kretyna.
Bo złodziej w końcu się dość nachapie, a kretyn nie zmądrzeje nigdy.

Lepiej z mądrym stracić, niż ze złodziejem się nachapać.

Bardzo mądra myśl. Niestety - mało kto ją tu na psp zrozumie.

Data: 2011-06-23 17:12:52
Autor: Leprechuan
lepszy mądry złodziej

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iturhr$j7a$5news.onet.pl...
[...]

 To, ĹĽe ty nie rozumiesz nie oznacza, ĹĽe inni nie pojmujÄ… tak prostej oczywistoĹ›ci.

BomBel

Data: 2011-06-23 21:41:42
Autor: jadrys
lepszy mądry złodziej
W dniu 2011-06-23 17:12, Leprechuan pisze:

Lepiej z mądrym stracić, niż ze złodziejem się nachapać.

Bardzo mądra myśl. Niestety - mało kto ją tu na psp zrozumie.

To, że ty nie rozumiesz nie oznacza, że inni nie pojmują tak prostej oczywistości.

BomBel

Z postów pisanych przez niektórych można wywnioskować że oni jednak tego nie zrozumieją.

Data: 2011-06-23 09:55:42
Autor: jadrys
lepszy mądry złodziej
W dniu 2011-06-22 22:00, K.S. pisze:
UĹĽytkownik "jadrys"<Che@yahoo.com>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
[...]

Jeżeli lubisz być okradany i zaprzedawany obcym interesom to owszem.. Ale raczej nie licz na jego "nachapanie" się.

Data: 2011-06-23 11:32:34
Autor: K.S.
lepszy m±dry złodziej
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:iturhq$j7a$4news.onet.pl...
[...]

To nie jest kwestia lubienia lecz kalkulacji.
Dureń może w dobrej wierze powodować znacznie większe szkody niż złodziej; nawet może w dobrej wierze nakazać wymordowanie tysięcy aby ludowi żyło się lepiej.
A mało to było przykładów!
WeĽmy np uczciwych komunistów. I Pol Pota.

Data: 2011-06-23 11:44:06
Autor: u2
lepszy m±dry złodziej
W dniu 2011-06-23 11:32, K.S. pisze:
WeĽmy np uczciwych komunistów. I Pol Pota.

Przecież to zwykli złodzieje. Nie ¶ciemniaj.

Data: 2011-06-23 11:49:08
Autor: K.S.
lepszy m±dry złodziej

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e030ae7$0$2488$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-06-23 11:32, K.S. pisze:
WeĽmy np uczciwych komunistów. I Pol Pota.

Przecież to zwykli złodzieje. Nie ¶ciemniaj.

No, no.
Zwykły złodziej nie chce przerabiać ¶wiata.

Data: 2011-06-23 12:52:34
Autor: boukun
lepszy m±dry złodziej

Użytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:itv26o$csv$1news.onet.pl...

[...]

Bo to niezwyli złodzieje...

boukun

Data: 2011-06-23 13:06:06
Autor: u2
lepszy m±dry złodziej
W dniu 2011-06-23 11:49, K.S. pisze:

WeĽmy np uczciwych komunistów. I Pol Pota.

Przecież to zwykli złodzieje. Nie ¶ciemniaj.

No, no.
Zwykły złodziej nie chce przerabiać ¶wiata.

Nie ¶ciemniaj. Komunista chce przerobić ¶wiat na własn± modłę, aby
więcej można było ukra¶ć. Przecież złodziejstwo za PRL-u było cech±
immanentn± "systemu".

Data: 2011-06-23 13:19:33
Autor: boukun
lepszy m±dry złodziej

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e031e1f$0$2441$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To jest cech± obecnego systemu, przerobili go na swoj± modłę, bo w kapitaliĽmie można więcej soków z niewolnika wycisn±ć. Dlatego była targowica okr±głego stołu...

boukun

Data: 2011-06-23 21:41:34
Autor: jadrys
lepszy mądry złodziej
[...]

raczej nie licz na jego "nachapanie" siÄ™.
[...]
WeĹşmy np uczciwych komunistĂłw. I Pol Pota.

Czysta spekulacja - dureń może to a może i tamto, ale wcale nie musi. A ty jednak wolisz nie ryzykować - wybierasz kanalię złodziejska i sprzedajną nie dając się wykazać kretynowi.. Naprawdę dziwi mnie taka postawa.

Chwali ci siÄ™ tylko jedno - ĹĽe nie nazywasz Pol Pota komuchem.

Data: 2011-06-23 15:37:07
Autor: cirrus
lepszy mądry złodziej
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iturhq$j7a$4news.onet.pl...
[...]

Ja nie lubię, ale ty uwielbiasz i bez wyimaginowanego okradania nie mógłbyś żyć.

--
stevep

Data: 2011-06-23 21:41:27
Autor: jadrys
lepszy mądry złodziej
W dniu 2011-06-23 15:37, cirrus pisze:

[...]

  To nie ja jestem tym co cie okrada i zaprzedaje interesom obcych mocarstw.

Data: 2011-06-24 03:19:26
Autor: cirrus
lepszy mądry złodziej
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu04s8$8h7$2news.onet.pl...
[...]

Na to jesteś za głupi, za to wierzysz w każdy bzdet.

--
stevep

Data: 2011-06-24 07:17:06
Autor: jadrys
lepszy mądry złodziej
W dniu 2011-06-24 03:19, cirrus pisze:
[...]

To ty wierzysz w to co mówi Tusk, Kaczyński, Kwaśniewski, czy Michnik. Pytanie tylko - czy robisz to za darmo?

Data: 2011-06-24 11:07:48
Autor: cirrus
lepszy mądry złodziej
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu16k7$pjv$1news.onet.pl...
[...]

Jakie pytanie, przecieĹĽ ty wiesz nawet bez zaglÄ…dania komus do kieszeni, ot takie prymitywne "pokaĹĽ lekarzu co masz w garazu?"

--
stevep

Data: 2011-06-23 12:51:08
Autor: boukun
lepszy m±dry złodziej

Użytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:itthkg$b3a$1news.onet.pl...
[...]

Złodziej się do¶ć nachapie? A to sk±d ci się wzięło? Z reżimowej propagandy, że lepiej głosować na starych złodzieji, bo może się dosyć nachapali?
Od kiedy to złodziej przestaje być złodziejem?

boukun

Data: 2011-06-24 17:51:14
Autor: the_foe
lepszy m±dry złodziej
[...]

mowiac oglednie tak dziala demokracja w USA. Ktos wygrywa wybory to nawet sprzataczki zmienia.

--
the_foe

Data: 2011-06-23 03:31:44
Autor: cirrus
Lud ich chce
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:itt5oh$tne$1news.onet.pl...
[...]

Lepszy w domu wariatow.

--
stevep

Data: 2011-06-23 09:47:40
Autor: jadrys
Lud ich chce
W dniu 2011-06-23 03:31, cirrus pisze:
[...]

A złodziej i sprzedawczyk w kryminale a nie przy korycie.

Data: 2011-06-23 15:38:24
Autor: cirrus
Lud ich chce
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iturhp$j7a$1news.onet.pl...
[...]

Pierdolisz, na złodzieju czapka karakułowa.

--
stevep

Data: 2011-06-23 21:41:19
Autor: jadrys
Lud ich chce
W dniu 2011-06-23 15:38, cirrus pisze:

A złodziej i sprzedawczyk w kryminale a nie przy korycie.
Lepszy w domu wariatow.

Pierdolisz, na złodzieju czapka karakułowa.

Zostaw tą brudną robotę u Adama M. i rozejrzyj się wokół. - Polski już nie ma... Nie pozostał nam nawet ani jeden krajowy bank.

Data: 2011-06-24 03:20:15
Autor: cirrus
Lud ich chce
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu04s7$8h7$1news.onet.pl...
[...]

I co to wina Michnika?

--
stevep

Data: 2011-06-24 07:16:59
Autor: jadrys
Lud ich chce
W dniu 2011-06-24 03:20, cirrus pisze:
[...]

Gówna tuba propagandowa układu okrągłogłowego.

Data: 2011-06-24 11:08:56
Autor: cirrus
Lud ich chce
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu16k8$pjv$4news.onet.pl...
[...]

No chyba, ĹĽe gĂłwna.

--
stevep

Data: 2011-06-22 03:39:44
Autor: cirrus
Lud ich chce
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:itqtbv$u0i$1mx1.internetia.pl...
[...]

A ty wybierz wolno¶c i wyjedĽ na białoru¶.

--
stevep

Data: 2011-06-22 13:00:42
Autor: boukun
Lud ich chce

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:itrh54$2i3$1news.vectranet.pl...
[...]

Wolno¶ć, oznacza uwolnić się od ciemiężców gnębi±cych nasz naród...

boukun

Data: 2011-06-21 22:16:09
Autor: K.S.
Mniejsze zło!

[...]

a macie lepsze propozycje ? Aby do czegos przekonywac, to to cos trzeba
najpierw stworzyc.

Gdzie dwoch Polakow, to zawsze trzy opinie. Ile Polakow to tyle partii?
Nonsens.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Wyborca Polski
(deklaracja programowa)

        Znów wybory - kogo wybrać?
        która partia lepsza jest?
        Nie wiem - ale wyjdzie w praniu -
        życie to najlepszy test.

        Najważniejsze - jak wiadomo -
        by głos nie zmarnował się;
        Muszę trafić w gust większo¶ci,
        bo inaczej będzie Ľle.

        Razem raĽniej - no i nowa
        władza nie daruje mi,
        kiedy z twarzy mej wyczyta
        że nie popierałem ich.

        Choć już raz mnie oszukali,
        lecz w sondażach gór± s±,
        a i w telewizji błyszcz±;
        ich wybiorę! - mniejsze zło.

        Wiem ja dobrze. że to szuje -
        każdy napchać chce swój trzos,
        ale może mi co¶ przy tym
        kapnie - może trafię los.

        Ci co dot±d nie rz±dzili
        u mnie zawsze s± bez szans;
        Wszycy kradn± - więc i oni
        wnet w złodziejski wpadn± trans.

        Nie wiem, nie chcę - ale muszę -
        więc wybiorę mniejsze zło,
        bo zło mniejsze jest najlepsze -
        każdy mi potwierdzi to.

Data: 2011-06-21 20:34:45
Autor: obserwator
Mniejsze zło!
> [...]

> najpierw stworzyc.
>
> Gdzie dwoch Polakow, to zawsze trzy opinie. Ile Polakow to tyle partii?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
[...]

ladne:) Ja juz tu pisalem, ale pewnie nie przeczytales to powtorze: na chwile obecna najbardziej propolska (ale nie idelna) paria jest PiS.

W PO tez bym nie potepial do konca i skreslal, bo sa tam rowniez politycy
myslacy w kategoriach interesu polskiego (pislam chyba wczoraj np. o p. J.
Gowinie). Niestety ci ludzie nie zdominowali tej parti do tej pory.
A obecne kierownictwo oraz sam Donad Tusk, to wiadomo kim sa. Szkoda gadac.

PiS ma szanse na stanie sie autentyczna partia polska, ale to wymaga czasu
i doboru kadr. Ale mimo wszytko, tylko tej partii na chwile obecna mozna najbardziej zaufac,
zwlaszcza iz chyba dosc dokladnie widac, jak obecna elita probuje ja spucic do kanalu, bo to najgrozniejszy dla tej obecnej niepropolskiej wladzy,
przeciwnik.

Data: 2011-06-21 20:53:21
Autor: obserwator
Mniejsze zło!
jeszcze cos dorzuce: udowodniono, ze w systemach demokratycznych stjwyzsza
stabilnosc na scenie politycznej uzyskuje sie w ukadach dwupartyjnych,
maksymalnie trojpartyjnych.

Natomiast w poszczegolnych partiach istnieja frakcje o zblizonych pogladach.

Warunkiem stabilnosci jest jednak powazne traktowanie roli partii rzadzacej i
opozycyjnej, tzn. partia aktualnie rzadzaca jest punktowoana przez opozycje i masmedia patrza jej uwaznie na rece, wspomagajac opozycje.

Jesli jest odwrotnie, czyli tak jak w tej chwili mamy w Polsce, to jest to
przypadek ktorym powinni zajac sie psychiatrzy.

Data: 2011-06-21 22:52:27
Autor: boukun
Mniejsze zło!

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:itqv94$3mv$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> najpierw stworzyc.
>
> Gdzie dwoch Polakow, to zawsze trzy opinie. Ile Polakow to tyle partii?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
[...]

Kiszczakowska koalicja, antypolska do krwi...

boukun

Data: 2011-06-21 20:57:57
Autor: obserwator
Mniejsze zło!
> ladne:) Ja juz tu pisalem, ale pewnie nie przeczytales to powtorze: na chwile
> obecna najbardziej propolska (ale nie idelna) paria jest PiS.

Kiszczakowska koalicja, antypolska do krwi...

a partia Leppera ktora popierales, to tak sam z siebie sie stworzyl?

Data: 2011-06-21 23:06:20
Autor: boukun
Mniejsze zło!

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:itr0kl$8rm$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Kiszczakowska koalicja, antypolska do krwi...

a partia Leppera ktora popierales, to tak sam z siebie sie stworzyl?

Ano sama z siebie, a potem J. Kaczyński oznajmił w Fundacji Batorego Smolara, że wszystkie partie nie maj±ce nic wspólnego z układem okr±głego stołu trzeba zlikwidować, i słowa dotrzymał, jedyne propolskie partie LPR i Samoobronę zlikwidowano...

boukun

Data: 2011-06-21 21:15:26
Autor: obserwator
Mniejsze zło!
[...]

podaj pelny tekst wypowiedzi Kaczynskiego, to zobaczymy co rzeczywiscie
powiedzial.

Jaki jest propolski Giertych, to teraz widac wyraznie. Jednak fakt, ze jego
ojciec ma taki a nie inny zyciorys, mial dosc powazny wplyw na poglady
polityczne lidera LPR.

Działalno¶ć publiczna w PRL]

W latach 1986&#8211;1989 był członkiem Rady Konsultacyjnej przy Przewodnicz±cym Rady
Państwa Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej, Wojciechu Jaruzelskim, która była
bojkotowana przez opozycję zwi±zan± m.in. ze ¶rodowiskami NSZZ "Solidarno¶ć" i
Znaku. Przestrzegał w niej przed rozluĽnieniem polskich więzów z ZSRR, a
konkretniej ze wschodem i zagrożeniem zachodnioniemieckim. Krytykował wówczas
KOR-owski odłam opozycji solidarno¶ciowej (z Jackiem Kuroniem i Adamem
Michnikiem) jako "służ±cy niepolskim interesom".

W 1981 poparł wprowadzenie stanu wojennego, tłumacz±c, że jest to jedyny
sposób na uniknięcie inwazji radzieckiej. W zwi±zku z tym rozsyłał listy
nakłaniaj±ce do poparcia decyzji gen. Wojciecha Jaruzelskiego. Poparcie to
ponawiał wielokrotnie aż do 1989[1].

Lepper tez pokazal jaki jest propolski. Mial swoje piec minut i udowodnil, ze
jednak gadki szmatki nie znalazly potwierdzenia w czynach.

--

Lud ich chce