- Ludwik, natychmiast meldujesz się u mnie. Jeszcze cię tu nie ma???

Data: 2011-06-03 18:01:12
Autor: Leprechuan
- Ludwik, natychmiast meldujesz się u mnie. Jeszcze cię tu nie ma???

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:isav7s$5n5$1news.vectranet.pl...
# -Napisałem bardzo ważny list prezesie, wierzę że adresaci dadzą się nabrać na jego treści:

Powstał i zaczął czytać:

-Zwracam się do Państwa, sprawdzonych i wiarygodnych bojowników o tę jedną z najwyższych ludzkich i konstytucyjnych wartości. Dowiedliście swojej determinacji, odwagi, moralnej integralności, kiedy broniliście wolności przed policyjnym państwem PiS, także i przede mną, wówczas ministrem właściwym ds. wewnętrznych.?.

Sabo! Ludwiku! Nie idzcie tą drogą! ;)

BomBel

- Ludwik, natychmiast meldujesz się u mnie. Jeszcze cię tu nie ma???