Ludzcy panowie... - mogli rostrzelac!

Data: 2010-12-22 12:34:00
Autor: Tomek
Ludzcy panowie... - mogli rostrzelac!
Wlasnie zdecydowano o zdjeciu z anteny program "Warto rozmawiac" Pospieszalskiego. W sumie nasi rzadzacy to ludzcy panowie - Pospieszalski mógl przeciez miec wypadek, mogli go pobic nieznani sprawcy. A tu tylko zwolnienie...

Tomek

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1345,title,Program-Jana-Pospieszalskiego-zniknie-z-anteny-TVP,wid,12970370,wiadomosc_prasa.html

Data: 2010-12-22 03:42:44
Autor: DJ MC Donald Musk
On 22 Gru, 12:34, "Tomek" <ten...@tlen.pl> wrote:
Wlasnie zdecydowano o zdjeciu z anteny program "Warto rozmawiac"
Pospieszalskiego. W sumie nasi rzadzacy to ludzcy panowie - Pospieszalski
m gl przeciez miec wypadek, mogli go pobic nieznani sprawcy. A tu tylko
zwolnienie...

Tomek

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1345,title,Program-Jana-Pospieszalskiego-...

Musi poczekac na swoja kolejke...
Na razie koncentruja sie na Jarku - co im przeszkadza "rzadzic"
Poxniej juz pojdzie szybko/...

Data: 2010-12-22 12:58:18
Autor: Krzysztof

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4d11e291$0$2432$65785112news.neostrada.pl...
[...]

I dobrze! Obiektywizm tego programu mnie po prostu porażał.

K.

Data: 2010-12-22 04:27:04
Autor: DJ MC Donald Musk
On 22 Gru, 12:58, "Krzysztof" <osiemk_u...@wp.pl> wrote:
U ytkownik "Tomek" <ten...@tlen.pl> napisa w wiadomo cinews:4d11e291$0$2432$65785112news.neostrada.pl...> Wlasnie zdecydowano o zdjeciu z anteny program "Warto rozmawiac"
> Pospieszalskiego. W sumie nasi rzadzacy to ludzcy panowie - Pospieszalski
> m gl przeciez miec wypadek, mogli go pobic nieznani sprawcy. A tu tylko
> [...]

I dobrze! Obiektywizm tego programu mnie po prostu pora a .

K.

Poraza?
a ty chociaz jeden program obejrzales?
Pospieszalski ZAWSZE zaprasza obie strony konfliktu tyle, ze lewacy
sie go boja i nie przychodza.
Boja sie prawdy bo przeciez ich nie zje..

Data: 2010-12-22 13:04:22
Autor: Tomek

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:iesp4k$frt$1inews.gazeta.pl...

[...]

Chyba w tv powinny być programy z obu stron. Teraz zostanie Olejnik, Żakowski i Lis. Same przykłady obiektywizmu...
Oczekujesz obiektywizmu politycznego - oglądaj TV Mango.
Tomek

Data: 2010-12-22 13:13:11
Autor: raff

"Tomek" <tentom@tlen.pl> wrote in message news:4d11e9af$0$2502$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jak lewak narzeka na obiektywizm, to program musi byc OK.

Tak wlasnie wyglada wg nich obiektywizm - Zakowski, Olejnik i Michnik. I wybieraj sobie...

R.

Data: 2010-12-22 13:14:42
Autor: Krzysztof
[...]

Dalczego ? Czy kaczor patyczkował sie w tv? Wywalił wszystkich zaczynając od kierownictwa wiadomości. Teraz wróci dopiero stan równowagi - Wildsteina nie wywalili.

K.

Data: 2010-12-22 12:24:58
Autor: obserwator
Krzysztof <osiemk_usun@wp.pl> napisał(a):
Dalczego ? Czy kaczor patyczkował sie w tv? Wywalił wszystkich zaczynając od kierownictwa wiadomości. Teraz wróci dopiero stan równowagi - Wildsteina nie wywalili.

przynajmniej programy byly wtedy ciekawsze, a teraz tandeta i nuda
monotematyczna jak za PRl-u, oparte na klamliwej indoktrynacji spoleczenstwa,

Data: 2010-12-22 14:56:30
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

[...]

Trzy ciekawe programy w TVP proszę wymienić, za rządów Kaczyńskiego.

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-22 15:22:16
Autor: Tomek

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:172nknirv4v72.1r6fm9g2twd90$.dlg40tude.net...
obserwator napisał:

[...]

1. Gumisie
2. Sprawozdania z komisji Rywina
3. Prognoza pogody po Wiadomościach.
T.

Data: 2010-12-22 14:38:59
Autor: obserwator
Tomek <tentom@tlen.pl> napisał(a):
1. Gumisie
2. Sprawozdania z komisji Rywina
3. Prognoza pogody po Wiadomościach.
T.

1. moda na sukces
2. Monika Olejnik
3. Kawa czy herbata?
4. zakowski
6. polityka przy kawie
7. Gruby Kalisz
8. pytanie na sniadanie
9. Palikot
10.Kot w butach - film
11.Niesiolowski po zazyciu srodkow na poudzenie
12.Pogoda
13.Lis w kurniku (serial)

14. Spotkanie popoludniowe przy kawie Priezydenta Bronka z Jenieralem
Jaruzelskim *Powtorka z rozrywki*. :))))))))))

Data: 2010-12-22 14:42:07
Autor: obserwator
Ludzcy panowie... - mogli rostrzelac!
no i ostatni hicior:

Nauka gotowania : jak robic pierogi po rusku:)

Data: 2010-12-22 15:44:28
Autor: raff

" obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:iet2nv$kq4$1inews.gazeta.pl...
no i ostatni hicior:

Nauka gotowania : jak robic pierogi po rusku:)

I jak jesc bezy.

R.

Data: 2010-12-22 15:03:28
Autor: obserwator
Ludzcy panowie... - mogli rostrzelac!
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):
I jak jesc bezy.

Wiadomosci z ostatniej chiwli:

* Najwybitnieszy rezyser bylego obozy pracy - Andrzej Wajda kreci film pt.:

*Noz w brzuchu*. W roli glownej corka rezysera.

* biskup Zycinski, radzi jak zapobiegac ciazy.

* Z Radkiem Sikorskim w Lazience. Pan minister poradzi jaka brylantyne i
wazeline uzywac, aby dobrze sie prezentowac w UE.

* Pani Sroda o modzie i urodzie, dla Pan wyemancypowanych.

* Michik  o lokopedach

* Tusk o modzie w Peru. Jakie teraz tam sie nosi czapeczki z welny.

* Schetyna, jak mozna zemscic sie na towarzyszu z partii grajac w nim w pilke

* Tusk powaznie kontuzjowany w czasie meczu pikarskiego.

* Tusk:Jak caluje Misiek, a jak Angela. Doswiadczenia osobiste.

* Kalisz jak byc kochanym po zastosowaniu diety.

* Bartoszewski dieta dlugowiecznosci. Jak uzyskac sprawnosc intelektualna
na starosc.

* Pitera jak przygotowac dorsza  zamiast karoia na Swieta.

Data: 2010-12-22 15:24:17
Autor: obserwator.
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
obserwator napisał:

> * Pitera jak przygotowac dorsza  zamiast karoia na Swieta.

Chyba "karpia".

Brawo ? dostanie pan nagrode pocieszenia - flage homoseksualistow.

Po nagrode prosze sie zglosic do GW (II pietro)ale po naszych Swietach.

Data: 2010-12-22 16:25:47
Autor: Grzegorz Z.

obserwator napisał:

[...]

Znaczy po pierwszym maja dopiero?

Data: 2010-12-22 16:28:36
Autor: Grzegorz Z.

obserwator napisał:

[...]

Zawsze mnie śmieszyło gdy ty i tobie podobni wypominacie nam lewakom że
powinniśmy pracować w wasze święta i w niedziele.

Data: 2010-12-22 15:36:48
Autor: obserwator
Ludzcy panowie... - mogli rostrzelac!
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
Zawsze mnie śmieszyło gdy ty i tobie podobni wypominacie nam lewakom że
powinniśmy pracować w wasze święta i w niedziele.

skoro jestescie lewakami, to wlasciwie dlaczego nie pracujecie w swieta i
niedziele?

Zydzi swietuja we wlasne swieta, a pracuja podczas swiat katolickich, czy
muzulmanskich.

I vice versal, katolicy pracuja podczas swiat zydowskich czy muzulmanskich.

Waszym swietem jest 1 maja.

Data: 2010-12-22 16:44:53
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

[...]

Z tego samego powodu dla którego wy nie pracujecie 1 maja.

Data: 2010-12-22 15:54:54
Autor: obserwator
Ludzcy panowie... - mogli rostrzelac!
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
Z tego samego powodu dla którego wy nie pracujecie 1 maja.

to tylko w Polsce tak jest, ze obowiazuje to narzucone swieto 1 maja - bo
Polska nie zostala wyleczona z komunizmu.

W cywilizowanych krajach, takiego obowiazku swietowania 1- maja nie ma. Podobnie jak nie ma swiat zydowskich czy muzulmanskich. Oni swietuja prywatnie.

Powinno sie w koncu to jakos unormowac.

Data: 2010-12-22 18:46:09
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
Z tego samego powodu dla którego wy nie pracujecie 1 maja.

to tylko w Polsce tak jest, ze obowiazuje to narzucone swieto 1 maja

Ale co wam szkodzi pracować 1 maja?

Data: 2010-12-22 23:04:19
Autor: raff
Ludzcy panowie... - mogli rostrzelac!
Zawsze mnie śmieszyło gdy ty i tobie podobni wypominacie nam lewakom że
powinniśmy pracować w wasze święta i w niedziele.

Dlaczego ?

Nie uznajecie tych swiat, to do roboty!

R.

Data: 2010-12-23 00:02:41
Autor: Grzegorz Z.
raff napisał:

Zawsze mnie śmieszyło gdy ty i tobie podobni wypominacie nam lewakom że
powinniśmy pracować w wasze święta i w niedziele.

Dlaczego ?

Nie uznajecie tych swiat, to do roboty!

A wy uznajecie jeszcze "święto św.Józefa Robotnika" ? --

Data: 2010-12-22 15:55:37
Autor: Grzegorz Z.
raff napisał:

" obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:iet2nv$kq4$1inews.gazeta.pl...
no i ostatni hicior:

Nauka gotowania : jak robic pierogi po rusku:)

I jak jesc bezy.

"Chciałabym wstąpić do picu"

Ale to nie w TVP tylko we wrażym MSW czy innym GWnie.

Data: 2010-12-22 13:52:47
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-22 12:58, Krzysztof pisze:

[...]

To ten sam facet który wynajmował aktorów do opłakiwania zmarłego Prezydenta?

Data: 2010-12-22 13:58:32
Autor: raff

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:iessb5$m7n$1news.onet.pl...
[...]

Pytanie: czy aktor nie moze wyrazac swoich prywatnych uczuc ?

Czy Olbrychski siekac szabla obrazki w Zachecie gral, czy byl osoba prywatną ?

R.

Data: 2010-12-22 14:12:03
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-22 13:58, raff pisze:
[...]

Nie słyszałeś, raff? Jakaś głębsza afera była z tymi wynajętymi aktorami w tamtym czasie.  A co do Olbrychskiego - no cóż - pieniędzy nie brał za zniszczenie obrazów..

Data: 2010-12-22 14:19:10
Autor: raff

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:iestff$qdu$1news.onet.pl...
[...]

Nie jakas wieksza afera, tylko rozwrzeszczane GWno.

R.

Data: 2010-12-22 14:24:57
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-22 14:19, raff pisze:
[...]

No nie wiem, ja tam nie czytam ani się nie powołuje na tego szmatławca, ale gdy zobaczyłem tego fircyka z TVP i aktorów na placu przed pałacem to poczułem że ktoś chce mnie wciągnąć do oglądania taniego spektaklu.  A nadmienię że wcześniej solidaryzowałem się z tymi ludźmi na placu.

Data: 2010-12-22 15:38:29
Autor: cyc
[...]

Nie przesadzaj . Na rostzrelanie nie zasluzyl bo nie jestesmy w stanie wojny ale na wiezienie tak . To co wygadywal ten kretyn na antenie kwalifikowalo go albo do wiezienia albo na trwale leczenie psychiatryczne .Zreszta nie tylko on . Nie gorzej w tej materii wyglada wiecej osob w tym jego ideolog z ktorego czerpal natchnienie , Rydzyk.

cyc

cyc

Data: 2010-12-22 16:44:46
Autor: heÂŽsk
On Wed, 22 Dec 2010 12:34:00 +0100, "Tomek" <tentom@tlen.pl> wrote:

[...]

Mogl tez poleciec TU-154 a pozniej byc pochowany jako NN.

Ludzcy panowie... - mogli rostrzelac!