Ludzi niegodnie naleĹźećv‰Úł7Łş×üC ) pw–z- narodowej muszą zostać

Data: 2019-04-12 10:43:23
Autor: A. Filip
Ludzi niegodnie naleĹźećv‰Úł7Łş×üC ) pw–z- narodowej muszą zostać
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
"- Nie ustaniemy, aż nie doprowadzimy do pełnego oczyszczenia Polski z
ludzi, którzy nie są godni należeć do naszej wspólnoty narodowej -
powiedział Bierecki. Kolegę z PiS skrytykował nawet Joachim
Brudziński. Minister stwierdził: "Wypowiedź, głupia i
nieodpowiedzialna, dająca paliwo naszym oponentom, mam nadzieję, że
będzie refleksja i słowo przepraszam" - napisał szef MSWiA na
Twitterze.
Sam Bierecki początkowo nie miał zamiaru przepraszać. - Brzmią
strasznie [słowa z jego niedawnego wystąpienia - red.] dla tych,
którzy może poczuwają się do winy - mówił senator.
Teraz jednak Bierecki zmienia zdanie. (...)
"Przepraszam za to, że mogły zostać źle odczytane, że zrobiła się z
tego w tak ważnym czasie 9. rocznicy tragedii smoleńskiej, medialna
historia" - mówi senator w rozmowie z portalem wpolityce.pl"

https://dorzeczy.pl/kraj/99572/Senator-PiS-wywolal-burze-swoimi-slowami-Teraz-przeprasza.html

A co TOBIE DOKŁADNIE nie pasowało w jego słowach?

Bo owszem jest się czego czepić ale większość szeregowych idiotów nie
będzie potrafić zrobić tego bez strzelenia sobie w stopę.  Czy TY jesteś
szeregowym idiotą?  Strzelaj! :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-04-12 01:56:34
Autor: Bruno Brunowski
Ludzi niegodnie należeć do naszej wspólnoty narodowej muszą zostać
W dniu piątek, 12 kwietnia 2019 10:43:25 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
>
> https://dorzeczy.pl/kraj/99572/Senator-PiS-wywolal-burze-swoimi-slowami-Teraz-przeprasza.html

A co TOBIE DOKŁADNIE nie pasowało w jego słowach?

Nie wydaje ci się groźnym, że politycy chcą ustać kto jest godny "należeć do naszej wspólnoty narodowej"? W przeszłości było wiele przypadków gdy to robili i żaden nie skończył się dobrze.

--
Bruno

Data: 2019-04-12 11:11:17
Autor: A. Filip
> [...]

"należeć do naszej wspólnoty narodowej"? W przeszłości było wiele
przypadków gdy to robili i żaden nie skończył się dobrze.

To _może_ być groźne po kolejnych paru ruchach/krokach, może nawet i
lepiej (trochę+) przesadzić z "ostrożnością".  To nie MUSI być groźne.
Jak się "tylko zakrzyczy" to jest niby super fajnie dopóki potem
"znienacka" parę milionów "pomaszeruje do niemieckiego gazu".

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-04-12 03:09:07
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 12 kwietnia 2019 11:12:06 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

Jak się "tylko zakrzyczy" to jest niby super fajnie dopóki potem
"znienacka" parę milionów "pomaszeruje do niemieckiego gazu".

Najlepiej to po prostu gęby nie otwierać, jak się nie ma pewności co z niej wyjdzie. A tak to znów mamy reklamę na cały Świat:
"Polish senator defends 'purging' comment amid outrage."
https://apnews.com/e419404c2b4f4f30ac768d261990e1ed

--
Bruno

Ludzi niegodnie naleĹźećv‰Úł7Łş×üC ) pw–z- narodowej muszą zostać