Ludzie będą się wieszać...

Data: 2010-01-21 18:47:48
Autor: boukun
Ludzie będą się wieszać...
W tym roku zanosi się na bardzo wiele samobójstw..., ze względu na kryzys biedy...

Moja teściowa jest mi winna ponad 1000 zł, żonie mojej 1500 zł, razem ponad 2500 zł. Zadłużyła się w bankach i wpadła już w taką pułapkę kredytową, że zaczęła mnie nachodzić w listopadzie i obiecała, że w styczniu mi odda. Nie oddała, tematu unika i cały czas płacze, że żyć się jej nie chce.. Córce swojej wyrzuca, że "stałaś się wielką damą", "rodzinie trzeba pomagać" (a chodzilo o to, że ma pomagać bratu..., według teściowej).
To samo szwagier, wczoraj był  nas w domu, jest winien mojej żonie 2300 zł i zwodzi ją już od dłuższego czasu. Wczoraj moja żona krzyczała do niego, że nie obchodzą ją jego tłumaczenia, umowa była taka, a nie inna, nie ma nam co zostawić na życie przez niego (tak musi mówić, bo chce odzyskać swoje pieniądze), a ten też wpadł już w totalną pułapkę kredytową i wziął ostatnio jakiś sumujący wszystkie długi kredyt, który go zakopie na amen..
Ja to sie kurwa ludziom dziwię, wolałbym mieszkać pod mostem, jeść suchy chleb i pić tylko wodę, ale nigdy, ale to nigdy nie poszedłbym do banku i zadłużył się kredytami u żyda...

Ja jak nie miałem pieniędzy, to nie rejestrowałem samochodu, jeździłem rowerem wszędzie, a teraz byle wsiura musi wszędzie jeździć samochodem i zadłuża się na amen u żyda...

Czarno widzę ten nadchodzący rok..

boukun

Data: 2010-01-21 09:59:51
Autor: zbig
Ludzie będą się wieszać...
On 21 Sty, 18:47, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Wbrew pozorom jest w tym jakiś sens (przeważnie trudno to u ciebie
wyłowić). Nigdy nie brałem kredytu nie mając realnego planu jego
spłaty.
BTW
A twoja rodzina to żydzi?
Skoro tak chętnie pożyczają pieniądze...

Data: 2010-01-21 19:14:04
Autor: boukun
Ludzie będą się wieszać...

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:a0783e54-580e-44fa-9cd0-2fadf9ec509ab2g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Teściowa i szwagier są pożyczkobiorcami, tak jak miliony zadłużonej biedoty polskiej. Żydzi z reguły są pożyczkodawcami, a ja nie bankier i mam już kurwa tego dosyć, zajadą człowieka tym molestowaniem o pieniądze i pożyczki, a ch..., więcej nie dam, niech zd...

boukun

Data: 2010-01-21 19:24:41
Autor: matador
Ludzie będą się wieszać...
boukun pisze:

[...]

Dawaj po 10zł dziennie - ty niewiele stracisz - im się znudzi.
Zawsze powtarzaj, że więcej nie masz.
I najważniejsze - nie dawaj od razu, rzuć na szmatę, niech drwa narąbią i pranie rozwieszą, kibel wymyją najpierw.
Działa.

matador.

Data: 2010-01-21 19:23:01
Autor: mkarwan
Ludzie będą się wieszać...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hja45a$8qk$1atlantis.news.neostrada.pl...
W tym roku zanosi się na bardzo wiele samobójstw..., ze względu na kryzys biedy...

Moja teściowa jest mi winna ponad 1000 zł, żonie mojej 1500 zł, razem ponad 2500 zł.

Skąd ty, wieloletni bezrobotny, masz pieniądze?

Data: 2010-01-21 19:24:30
Autor: boukun
Ludzie będą się wieszać...

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hja66s$dai$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Gram w jednorekiego bandytę... A skąd ksiądz, całe życie bezrobotny ma pieniądze?

boukun

Data: 2010-01-21 19:43:21
Autor: mkarwan
Ludzie będą się wieszać...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hja6qc$nbr$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Prawdopodobieństwo bycia zawsze wygranym jest znikome.
Zatem skąd masz pieniądze?

Data: 2010-01-21 20:08:16
Autor: u2
Ludzie będą się wieszać...
W dniu 2010-01-21 19:43, mkarwan pisze:

Prawdopodobieństwo bycia zawsze wygranym jest znikome.
Zatem skąd masz pieniądze?

To niemiecki utrzymanek.

Data: 2010-01-22 02:12:41
Autor: boukun
Ludzie będą się wieszać...

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hja7d1$ftv$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Z chuja, gram i wygrywam, bo mam talent, czy ja cię pytam, skąd masz pieniądze?

boukun

Data: 2010-01-22 16:04:34
Autor: cirrus
Ludzie będą się wieszać...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjauob$9u5$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Jak Piskorski?

--
stevep

Data: 2010-01-21 20:04:23
Autor: awe
Ludzie będą się wieszać...
I potem to wszystko razem z boukunem glosuje na PO, bo cudotworca obiecuje cuda...tak wy potrzebujecie cudow.
Splata dlugow to najwazniejsza rzecz.
awe

Data: 2010-01-22 02:14:36
Autor: boukun
Ludzie będą się wieszać...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hja8ae$tkb$1news.onet.pl...
I potem to wszystko razem z boukunem glosuje na PO, bo cudotworca obiecuje cuda...tak wy potrzebujecie cudow.
Splata dlugow to najwazniejsza rzecz.
awe

boukun nie głosuje, na kurestwo typu POPiS... i w ogóle... W cuda, to ty wierzysz i tak ci pozostanie do śmierci...

boukun

Data: 2010-01-22 17:17:10
Autor: awe
Ludzie będą się wieszać...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjaub5$9bm$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
oj nie wierze, moj drogi nawet krzyza nie wieszam tak jak ty hipokryto
awe

Data: 2010-01-22 23:00:12
Autor: boukun
Ludzie będą się wieszać...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjcisk$i4e$1news.onet.pl...

[...]

Ja już też nie wieszam..., a wieszałem raz..., nie wiem dlaczego?

boukun

Data: 2010-01-23 00:11:57
Autor: awe
Ludzie będą się wieszać...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjd7rb$fv3$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

moze sam sie powies i zdejmij idioto
awe

Data: 2010-01-23 02:39:06
Autor: boukun
Ludzie będą się wieszać...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjdb7t$k9g$1news.onet.pl...

[...]

Coś ty taki zgryźliwy się stał ostatnio awe? Masz powiedzieć słowo głupie, to zatrzymaj język w dupie... Nic nie wnosisz tępaku do jakiejkolwiek dyskusji.

boukun

Data: 2010-01-23 11:37:47
Autor: awe
Ludzie będą się wieszać...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjdklq$p32$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

i o to chodzi, nic wynosze i nic nie wnosze
awe

Data: 2010-01-21 21:26:43
Autor: Adam
Ludzie będą się wieszać...
Czarno widzę ten nadchodzący rok..

boukun
To dlatego, że wyrzuciliście krzyż domu.
Pan Bóg nierychliwy ale sprawiedliwy....
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4794 (20100121) __________

Data: 2010-01-21 22:12:12
Autor: Piotr
Ludzie będą się wieszać...
Dnia Thu, 21 Jan 2010 21:44:36 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

Ale to bóg żydów.

No nie, żydy go nie lubią i najpierw wieszają a potem wyrzucają.
Piotr
--
z chuci to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-01-21 22:16:58
Autor: Grzegorz Z.
Ludzie będą się wieszać...
Dnia Thu, 21 Jan 2010 22:12:12 +0100, Piotr napisał(a):

Dnia Thu, 21 Jan 2010 21:44:36 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

Ale to bóg żydów.

No nie, żydy go nie lubią i najpierw wieszają a potem wyrzucają.
Piotr

Ale on napisał "Pan Bóg" a nie "Syn Boga Żywego".

Data: 2010-01-22 02:17:14
Autor: boukun
Ludzie będą się wieszać...

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hjadf0$26$1atlantis.news.neostrada.pl...
Czarno widzę ten nadchodzący rok..

boukun
To dlatego, że wyrzuciliście krzyż domu.
Pan Bóg nierychliwy ale sprawiedliwy....
AC

Ale to teściowa i szwagier mają długi po same uszy, a oni mają właśnie te żydowskie krzyże-krucyfiksy powywieszane. I tak ma wiekszość moherów, ale na księdza trzeba przecież robic...

boukun

Data: 2010-01-21 23:07:36
Autor: J-23
Ludzie będą się wieszać...
On 22 Sty, 02:17, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Adam" <bluesman1...@poczta.fm> napisał w wiadomościnews:hjadf0$26$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

żydowskie krzyże-krucyfiksy powywieszane. I tak ma wiekszość moherów, ale na

Zgadzam sie z Toba. Bo u mnie jest podobnie, tzn. na "krawedzi
finansowej" znajduja sie ci czlonkowie mojej dalszej rodziny, ktorzy
deklaruja za sa oddanymi kk katolami. Duzych kwot im nie pozyczam,
malych zgodnie z siodmym przykazaniem, nie oddaja nigdy. Ale jak tylko
moga to staraja sie mnie nawracac??? Sam nie jestem obciazony zadnym
kredytem, i nigdy nie bylem. Zyje dosc skromnie, ale dostatnio. Zawsze
wyznawalem zasade, ze jak nie masz pieniedzy na zakup czegos, czego
pragniesz, to znaczy za cie na to nie stac. Nigdy nie zadluze sie w
zadnym banku! Moge skromniej jesc, biedniej zyc, ale nie zaciagne
zadnego kredytu.

J-23 itede...

PS. gdyby wszyscy mysleli tak jak my, a jeszcze przestali kupowac
paliwa plynne, to krach swiatowej gospodarki bylby nieunikniony

Data: 2010-01-22 07:36:29
Autor: sofu
Ludzie będą się wieszać...

> [...]

żydowskie krzyże-krucyfiksy powywieszane. I tak ma wiekszość moherów, ale

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Boukun wyobraz sobie cos takiego: twoja zona zap...a jak mrówka w obcym
kraju, a tu przychodzi rodzina i wyciaga reke po w sumie twoja forse.
Bo przeciez jakby nie patrzył zona jest twoja własnoscia. A potem tesciowa z
synem utuczona na twoje krzywdzie idą do kosciola i udając wielkie państwo
daja banknoty o wysokich nominałach ostentacyjnie na tace............ Toz to
sie na chuju ser odkłada!
I ja ci sie wcale nie dziwie, ze jesteś gniewny i zaniepokojony.

sofu

Data: 2010-01-22 09:35:41
Autor: boukun
Ludzie będą się wieszać...

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hjbgts$j9s$1node2.news.atman.pl...

> [...]

sie na chuju ser odkłada!
I ja ci sie wcale nie dziwie, ze jesteś gniewny i zaniepokojony.

A księdza kurwa po kolędzie nie wpuszczają? Wpuszczają! A jak wpuszczają, to w kopercie pewno pieniądze moich dzieci...

boukun

Data: 2010-01-21 22:55:06
Autor: J-23
Ludzie będą się wieszać...
[...]

Bedzie popyt na sznury i liny.

J-23 itede...

Data: 2010-01-22 08:45:48
Autor: Polok_Prawdziwy
Ludzie będąsięwieszać...

Racjem mos wielgom, ino...

- wto tukej ponosi winem...!?

Same ludziska, bo GUPIELOKI SOM...!!!

"Noco...!?, dajom wbanku keredyty, to bierem - ich strata...!"

- censto cosik takiego słysołem...

Teroski som to ino skutki tej beblaniny...

PS. nocuz...,
- my, Poloki łoddowna jakiesik gupielokowate som - "ZASTOW SIEM, A POSTOW SIEM",
nieznos tego, cyco...!?

Data: 2010-01-23 00:39:19
Autor: kogutek
Ludzie będąsięwieszać...

Ja to sie k ludziom dziwię, wolałbym mieszkać pod mostem, jeść suchy chleb i pić tylko wodę, ale nigdy, ale to nigdy nie poszedłbym do banku i zadłużył się kredytami u żyda...

[...]

Że jesteś jebnięty to wiedziałem, ale nie przypuszczałem że tak bardzo. Twój
szwagier ma rację w tym co robi. Tylko jeszcze mechanizmu obronnego sobie nie
wypracował i się za bardzo przejmuje. Przeczytaj na onecie 'Bank Handlowy chce
wykupić sporne obligacje Lehman Brothers za 60 proc. wartości". Oni nie mieli
żadnych skrupułów. Na biednych nie trafiło  to oddadzą 60%. Jak by na biednych
trafiło to by nic nie oddali. Albo fundusz gwarancyjny. Jak pada bank to do
jakiejś kwoty wszystko, powyżej niej jakiś procent, im więcej tym mniej oddają.
Miałem sąsiada. Był chory na raka. Mówił że został mu może rok życia albo trochę
mniej. Miał małą rentę chorobową. Młody chłop był 38 lat ma wypisane na
nagrobku. Pytał się mnie wtedy co ma zrobić. Pieniędzy mało, żona jak się
dowiedziała o chorobie to odeszła. Poradziłem mu żeby poszedł do kilku takich
punktów co pożyczki dają i wziął tyle ile udźwignie. Poszedł do jednego to
jakieś papiery o zatrudnieniu chcięli. To sobie sam wszystko wydrukował. Wziął
tyle ile się dało i pojechał na wakacje. Przepuścił wszystko. Jak wrócił to już
lichutki był, ale powiedział że niczego nie żałuje. Niedługo potem wykitował. W
międzyczasie mówił ze nachodzili go jacyś od kredytów. Obśmiał ich jak go
straszyli więzieniem.  Teraz jest najlepszy moment na robienie takich myków. I
wcale nie trzeba być umierającym.  Trzeba tylko zrobić żeby nic nie mieć i móc z
tego korzystać. Piszesz że kilka milionów ludzi. Wszystkich do więzień wsadzą?
nie ma tyle wolnych miejsc. Do wizyt komorników można się przyzwyczaić.
Używanych rzeczy nie biorą. A jak po trzech razach nic nie wydębią to dają
spokój. Zamiast rzewne teksty pisać jaki jesteś uczciwy przejdź się do jakiegoś
banku i zapytaj ile Ci dadzą kasy. Uczciwość w takim wypadku może polegać na tym
że jak dostaniesz kasę to po spłacie jednej raty uprzejmie ich poinformujesz że
reszty im nie oddasz bo nie masz i niech się walą.Co Ci zrobią. kolejne pisma
będą przysyłali. Niech ślą. facet. W lodzi było referendum o odwołanie
prezydenta. Podali że kosztowało ok miliona. Mnie jak bym nie liczył to wychodzi
maksymalnie pół miliona. Ktoś przekręcił pół bańki i nie miał w tym czasie przed
oczami głodnych dzieci i zmarzniętych staruszek co na węgiel nie mają. --

Data: 2010-01-23 02:48:37
Autor: boukun
Ludzie będąsięwieszać...

Użytkownik "kogutek" <kogutek4@op.pl> napisał w wiadomości news:39da.0000048d.4b5a3727newsgate.onet.pl...

[...]

I coś ty tu takiegpo mądrego nabazgrolił człowieku? W czym jest mądry mój szwagier? W tym, że wyłudza od siostry na okrągło pieniądze? Banki mu już nie dają, ma kupe dzieci, w tym przewlekle chore i niepracującą żonę. Niech idzie do banków i próbuje wyłudzić dalej kredyty, zobaczymy jak daleko zajedzie. Samochód jeden sobiue kupił, bo myślał, że mój stary eskort, który mu dałem za pół darmo sprzeda, i w końcu musiał ten zakupiony sprzedać też za pół darmo, i przeprosić się z moim eskortem... Komornik wcześniej czy później mu go zajmie, a co da człowiekowi całe życie nie móc odbić się od dna i być biedakiem?
Owszem, dobre dla penerów, takich pewno jak ty...

boukun

Ludzie będą się wieszać...