Ludzie będą się wieszać...

Data: 2010-01-21 20:04:23
Autor: awe
Ludzie będą się wieszać...
I potem to wszystko razem z boukunem glosuje na PO, bo cudotworca obiecuje cuda...tak wy potrzebujecie cudow.
Splata dlugow to najwazniejsza rzecz.
awe

Data: 2010-01-22 02:14:36
Autor: boukun
Ludzie będą się wieszać...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hja8ae$tkb$1news.onet.pl...
I potem to wszystko razem z boukunem glosuje na PO, bo cudotworca obiecuje cuda...tak wy potrzebujecie cudow.
Splata dlugow to najwazniejsza rzecz.
awe

boukun nie głosuje, na kurestwo typu POPiS... i w ogóle... W cuda, to ty wierzysz i tak ci pozostanie do śmierci...

boukun

Data: 2010-01-22 17:17:10
Autor: awe
Ludzie będą się wieszać...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjaub5$9bm$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
oj nie wierze, moj drogi nawet krzyza nie wieszam tak jak ty hipokryto
awe

Data: 2010-01-22 23:00:12
Autor: boukun
Ludzie będą się wieszać...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjcisk$i4e$1news.onet.pl...

[...]

Ja już też nie wieszam..., a wieszałem raz..., nie wiem dlaczego?

boukun

Data: 2010-01-23 00:11:57
Autor: awe
Ludzie będą się wieszać...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjd7rb$fv3$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

moze sam sie powies i zdejmij idioto
awe

Data: 2010-01-23 02:39:06
Autor: boukun
Ludzie będą się wieszać...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjdb7t$k9g$1news.onet.pl...

[...]

Coś ty taki zgryźliwy się stał ostatnio awe? Masz powiedzieć słowo głupie, to zatrzymaj język w dupie... Nic nie wnosisz tępaku do jakiejkolwiek dyskusji.

boukun

Data: 2010-01-23 11:37:47
Autor: awe
Ludzie będą się wieszać...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjdklq$p32$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

i o to chodzi, nic wynosze i nic nie wnosze
awe

Ludzie będą się wieszać...